Відгуки 251 Сторінка 2 з 3
Фільтри:
Рейтинг
Мова
Сортування:
Найновіший
J
2020-8-15 17:00:11

У мене була подарункова картка aPetSmart, на якій ...

У мене була подарункова картка aPetSmart, на якій випадково видалили PIN-код. Я не міг цим скористатися, тому зателефонував за номером служби обслуговування клієнтів, і дама дуже допомогла, вирішила проблему та надіслала мені нову картку електронною поштою протягом декількох хвилин! Я вітаю їх за оперативне та доброзичливе обслуговування! Жан Паркер

Перекладено
K
2020-8-12 23:03:57

Після кількох тижнів поспіль .. щоразу розмовляючи...

Після кількох тижнів поспіль .. щоразу розмовляючи з корпораціями .. немає жодної постанови, чому вони продають дрібних тварин і не можуть поставити їжу. НЕ купуйте плазуна, якому потрібні живі цвіркуни. Вони їх ніколи не мають, і це як виривання зубів, щоб отримати їжу для цього.

Перекладено
C
2020-8-11 6:16:31

Вибачте, магазини дешеві, але вони перевищують цін...

Вибачте, магазини дешеві, але вони перевищують ціни, тоді не дозволяли мені отримувати сміття * платили за те, що вона була грубою, ніколи більше не повертатися

Перекладено
S
2020-8-8 22:26:24

Вони проводять захід, який називається датою ігор ...

Вони проводять захід, який називається датою ігор цуценят, і відмовляють вам у заході, якщо у вас є пітбуль. Ніколи більше я не віддам свій бізнес Petsmart. Купуйте місцеві, підтримуйте малий бізнес!

Перекладено
M
2020-8-8 5:24:42

Я отримав своє відправлення, і ось як воно прийшло...

Я отримав своє відправлення, і ось як воно прийшло, вони сказали, що збираються замінити їжу, і я все ще цього чекаю, тепер я замовляю це перед Різдвом, щоб у мене була їжа для мого собаки, зараз мені потрібно піти в магазин і взяти інший сумка

Перекладено
C
2020-8-7 14:18:00

Я водив свою собаку до Pet Smart протягом останніх...

Я водив свою собаку до Pet Smart протягом останніх 10 років. Я дуже розчарований їхньою системою винагород, що називається. Це 21 століття, вони повинні автоматично давати мені базу винагород за кількістю разів, коли я користуюся їх послугами. Це повинна бути така система, як Starbucks. Мені не доведеться видавати вицвілі квитанції або купонні папери - що це марнотратне для навколишнього середовища і не дуже прогресивне для зеленої економіки. Я перестав їм давати свій номер телефону для відстеження моєї покупки на їх користь, а не для реальної вигоди для мене

Перекладено
C
2020-8-6 4:35:40

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЛЯ ВЛАСНИКІВ ТВАРИН У ІНДІАНАПОЛІСІ:...

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЛЯ ВЛАСНИКІВ ТВАРИН У ІНДІАНАПОЛІСІ: ПОРУШЕННЯ ВІДМОВЛЕННЯ ТА Зловживання PetSmart

Бінглі призначив зустріч для догляду в PetSmart в Індіанаполісі на Вашингтон-стріт сьогодні вранці о 8 ранку. Об 11:00 мені зателефонували з випередженням новин про те, що він закінчив, але на моє розчарування (і пізніше жах, коли я з’явився в «салоні по догляду») вони, маючи на увазі Хейлі, Ліндсі та 3 інших грумерів, СТОЮТЬ НАВКОЛО, НІЧОГО НЕ РОБУЮЧИ цілком зіпсованими його доглядання.

Чому ви запитуєте, чи не змогли вони закінчити цей грумінг? Бінглі - наймиліша собака у світі, а також по-справжньому стривожена і легко лякається. Я попередила їх про це перед призначенням, а сама Ліндсі навіть підтвердила, що вони підуть повільно і будуть лагідними з ним. Під час зустрічі вони спочатку поголили його тіло, а потім спробували вимити його та висушити феном. Перший раз у нього був пронос від стресу. Замість того, щоб зателефонувати мені, вони спробували вдруге висушити його феном, і він знову мав приступ діареї від стресу. ВПРОБАЛИ ВТРЕТИЙ РАЗ, ТАМИ ЩО ТИ ЗНАЄШ, ЦЕ ЧАР. Після того, як він ЧИСТО не прийняв їх методи "догляду", саме тоді вони нарешті вирішили мені зателефонувати. Ми зайшли у салон, де навколо стояли всі 5 грумерів. Вони пояснили вищезазначене, але не змогли відповісти на запитання: ЧОМУ ВИ ПРОБЛИВИ СКУПАТИ ЗАКІНЧИТИ СТРАХУВАННЯ, КОЛИ ЙОГО ЧИСТО СТРЕСУВАЛО І НЕ ДОБРО ДОБРО, І ЧОМУ ВИ ПЕРШИЙ ВИ НЕ ЗАКЛИЧАЛИ ХВОРИМ. Ви можете собі уявити моє обличчя, коли Бінглі повільно вийшов. Шматочки та пучки волосся, спотворені на грудях, животі та всіх 4 кінцівках.

Сердечно і жахливо уявляти, чому вони піддали Бінглі, аби просто "МОГЛИ ПРОСТО ОТРИМАТИ РОБОТУ". Мені прикро, що я ділюсь цією історією, бо вона стосується однієї речі, котра мені найбільше подобається у моєму житті. І мені також прикро сказати, що я знаю, що це не унікальний приклад, особливо щодо PetSmart.

Будь ласка, поділіться і поширте це, щоб заклад, який є PetSmart, міг померти безславною роздрібною смертю, яку він так справедливо заслуговує.









# petsmart # petsmartgrooming # petsmartsalon # petsmartabuse # petsmartanimalabuse # petsmartanimalcruelty # жорстокість до тварин

Перекладено
P
2020-8-5 12:18:58

Мене цікавили Інтернет-послуги через веб-сайт і я ...

Мене цікавили Інтернет-послуги через веб-сайт і я мав труднощі. Номер для виклику не був достатньо піднятим, щоб перебороти мене, але нещодавно зі мною зв’язався хтось із служби підтримки клієнтів із проханням спробувати ще раз. Цього разу все пройшло гладко. Дякую, Petsmart

Перекладено
D
2020-8-2 11:27:08

Поїхав до місця розташування Окала, 20 липня, і ма...

Поїхав до місця розташування Окала, 20 липня, і мав лише одну касу. Я був 27-м у черзі! Це смішно! Забрав мою собаку з салону, і вони навіть не помили вуха, вони були неприємні, і це обійшлося мені в 56 доларів. НІКОЛИ більше не підемо до цього магазину !!!

Перекладено
L
2020-8-1 3:15:59

Мій досвід у вашому місці в Дайтоні-Біч: моя 84-рі...

Мій досвід у вашому місці в Дайтоні-Біч: моя 84-річна мати, яка живе з фіксованим доходом, вчора вела туди свою кішку через хворобу. Я зателефонував, щоб подивитися, як ідуть справи, і вона сказала, що вони розмовляють з нею про програму в розмірі 30 доларів на місяць, щоб кішка могла туди поїхати в будь-який час. Це кішка, яку вона врятувала, робила знімки, щорічні візити тощо, які не перевищують майже 360 доларів у іншого ветеринара. Я сказав мамі, будь ласка, не робіть цього; кішка відносно здорова, але для цієї хвороби і для того, щоб побороти хворобу, вона могла відновити іншу програму обслуговування. Вона погодилася.

Через годину вона підписалася на програму (гадаю, хороший продаж - але це не повинно бути настільки добре з 84-річною жінкою, яка також слабочує), і вони виконували інші послуги, охоплені планом, тому зараз, якщо вона не купує план, рахунок (за тест на сечу у котів та деякі ліки) становить 511 доларів. Таким чином, вони можуть сказати: "але подивіться - оскільки ви купили план (який коштуватиме їй 360 доларів на рік), ваш рахунок сьогодні складає 111 доларів").

Я з’ясовую це і телефоную в магазин, пояснюючи ситуацію та просячи скасувати місячну програму. "Тут ми цього зробити не можемо, вам потрібно зателефонувати на номер 888 #" (до кінця закрито до понеділка, до речі). Люди, з якими я розмовляв у магазині, були дуже приємними до кінця розмови, коли я сказав: "Чи можу я з повагою зробити пропозицію, що коли ви маєте справу з 84-річним ...", саме тоді жінка сказала , "спасибі, пані" і поклала мені трубку.

Ця взаємодія, поряд із колективним костюмом, про який я читала, коли гуглювала лікарню для тварин Банфілда, - це все, що мені потрібно про них знати.

Перекладено
J
2020-7-29 0:09:15

Ми з татом мали найгірший досвід у магазині №723 у...

Ми з татом мали найгірший досвід у магазині №723 у місті Сагіно, штат Мічиган. У нас була зустріч, щоб наш австраліє був доглянутим і викупаним. Призначення було о 4:30, і ми запізнились на 1 хвилину. Ми потрапили в грумери, і леді сказала, що зустріч була скасована мною, і я взагалі нічого не відміняв. Потім вона продовжила говорити мені, що вони все ще можуть залучити мого австралійця доглядати його, і я запитав, скільки це буде. Вона вклала всю інформацію в мою комп’ютерку про мою собаку та все таке, а потім сказала моєму татові, що на це буде потрібно близько 80 доларів. Так, у моєї собаки було багато матування, але їй не потрібно було говорити йому, що їй доведеться поголити мого австралійця, щоб витягнути килимки. Як доглядач, вони повинні знати, що шерсть австралійців використовується для того, щоб охолоджувати їх в літні місяці, і що ви не збриваєте все це через всю килимку. Я пішов до Pet Supply Plus і взяв гребінець, кондиціонер і ножиці, щоб допомогти з килимками, і це чудово працює. Побажайте, щоб ваші грумери мали більше знань про різні породи шерсті собак, щоб вони могли правильно виконувати роботу. Petsmart втратив ще одного клієнта, у грумерах та в магазині. Я піду до місцевого грумера, котрий я знаю, що чудово справляється з собаками, і буду мати справу з іншими зоомагазинами, де їжа для своїх вихованців та інші речі, необхідні для них.

Перекладено
M
2020-7-27 14:37:39

ЛаСандра зі служби обслуговування клієнтів була ДУ...

ЛаСандра зі служби обслуговування клієнтів була ДУЖЕ ГРУБОЮ І НЕЗМІСЛИВОЮ. Звучало так, ніби вона навіть не зосереджена на виконанні своєї роботи. Вона мені не допомогла. Сподіваюся, її звільнять.

Перекладено
N
2020-7-26 0:02:12

Я зайшов у магазин у Fairless Hills, PA вчора. З п...

Я зайшов у магазин у Fairless Hills, PA вчора. З подивом виявив, що майже вся секція для котів була абсолютно порожньою. У них не було навіть однієї совки для сміття на складі. Тож я дістав їжу та котячу м’яту та виїхав. Повернувшись додому, я зрозумів, що касир не поклав мою котячу м’яту в сумку і випадково двічі стягнув із мене їжу. Я негайно зателефонував до магазину та поговорив із менеджером, який сказав мені, що сьогодні не буде проблем поїхати сьогодні зранку, щоб повернути гроші, оскільки вчора я не зміг повернутися. Сьогодні вранці я повернувся першим, і касир був найгрубішою людиною, з якою я коли-небудь мав справу. Вона буквально кричала на мене, кажучи мені, що я повинен негайно повернутися до магазину, коли помітив помилку, бо вона ніяк не могла зрозуміти, чи я кажу правду. Я дав їй ім'я менеджерів і намагався пояснити, що сталося, але вона просто кричала на мене. Нарешті вона сказала, що на верхівці легенів просто забудь про це. Ви, очевидно, не розумієте, що я вам кажу. Кожного разу, коли я намагався щось сказати після цього, вона сказала, що ти добре. Вона навіть не дозволяла мені говорити. Я зателефонував менеджеру, щоб поскаржитися, але мій сенс нічого не зробиш. Я ніколи не повернусь

Перекладено
N
2020-7-25 10:44:26

Мого собачого короля доглядали у приміщенні для до...

Мого собачого короля доглядали у приміщенні для домашніх тварин, що знаходиться в місті Пелем, 3 квітня. Він прийшов додому зі своїм блискучим і дуже чистим пальто. Треба сказати, був дуже задоволений послугою. Однак скарга у мене наступна. Моєму королю 14 років, і він щотижня робить знімки на центральній алеї, що дуже дорого, я повинен сказати, але це робиться, тому що Кінг - моя сім’я. Коли я призначився для зустрічі, я сказав грумерам, що його стегна погані, і він не зможе довго стояти. Мій хлопець забрав короля у грумера сьогодні вдень, щоб грумер сказав, що Кінг був забороною доглядати за всіма розумними місцями для домашніх тварин. Де це в правилах / довіднику, де сказано, що собака з проблемами стоячи не може обслуговуватися. Про це мені ніколи не заявляли під час мого призначення. Отже, моє запитання полягає в тому, що відбувається зі старшими собаками, які довго не витримують, вони просто не можуть вимитись через стан здоров’я. Це дуже тривожно і є дискримінацією. Домашня тварина не тільки є величезною франшизою з хорошими повноваженнями. Але після сьогоднішнього дня я задаюся питанням, чи слід продовжувати справу з лікарнею Банфілд, яку Кінг відвідують щотижня для пострілів Адекуана щотижня, а також щомісяця я отримую відрахування зі свого банківського рахунку за його пакет послуг для догляду його стегна. Домашня тварина - це величезна франшиза, і це не дуже приємно для мене в роті, оскільки взагалі чудове обслуговування клієнтів. Мені також сподобається номер / електронна адреса корпоративного офісу для вирішення цього питання.

З повагою
Ніколь Велокс

Перекладено
P
2020-7-25 0:42:57

Був там сьогодні, мені 60 і маю проблеми зі спиною...

Був там сьогодні, мені 60 і маю проблеми зі спиною. Було б непогано мати лавку або стілець, щоб посидіти. Я пробув би довше і все ще потребував речей, але біль був такий сильний, що я сів у підлогу і пішов

Перекладено
B
2020-7-24 11:32:09

Я даю Petsmart on power та 202 у Mesa Arizona один...

Я даю Petsmart on power та 202 у Mesa Arizona один зірковий рейтинг лише за той факт, що вони співпрацюють з Banfield. Бенфілд - буквально найгірша ветеринарна клініка, яку я коли-небудь відвідував. У мене ніколи раніше не було собаки, і я отримав нового цуценя, і в підсумку відвіз його до Банфілда для всіх його початкових речей. Через три дні після того, як я його отримав, він досить захворів і почав блюти, тому я відвіз його до Банфілда.

Вони оглянули його і сказали, що він добре, і відправили мене додому. Наступного дня йому стало гірше, тому я взяв його назад. Знову вони оглянули його і сказали, що він у порядку, і спробували відправити мене додому.
Я відмовився виїжджати, поки вони не провели тестування parVo на собаці, про що я просив перший і другий раз. Після того, як я зажадав парво-тесту, вони нарешті зробили це, і він повернувся позитивним.

Якби я довірився ветеринарам у цьому місці, моя собака загинула б. Вони страшна клініка

Перекладено
F
2020-7-21 13:54:48

Мені дуже неприємно, що ви прийняли рішення відмов...

Мені дуже неприємно, що ви прийняли рішення відмовитись від захоплення солоною водою. Я не розумію, чому коли у вас є така чудова прісноводна риба та відділи постачання, насправді я б хотів, щоб ви розширили сольове хобі, я думаю, ви б зробили чудова робота, бажаю, щоб ти носив рибу. У нас тут, у Південній Кароліні, нічого немає. Мені потрібно їхати до Грузії за рибою, якій я не довіряю на рибній лінії, і Петко завжди хворі, будь ласка, перегляньте своє рішення.
Дякую що слухали
Френк

Перекладено
J
2020-7-18 16:20:25

Не доглянув свого вихованця повністю і не повернув...

Не доглянув свого вихованця повністю і не повернув грошей, виправдався, щоб не розмовляти зі мною особисто, змусив мене переходити від керівника магазину до менеджера по догляду, вони дуже грубі та непрофесійні!

Перекладено
K
2020-7-15 8:57:23

ОНОВЛЕННЯ 10/10/2020:

ОНОВЛЕННЯ 10/10/2020:
Я менеджер офісу City Electric Engineering Inc в Маямі, штат Флорида.
Після того, як ми повідомили корпорацію Ferrandino та Son про декількох підрядників, які брали до уваги наш огляд, ми помітили, що наш огляд не відображається в Google.

ОНОВЛЕННЯ 12/03/2020:
На даний момент ця компанія, яка є їх партнерами у злочині Pet Smart, не оплачувала наші електромобілі. Вони продовжують запитувати додаткову документацію і відкидають їх усі.
це оновлення має додати, що кілька власників підприємств зв’язалися з офіцерами, щоб перевірити, чи ми отримали виплату, оскільки з ними зв’язуються Феррандіно та Сон для виконання робіт. Ми поділилися з ними своїм досвідом і рекомендуємо їм НЕ робити стосунків з Феррандіно та Сином та / або домашніми тваринами.

ПОПЕРЕДНІЙ ОГЛЯД:
Ми перебуваємо в процесі "розправи" з цією неетичною, непрофесійною та шахрайською компанією. Хоча ми ще не закінчили розслідування, про яке ми зверталися до Pet Smart, ми рекомендуємо НЕ ВЗАЄМИСЯ бізнесу з Феррандіно та Сином. Ми прочитали всі огляди і не знали, хоча ці проблеми можуть трапитися з нами, але це сталося. Кожна скарга іншого постачальника на 100% відповідає дійсності.
Феррандіно та Син НЕ платять своїм продавцям.
ТРИМАЙТЕСЯ ВІД НИХ ДЛЯ СВОЄЇ СІМ’Ї ТА РОБОТНИКІВ.

Перекладено
H
2020-7-14 9:44:52

Не дивно, що PetSmart не має якісного сервісу та п...

Не дивно, що PetSmart не має якісного сервісу та підтримує будь-яку цілісність; просто прочитайте відгуки тут! Щойно зв’язався зі службою обслуговування клієнтів після того, як я втратив усього 2 години життя, і все, що вони могли компенсувати недостатньою компетентністю своїх співробітників, - це паршивий купон в Інтернеті, який я міг просто погуглити. Ніколи не їдьте в місто Х'юстон на висотах біля Тейлор-стріт. Вони ставляться до своїх клієнтів без будь-якої поваги і змусять вас шкодувати, що надали компанії в цілому будь-який бізнес. Відтепер будуть робити покупки в інших місцях після того, як вони навряд чи щось зробили, щоб вирішити мою проблему, і не рекомендуватимуть нікому, кого я знаю, робити покупки в будь-якому PetSmart абсолютно ні за що. Лол спосіб професійно та етично вести бізнес PetSmart.

Перекладено
P
2020-7-14 9:18:45

Це був найгірший досвід із місцем коли-небудь, я п...

Це був найгірший досвід із місцем коли-небудь, я пішов, щоб взяти мою безкоштовну ванну для цуценят, розповів, де її папір на сказ, їй лише 4 місяці, її знімають сказ наступного місяця, люди там ми дуже смішні грубі, вони ніколи не говорили Щось про уколи проти сказу, я ніколи не повернусь. Який жарт. Так воно і є, приємні слова від менеджера !!!! Телефонували
Корпоративні, можливо, вони можуть допомогти, тому ніхто більше не повинен з цим миритися. Магазин 1430 Ireland Road, South Bend, In

Перекладено
g
2020-7-13 23:36:24

Я вирішив зупинитися в новенькому магазині Petsmar...

Я вирішив зупинитися в новенькому магазині Petsmart у Каліфорнії, штат Меріленд. Коли я зайшов до магазину, там стояло 3-4 співробітника. Я пройшов повз них і жодного привіт, я тоді обійшов магазин, працювало більше співробітників і все ще нічого. Я виходив з магазину, а одна людина була біля дверей, дивилася на мене, нічого не сказала. Я вважаю неповажним відкриття нового магазину, я багато купую в Petco, вигідні ціни та знижки. Ох, і там співробітники мають гарне обслуговування клієнтів .....

Перекладено
C
2020-7-11 20:35:40

Я купив рибу в районі Кілі, яка хворіла. Спочатку ...

Я купив рибу в районі Кілі, яка хворіла. Спочатку це було не справді помітно, це була лише чорна пляма на голові. А потім ці величезні білі плями, але тільки на голові. Я взяв його назад, і працівники сказали ick, тому я купив ліки, які вони запропонували. Вони також сказали, що лікування вимагало 25% зміни води щодня перед повторним лікуванням. Я робив це протягом тижня, але замість того, щоб він покращувався, інша риба захворіла ..... з усіма речами. Проводив дослідження, і це говорить через всі зміни води та стрес. Ця риба загинула на мені, тому я взяв її назад, і вони повернули гроші за це і ліки. Тим часом мої інші риби погіршувались. Відсутні ваги, червоні плями та пошарпані плавники. Тож я дзвоню туди, і вони кажуть, що червоний - це нормально, і ніяких ознак іку немає. Тож я показую її фотографії, а вона каже, що бачить. Усі ці часи моя вода тестувалась ідеально. Я називаю корпоративним, оскільки вся риба, яку я купив у них, зараз загинула, а також частина риби, яку я мав місяцями. Корпорація каже, що вони замінять рибу. Сьогодні улюблена моя остання риба гине, тому я повертаюся туди, і вони відмовляються повертати гроші або замінювати їх. Я знаю, що це риба ..... але вони означають більше. Мого чоловіка немає вже більше місяця, і він буде вдома лише після Різдва ..... їхня риба. Тож я знову телефоную до корпоративного, і вони кажуть щось зовсім інше. Це була інша людина, але все ж. Petsmart повинен зрозуміти історію. О, і хвороба, яку купила риба, у мене була діра в голові, а плавники були подерті до того моменту, як він помер. Сьогодні працівник каже, що це не можна передавати, як ick. Це бактерії, і бактерії поширюються.

Перекладено
p
2020-7-6 23:54:49

Місцезнаходження Перу, Іллінойс, має жахливе обслу...

Місцезнаходження Перу, Іллінойс, має жахливе обслуговування клієнтів. Я зателефонував поговорити з менеджером, і дівчина (Брук), яка відповіла, сказала, що їм не дозволяють приймати повідомлення, щоб менеджер передзвонив вам, оскільки менеджер був зайнятий. Вони постійно не мають корму для собак. Мені сказали, що людям потрібно купувати їх більше, щоб вони могли запастися.

Я вважаю, що як з малими, так і з великими сумками весь час недостатньо для того, щоб запастися ними більше. Я буду вести свій бізнес в іншому місці. Сподіваюся, вони зможуть навчити своїх нових співробітників принаймні приймати телефонні повідомлення!

Перекладено
K
2020-7-4 16:36:06

Я і моя сестра купили у ботанічного дракона борода...

Я і моя сестра купили у ботанічного дракона бородатого дракона, аби відвезти їх на один день додому і подивитися, що ми побачили - кров у табуреті. Я взяв зразок стільця у свого ветеринара і дізнався, що у них глисти, які не перетравлюють їжу, і з ними щось інше. Я піддав своїх драконів, свого собаку та себе ячему надзвичайно заразному. Вони повернули мені гроші за тестування зразків кормів, але заявили, що нічого не можуть зробити з моїми домашніми тваринами. Заявили, що ВСІ їм потрібні власні клітки. Справді? Ви продали їх нам, принаймні, 3-4 у клітках разом. Моя сестра хотіла повернути її після того, як вони побачили свого ветеринара, але я ні. Ми поїхали забрати його, і вони сказали, що їм потрібно доказ належного житла для нього. ТИ ЖАЛУЄШСЯ? Ви робите це будь-якій людині, яка придбала її? Немає причини, що ви цього не зробили, коли ви спочатку продали його нам. Вони поводились так, ніби МИ щось зробили неправильно. Вони були у нас одного дня. Ви продали його нам таким чином і спробували звинуватити використання за ВАШУ помилку.
До того, як я взяв свою німецьку вівчарку до іншої тварини для купання. Вона повернулася зі шматочком, вийнятим із носа, який тепер є постійним знаком. Я НІКОЛИ НІКОЛИ не повернуся назад, і я сподіваюся, що інші побачать цю публікацію і зрозуміють, що їм не цікаві тварини чи клієнти, лише щоб заробити.

Перекладено
J
2020-7-4 14:28:34

Пішов до Pet Smart, щоб придбати 125-галонний бак ...

Пішов до Pet Smart, щоб придбати 125-галонний бак з підставкою. На жаль, вони не доставляють. Вони доставлять його до магазину, але не до вашого дому, що не має сенсу. Мені 63 роки, і я не маю способу дістатися додому. Думаю, Pet Smart не отримає моїх 600 + доларів. На мою думку, але це поганий бізнес, і вони втрачають прибуток. Якщо вони можуть доставити його в магазин, чому вони не можуть доставити його за домашньою адресою клієнтів ?? "(Це БІЗНЕ) !!"

Перекладено
N
2020-7-2 16:28:59

Якби я міг дати негативні зірки, я б. Ми зайшли в ...

Якби я міг дати негативні зірки, я б. Ми зайшли в магазин у Колорадо-Спрінгс, штат Колорадо (№1124), щоб придбати рибу для нашого 30-галонного резервуара. Нам сказали, що наш танк недостатньо великий для більшості риби. І, нарешті, було продано два ковбаси від Міккі Мауса. Дама, яка нам допомагала, була негрубою та надзвичайно непрофесійною, коли мої діти кричали на них за те, що вони були поруч з нею. Ми взяли рибу з не таким чудовим почуттям щодо всієї ситуації. Ми ввели рибу в наш встановлений резервуар на 4 роки. Через тиждень ми втратили весь наш танк! Дві риби у нас були більше 4 років, і так само, як це ВИЙШЛО. Наші діти спустошені. Ми з чоловіком цілком втрачаємо слова. Здоровий, добре встановлений танк без абсолютно жодних проблем, повністю знищений за 5 днів! Коли я зателефонував, я отримав вибачення, і мені знову сказали, можливо, мій передній нос у 30 галонів був, можливо, просто замалим. Смішно, риба в магазинах знаходиться в надзвичайно маленьких цистернах, як це не жорстоке поводження з тваринами? Моє ім'я не було записано, і мого номера ніколи не запитували, але мені сказали, що менеджер поговорить зі своєю командою і спробує з'ясувати, як це правильно зробити ...... так, схоже, вони хотіли це зробити правильно . Я НІКОЛИ більше не повернусь до цього магазину.

Перекладено
B
2020-6-27 12:32:24

Повернення складне. Я купив бак за 250 доларів і х...

Повернення складне. Я купив бак за 250 доларів і хотів повернутися і придбати ще раз, бо мав купон, але, кажуть, ти не можеш, якщо танка немає. Чому мені потрібен резервуар, наповнений рибою, водою, гравієм та рослинами на моєму другому поверсі, щоб повернутися і купити знову? Якщо хтось із штабу може пояснити погане, залиште кращий огляд. Дякую

Перекладено
S
2020-6-26 22:22:37

У Чорну п’ятницю я купив 6 риб для свого резервуар...

У Чорну п’ятницю я купив 6 риб для свого резервуару на 75 галонів. До вівторка вся нова риба та мої чотири риби, які я мав протягом трьох років, були мертві.
Домашня тварина розумно продає капелюх з рибою. Коли я зрозумів, що риба вилупилася, я обробив бак, але запізнився. Тепер мені доведеться розбити мій танк і почати все спочатку, у мене ніколи не виникало проблем із таким моїм танком. Я не новачок у цьому, і персонал розмовляє з вами, як ви нічого не знаєте. У мене є танк вже 23 роки. не купуйте у них.

Перекладено
T
2020-6-26 6:19:20

Я даю 1 зірку, бо не можу розміщувати публікації б...

Я даю 1 зірку, бо не можу розміщувати публікації без неї! Стрижка була жахливою !! Я взяв цуценя на ванну, чистку зубів та обробку нігтів. Єдине, що він отримав - це ванна! Я знаю, що йому не чистили зуби, бо у нього від тенісного м’яча в зубах був такий самий неоново-зелений пушок, що й у нього, коли він заходив у двері. Повна відірваність, і я НІКОЛИ більше не прийму його туди

Перекладено
J
2020-6-24 19:51:32

Найгірший досвід коли-небудь. Менеджер у місцевост...

Найгірший досвід коли-небудь. Менеджер у місцевості О’фаллон на ім’я Беккі повісив мене, коли я зателефонував, щоб з’ясувати, що там сталося. Я НІКОЛИ більше не повернуся до petsmart ... petco - це місце, куди можна піти!

Перекладено
C
2020-6-24 8:16:39

Вчора я вперше завів моїх двох маленьких собачок, ...

Вчора я вперше завів моїх двох маленьких собачок, одного пуделя, іншого - ши цу. Коли я зателефонував на зустріч, Джесса сказала, що вона із задоволенням постриже обох собак. Коли я взяв своїх собак, вони були такі щасливі, що хотіли залишитися з нею Джессою. Вона була професійною, доброю, контролювала свою територію. Вона на правильній роботі. Дякую, Сінді Стамп

Перекладено
C
2020-6-23 19:15:03

У мене постійно виникає проблема з Pet Smart у міс...

У мене постійно виникає проблема з Pet Smart у місті Біллінгс на горі. вже пару місяців. Галль Міранда не раз порізала мою ши-тцу, змусивши її кровоточити !!! Майже кожного разу, коли я приймав її, мені доводилося повертати її на доробку. Ця остання (я маю на увазі дуже остання поїздка) повинна була бути безкоштовною, і я все ще чекаю свого відшкодування. У якому менеджер Том сказав, що буде в його кабінеті, коли ми зайдемо, і він також заявив, що у нього будуть записи в комп'ютері. Що він НЕ! Том також заявив, що Брітні зателефонує, щоб встановити повернення грошей .... Ніколи не чув ні слова! Це неприпустимо ... Вони використали і випробували моє терпіння .... Вони хочуть зробити це юридичним питанням ,,,, хай буде !!!

Перекладено
V
2020-6-17 21:46:31

якби я міг дати всій цій корпорації -0, я б. ця ко...

якби я міг дати всій цій корпорації -0, я б. ця компанія найгірша за всі часи. скрізь я бачу в Інтернеті працівників, які надають найгірший можливий догляд та лікування тварин. НАВІТЬ БЕЗ КИДАННЯ ЖИВИХ ТВАРИН У СМОТНИКИ !!!! цю компанію, а також petco потрібно повністю відключити та закрити. НІКОЛИ НЕ ПЕРЕЙДІТЬ ДО ЦІХ МАГАЗІНІ ТА ПІДТРИМУЙТЕ ЇХ КУПИТИ / ПРИЙМІТИТИ У МІСЦЕВИХ РОЗПЛОДНИКІВ, ЩО НАСТОЯЧЕ ДАЮТЬ ПРО ЖИТТЯ ТВАРИН !!!!! ця компанія - ганьба

Перекладено
L
2020-6-16 22:23:03

Моя сестра, яка є сертифікованим професійним догля...

Моя сестра, яка є сертифікованим професійним доглядачем собак, доглядала собак до того, як їх показали на професійні виставки, їй відмовили в роботі з Petsmart, оскільки їй більше 60 років. Вона худорлява, підтягнута і молода виглядає. Здається, їй 35 років. Їй відмовили, бо вона не зовсім молода людина.

Перекладено
C
2020-6-14 12:13:37

ОНОВЛЕННЯ У мене зараз кіт застряг у вентиляційній...

ОНОВЛЕННЯ У мене зараз кіт застряг у вентиляційній системі мого будинку. Я спробував зателефонувати керівнику району, і відповідь, яку я отримав, не свідчить про ім’я, яке вони мені дали, і назавжди затримав, нарешті відмовився. Тож районний менеджер, будь ласка, зателефонуйте мені, моїм наступним кроком буде краще бізнес-бюро. Прочитайте інші відгуки. Я поїду до Petco, бо здається, що ця компанія не піклується про домашніх тварин. Все про прибуток.

Я усиновив кота з магазину в долині Оро, Арізона. Притулок, з яким співпрацював цей магазин, стосується мене. Я залишався на зв’язку з парою котів, якими я цікавився, за день до того, як коти збираються бути в магазині. Мені стало ДУЖЕ незручно дізнатися, що у неї кілька людей вишикувалися в чергу, щоб подивитися на одного кота. Коли я розмовляв як з притулком, так і з магазином про придбаного мною кота, відповідь був теплим із магазину, і жінка-притулок просто хотіла мене образити. Це зображення, яке ви хочете?

Перекладено
J
2020-6-11 23:58:13

Меми.

Перекладено
P
2020-6-11 16:11:09

Вислухавши розповіді про ваше ставлення до породи ...

Вислухавши розповіді про ваше ставлення до породи хуліганів та дискримінацію Blu на Cinco de Mayo, я абсолютно відмовляюсь більше ніколи не їхати до Petsmart! Я боявся більш дрібних порід, ніж коли-небудь, боявся пітбуля. Звідки ти береш свою нестачу знань? Якби легітимна компанія знала породи пітбулів, ви б знали, що такси більш агресивні, ніж пітбули. Це було доведено в ході дослідження! Мені нудно, іншим страждає від того, що сталося (перейдіть перевірити свій facebook), і мої друзі, які відвідують домашні тварини, теж більше не будуть там робити покупки.

Я знаю, що мій пітбуль-мікс буде прийнятий з розпростертими обіймами в Petco.

Раніше я любив Petsmart і застряг за вас, придурків, навіть коли інші говорили несправедливо про компанію. Тепер я бачу справжні кольори Petsmarts, ви сумна і покручена компанія!

Перекладено
H
2020-6-9 7:33:50

Нещодавно ми придбали у вас іграшкову іграшкову іг...

Нещодавно ми придбали у вас іграшкову іграшкову іграшку petsmart. Зараз у мого чемпіона-лабрадора-ретривера 50/50 шансів дожити до понеділка. Ветеринарній лікарні довелося видалити струни з його шлунка, вирізати 1 фут кишечника, оскільки у нього були волокна від шлунка до підшлункової залози. Покупець обережно: не всі іграшки, які продає petsmart, безпечні для собак. Вони, можливо, опосередковано вбили мого лабрадора. Ви отримаєте відповіді від мого адвоката наступного тижня. Я збираюся зробити вас відомими в соціальних мережах. Крім того, HRC та AKC вже розміщують це на своїх веб-сайтах, оскільки ми є тренерами мисливських лабораторій.
Ви будете робити те, що правильно в моїй сім'ї та сім'ях інших людей. Ці тварини - наші діти. Це як продати крек дитині.

Я з нетерпінням чекаю від вас!

Перекладено
D
2020-6-9 6:52:02

всі ці відгуки стосуються Petsmart та кожного окре...

всі ці відгуки стосуються Petsmart та кожного окремого магазину, а не самого корпоративного офісу. Яка ганьба, що люди більше не можуть написати відгук про особливу будівлю. Лінощі.

Я думаю, що цей корпоративний офіс - чудове місце! Особливо з точки зору зайнятості. Хороша погодинна заробітна плата та легкі завдання для виконання. Ніякої драми, жодного працівника гетто.

Перекладено
T
2020-6-8 4:11:30

12/30 я зв’язався з Petsmart, щоб повідомити про з...

12/30 я зв’язався з Petsmart, щоб повідомити про значну травму моєї вихованки, яка сталася під час її перебування у вашому готелі для домашніх тварин. Час перебування був з 12/21 по 12/28. Під час перебування домашніх тварин вона отримала серйозну травму правого ока. Поранення було проігноровано персоналом та залишено без лікування протягом усього періоду її перебування. (У цьому конкретному магазині знаходився ветеринар.) Персонал мене зв’язав, коли я був у відпустці. Травму зіграли співробітники, оскільки вони сказали мені, що її око просто почервоніло. Коли ми взяли Сукі, її око було заражене через проігнорований розрив ока і мав вицвілий (похмурий) вигляд, ніби вмирає. Я контактував з корпоративною службою обслуговування клієнтів та керівництвом готелів магазинів. На жаль, станом на 1/20 (через місяць) нічого не відбувається. Зараз ми заплатили за перебування в готелі та кілька відвідувань ветеринара. А також ліки та час, який потрібно для лікування окулярів очей кілька разів на день. Менеджер готелю магазинів був дуже співчутливим, проте все залишилось невирішеним, оскільки магазин чекає, поки команда корпоративних розслідувачів домашніх тварин завершить розслідування. Незалежно від результатів розслідування, недбалість персоналу щодо надання ветеринарної допомоги під час перебування Сукі посилила травму, а також час, необхідний для її загоєння. Я хотів би вирішити цю справу і попросити відшкодувати їй ветеринарні рахунки та повернути кошти за недбале перебування у готелі для домашніх тварин !! Менеджер готелю для домашніх тварин усно взяла на себе відповідальність та визнала провину з боку персоналу, не дотримуючись політики та процедур, а також повідомляючи про стан здоров'я Сукі керівництву магазину під час її перебування.
Ми починаємо відчувати, що це питання ігнорується в надії, що ми просто відпустимо його. Око нашої собаки може ніколи не зажити належним чином або повністю через недбалість персоналу готелю, внаслідок чого її розірване око інфікується та не лікується під час перебування.
Якщо це питання не буде вирішено своєчасно, ми зв’яжемося з представниками юридичних представників та ЗМІ.

Перекладено
E
2020-6-7 10:59:45

У мене найкращий старий пес. Ідея комірця з кори м...

У мене найкращий старий пес. Ідея комірця з кори мене вбивала. Ми вперше переїхали до будинку до сусідів, і я хвилювався. Виявляється, нам це було не потрібно. На жаль, коли моя дитина придбала комір, вона не використовувала мій номер телефону. Точні їхні слова були: "Вони продаються в шести місцях у цьому місті". Я показав їм свою виписку з банку та номер довідки. Ніхто навіть не пропонував кредит у магазині. Просто поводився так, ніби я міг його вкрасти. Корпоративний щойно сказав: "Вибач". Зберігайте свої вибачення!

Перекладено
C
2020-6-2 16:32:37

Будь ласка, припиніть купувати стільки товарів для...

Будь ласка, припиніть купувати стільки товарів для домашніх тварин з Китаю. Мало того, що багато собак померли від їжі речей, що походять з Китаю, вони також влаштовують фестиваль собачого м’яса, де їх б’ють, варять, паяють лампою та шкурують живих собак за своє м’ясо. Багато з них колись були чиїмось улюбленим домашнім улюбленцем. Я більше ніколи не буду робити тут покупки, поки ви не придбаєте свою продукцію в іншому місці. Щиро Сінді Леглер, Пеорія, Арізона

Перекладено
S
2020-6-2 5:01:26

Я думаю, це настільки неправильно, як ви, хлопці, ...

Я думаю, це настільки неправильно, як ви, хлопці, забороняли хуліганських порід удвічі менші породи, які нападають гірше. У мене є пітбуль, і вона солодша, ніж 90% собак, яких я зустрів. Не судіть породу. Судіть власника про те, як він їх виховував. Я більше ніколи не ступлю ногами в petsmart, я також буду стежити, щоб усі, кого я знаю, і всі, кого вони знають, не їхали. Давайте подивимось, як швидко ви втрачаєте службу за те, що ви ідіоти.

Перекладено
g
2020-6-1 8:01:55

Жахливе розташування у Форсайті іл мертвої риби ск...

Жахливе розташування у Форсайті іл мертвої риби скрізь, і персонал був проінформований і не піклувався, навіть менеджер відмахнувся від нього на доставці. і ви хочете, щоб мій зразок води мій fishare принаймні живий домашній тварина розумний це жарт !!

Перекладено
C
2020-5-28 5:24:37

Мені потрібно, щоб хтось із Petsmart зв’язався зі ...

Мені потрібно, щоб хтось із Petsmart зв’язався зі мною якомога швидше.

У мене є запис про призначення цуценя в салоні. Нижче є текстове нагадування, надіслане мені:

Не забувайте! Happy Manchitas має заявку на 31.03.2019 о 15:30 з демоном у PetSmart, що знаходиться за адресою 3351 JEFFERSON DAVIS HWY UN 10, ALEXANDRIA, VA 22305 Txt SCHED скасувати / перенести appt, ДОПОМОГА про допомогу.

Ось як ти повертаєш його мені!

Кров закрила очі, злякалася, тремтить.
Це не перший, другий чи третій раз у цьому місці. Я везу його до свого ветеринара як надзвичайну ситуацію, і хтось повинен негайно зв’язатися зі мною, і я хочу переглянути кадри того, що сталося з моїм цуценям 31.03.19 з 15:30 до 18:30.

Крістіан Маллеа

Це негуманно і неприпустимо.

Перекладено
E
2020-5-28 0:07:02

У мене був поганий наречений, частина моєї щенята ...

У мене був поганий наречений, частина моєї щенята лапки була вирізана машинками для стрижки / ножицями. Не відчував, що це добре впорався грумер чи менеджер магазину. Я відчував, що вони припускають, що я брешу, і вони хотіли, щоб це довели їхній ветеринар проти фотографій. Закінчився дзвінок у корпорацію, яка швидко впоралася з ситуацією. Прикро, що його довелося ескалювати і не можна було обробити, коли стався інцидент.

Перекладено
P
2020-5-27 13:42:43

У вас є одні з найгрубіших співробітників та непри...

У вас є одні з найгрубіших співробітників та неприємних менеджерів у місті Діксон, штат Па .... у мене є два великі акваріуми. 75 і 55 галонів, я поїхав удвох, купив трохи риби, оскільки в танках було дуже мало риби .... це двогодинна поїздка туди і назад до вашого магазину .... я купив 4 моллі, 2 їстівних водоростей, і вони відмовились продайте мені будь-які неонові тетри, тому що я збирався зігнати танк?!? !!! Спробував пояснити, два танки мали рибу десятки років, ні ... тим часом у кожному з твоїх танків є мертва риба ...

Перекладено
E
2020-5-26 4:19:00

Я погоджуюсь з доглядом, я перебуваю в Колорадо, і...

Я погоджуюсь з доглядом, я перебуваю в Колорадо, і моя собака була жахливо доглянута, як люди не знають, як доглядати її дуже нерівномірно і нестабільно на вигляд, їм дійсно потрібно піклуватися і влаштовувати там грумерів, які знають, що вони роблять, будь ласка !! !!!!!! Замість того, щоб платити всі ці гроші за щось подібне до чогось, що я б зробив, і я не грумер

Перекладено
G
2020-5-22 17:03:40

Намагався привернути увагу корпоративних людей, як...

Намагався привернути увагу корпоративних людей, які не відповідали на лінію, залишалися на затримці більше години, і я продовжую намагатися з ними зв’язатись, не маючи удачі ... вам потрібні кращі стосунки з клієнтом, який там робить покупки, чи я повинен сказати, використовуйте для покупки там більше від мене

Перекладено
B
2020-5-19 11:49:22

Я мав абсолютно жахливий досвід у двох місцях, і к...

Я мав абсолютно жахливий досвід у двох місцях, і корпоративному це байдуже, і я не матиму жодного співчуття. Жодних вибачень і почуття відповідальності за дії своїх філій. Такий розчарований. Особисто я отримаю все від Amazon, рухаючись вперед.

Перекладено
T
2020-5-15 8:00:52

Мене попросили відмовитись від адреси електронної ...

Мене попросили відмовитись від адреси електронної пошти, щоб отримати предмети продажу, жоден інший магазин, в якому я роблю покупки, не просить про це.
Я можу лише припустити, що petsmart хоче продати мою інформацію або засипати мою поштову скриньку спамом.

Перекладено
H
2020-5-14 17:37:21

Якщо ви захищаєте PetSmart щодо потреб догляду за ...

Якщо ви захищаєте PetSmart щодо потреб догляду за твариною, прочитайте наступне:
Я призначив Крамер домочити їй нігті, почистити вуха та розгладити лапи. Коли я зателефонував, щоб підтвердити зустріч, мені сказали, що вона не може отримати ці послуги без першої ванни. Ну, я даю Крамеру ванни. Я зателефонував в інше місце PetSmart і мені сказали, що це корпоративне рішення.
Я сказав молодій людині, що це схоже на те, що корпорація змушує споживачів витрачати більше грошей, оскільки вони втратили $$$ за останні тижні. Молодий чоловік замовк ..... smh.
Як каже стара приказка: "Існує не один спосіб зняти шкіру з кота". Я купила PediPaw і сама зроблю нігті Крамера. Вони могли заробити кілька доларів, але тепер вони не отримують від мене жодного долара з цього дня!

Перекладено
L
2020-5-14 12:54:51

Який бізнес робить помилку, стягуючи з вас двічі п...

Який бізнес робить помилку, стягуючи з вас двічі плату за покупку понад 75,00 доларів США, і замість відшкодування надмірної плати вони кажуть вам, що вам доведеться подбати про це через свій БАНК? Яке відношення має мій банк до їх надмірної оплати? Я також сплатив прямий дебет зі свого рахунку. Ну ось що зі мною щойно трапилось у PetSmart в Омасі. Я не усвідомлював цього, поки майже два тижні не подивився свою виписку з банку. Особа в реєстрі була "на стажуванні". Менеджер стояв позаду мене, спостерігаючи за нею весь час. Ніколи не дивився на те, що вона задзвонила.

Перекладено
F
2020-5-13 0:07:37

Корпорація робить дуже гарну роботу, вирішуючи про...

Корпорація робить дуже гарну роботу, вирішуючи проблеми, через які переживає моя дівчина Дженніфер Перес. Вона любить тварин і має сильну пристрасть у роботі з ними. Вона подала заявку на відкриті посади в Petsmarts, розташованих у Віфлеємі, Уайтхоллі та Аллентауні. Вони пропонують програми догляду за початковим рівнем, які розпочнуть вас як купальника, а потім просунуть до грумера після закінчення Академії догляду за домашніми тваринами Petsmart. Ми зателефонували кілька разів, щоб проконсультуватися з менеджером з найму у Віфлеємі, але вони продовжували битись навколо куща, кажучи, що Палетт відповість на дзвінок. Проходить майже 2 тижні, і вони постійно говорили, що Полетт у відпустці. Потім вони сказали, що Саманта (Сем) відповість на її дзвінок. Сем ніколи не відповів на дзвінок, тому приблизно через пару днів ми вирішили прослідкувати особисто. По-перше, Саманта розсердилася на грумерів прямо перед нами за те, що вона покликала її за нашу ситуацію. Потім у неї було мільйон виправдань, що Полетт щойно повернулася того ж дня, але вона була недоступна на зустрічі. Також вона завзято і непереконливо говорила, що вони ніколи не отримували заявку моєї дівчини. Після цього вона тоді сказала, що претендентів у них вже достатньо. Ми попросили Аманду, яка була іншим менеджером, і вона також відмовилася отримати її. Я згадав, що все, що хотіла моя дівчина, - це рівні можливості. Сем був дуже непрофесійним і противним до нас та доглядачів. Через 2 тижні ми з Вайтхолом Петсмартом, і Сара, менеджер салону, була так люб’язна, щоб допомогти. Вона дала моїй дівчині телефонне інтерв’ю, а потім - особисте. Сара полюбила мою дівчину, а потім через пару днів зателефонувала моїй дівчині, сказавши, що буде тримати її в курсі, коли бізнес почнеться. Потім Сара надіслала резюме моєї дівчини всім різним домашнім тваринам. Сара - єдина людина, яку я високо ціную як менеджера Petsmart Whitehall. Потім моїй дівчині зателефонували з Віфлеємського домашнього парку через кілька днів після того, як Сара розповсюдила резюме моєї дівчини, яке є сьогодні.
Була співробітниця на ім’я Ванесса з Віфлеєму Петсмарт, яка поговорила з моєю дівчиною, сказавши, що вона має зустріч 8 березня 2020 року о 13:00 на заняття для початківців зі своєю собакою. Вони знають, що мою дівчину цікавила лише робота, оскільки вона неодноразово стежила за нею, а не для занять з клієнтами. Коли моя дівчина знову зателефонувала до Віфлеєму Петсмарт, щоб запитати про додаткові подробиці, Тара заявила, що немає Ванесси, яка там працює, і Тара була такою неповажною, кажучи, що моя дівчина божевільна і повинна мати неправильний номер. Я був свідком цього, оскільки у моєї дівчини були всі телефонні дзвінки на гучномовці. Це абсолютно неприпустимо, і якщо Sam & Tara є представниками бренду Petsmart, то вони руйнують репутацію Petsmart. Якщо Sam & Tara з 2102 W Union Blvd # 22A, Bethlehem, PA 18018 Petsmart ставляться до ініціативних, працьовитих громадян жахливо і заважають їм мати рівні можливості у працевлаштуванні, уявіть, як вони ставляться до своїх клієнтів? Ми завжди робили покупки саме в цьому Petsmart, оскільки він є найближчим, але тепер ми більше ніколи не повернемося туди. Аманда з корпоративного відділу нам дуже допомагає з поданням скарги, і вона надіслала електронні листи іншим компаніям, які можуть допомогти ситуації моєї дівчини стати частиною команди Petsmart. Вся моя дівчина Дженніфер Перес шукає рівних можливостей для працевлаштування. Вона любить працювати з тваринами, і її мета - стати професійним грумером. Я ціную допомогу і буду сподіватися на щасливе майбутнє. Petsmart потребує Дженніфер Перес як співробітника, щоб її вміння та пристрасть могли бути визнані та використані для досягнення успіху в підрозділі по догляду.

Перекладено
D
2020-5-12 20:48:22

Моя 20-річна дочка усиновила кошеня з вашого магаз...

Моя 20-річна дочка усиновила кошеня з вашого магазину Greenbelt MD. Шість ДНІВ пізніше її довелося відкласти. У неї була вроджена вада, яку слід було виявити при рентгенографії та спостереженні за її диханням та млявістю. У магазині є ветеринари. Не було виправдання, занадто пропустіть це і спустошіть нашу сім'ю, включаючи плату 500 доларів, щоб посадити її! Я поспілкувався з керівником магазину, який запитав, яку компенсацію я прошу. Я попросив нового перевізника, оскільки нам довелося пожертвувати придбаного там занадто болісно, ​​щоб його можна було привезти додому. Моя дочка купила в цьому магазині сотні доларів для цього кота. Той менеджер сказав мені, що мені доведеться повернути його, щоб отримати іншого. За те правопорушення, яке магазин зробив нам найменше, що вона могла зробити, це дати нам новий перевізник, а не їх картонний. Вона купила приємний. Ваш магазин несе відповідальність за ваші товари навіть живих тварин !! У нас розбито серце, і вона просто втирала сіль в утробі матері.

Перекладено
C
2020-5-11 21:31:45

Дав би нульову зірку, якби міг. Стосовно магазину ...

Дав би нульову зірку, якби міг. Стосовно магазину Trinty № 0322 жахливий. Клієнтів взагалі не цінують, а оскільки саме клієнти займаються тим, хто там продає, даючи працівникам чек на оплату праці, необхідний для оцінки їх роботи! Мені відмовили у встановленні відповідності ціни, навіть маючи дійсну квитанцію, що підтверджує, за що продав товар інший магазин домашніх тварин. При спробі зателефонувати і задати питання, клерк не дав мені закінчити своє запитання, перш ніж відрізати мене, поки я ще говорив, щоб відповісти на те, що писар припускав, що я збираюся запитати. Потім, коли я сказав клерку почекати, і тут моє запитання мені повісили! Тож я зателефонував одразу і чекав 15 хвилин, щоб хтось знову відповів на телефонний дзвінок. Просто смішно. Жодного обслуговування клієнтів, як ніколи Час для корпоративних прибирати вдома та отримувати кращий персонал. Я очікував кращого сервісу від великої мережі ящиків.

Перекладено
M
2020-5-11 10:50:02

Я даю лише одну, бо мене вражає, що те, що я вважа...

Я даю лише одну, бо мене вражає, що те, що я вважав такою добросовісною компанією, як PetSmart, дозволить засудженому зловмиснику тварин проводити заходи щодо усиновлення в одному з ваших магазинів. Вона робить це у магазині Pooler, Ga вже багато років, і багато людей мають дуже дорогі ветеринарні рахунки після усиновлення від неї хворих цуценят. Вона була засуджена за свої злочини в декількох штатах, а люди в місті, де вона зараз виручає, працюють над тим, щоб вивезти її з їхнього міста. Будь ласка, допоможіть нам зрозуміти, як компанія, яка допускає домашніх тварин, дозволить засудженому зловмиснику тварин виховувати домашніх тварин у вашому магазині. Кілька людей звернулись до магазину і ніколи не отримали відповіді. Сумно, що компанія, така як ваша, дозволить це статися.

Перекладено
P
2020-5-10 13:25:42

#JusticeforAspen PetSmart, оскільки компанія повин...

#JusticeforAspen PetSmart, оскільки компанія повинна почати сприймати свої помилки та недоліки і фактично докладати зусиль, щоб внести зміни, вони втратили мене як клієнта, поки я не дізнаюся, що зміни були внесені

Перекладено
T
2020-5-8 19:51:16

Я стою тут, всередині домашнього умільця біля реєс...

Я стою тут, всередині домашнього умільця біля реєстру. Я зайшов сюди лише тому, що двері буквально широко відчинені. У мене тут є домашня тварина на суму понад сто доларів. Постоявши тут 20 хвилин, підходить менеджер, який каже мені, що вони ще не відкриті. Що вони не відкриються до 10 ранку. Але я можу зачекати 20 хвилин, і він спробує. Я вийшов.
Це неприпустимо !!! Якщо ваші двері стоять навстіж відчиненими, тоді вас вітають у публіці.
Діловий сенс 101. Клієнт намагається зробити покупку, проклятий продаж !!!

Перекладено
L
2020-5-5 5:58:35

Мою собаку Чарлі скинули @ Poughkeepsie, NY PetSma...

Мою собаку Чарлі скинули @ Poughkeepsie, NY PetSmart 3 роки тому під час догляду. Йому довелося зупинитися у ветеринарів, бо спина дуже сильно постраждала. Зараз ми живемо в штаті Мен. Підібрав його від доглянутого вчора вдень - такий самий грумер, як ми використовували 6 тижнів тому (хто зробив чудову роботу!). У нього на нижній губі «рана»! Мені ніхто про це нічого не говорив! Був він у ветеринара цього ранку, і зараження вже починається, тому він зараз на преднізолоні та антибіотиках. Помічник менеджера оплатив ветеринарний рахунок, але спочатку говорив, що вони не відшкодовуватимуть плату за догляд. Цей магазин BANGOR, штат Мен, очевидно, дуже дезорганізований чи щось таке .......... востаннє мені виставили рахунок за бандану, про яку я не просив, і тепер це. Зайве говорити, що він більше не піде туди на догляд, але я хочу побачити, як щось змінилося. Можливо, двосторонні дзеркала, щоб МИ могли спостерігати за доглядом, а не улюбленець бачить нас? Це було б початком. Я живий! це Чарлі, а червоний, схожий на його язик, - це поранена нижня губа. - на ньому не показано фотографії, які я розмістив! Приємно ................ Я зателефонував у корпорацію, до речі, і не можу отримати людину.

Перекладено
K
2020-5-5 2:40:39

Мою собаку бачили у PetSmart у Сан-Антоніо, штат Т...

Мою собаку бачили у PetSmart у Сан-Антоніо, штат Техас, на вихідних до Дня Святого Валентина. Невдовзі після того, як ми помітили, що моя собака облизувала себе більше, ніж зазвичай, і помітила, що його побили / порізали. Ми відвезли мою собаку до ветеринара (Банфілд), де нам повідомили, що він заражений. Моя собака - це 12-річний Ши-Цзи, якого ми мали з 3-х місяців і ніколи не мав жодних проблем зі здоров’ям. Дізнавшись, що у нього інфекція, ми також дізналися, що у нього також була інфекція вуха. Йому виписали антибіотики, які не спрацювали. Ми продовжували брати його назад у Бейнфілд і платили за додаткові тести, щоб з’ясувати, яка це була інфекція та що можна зробити, щоб її очистити. Бейнфілд не зміг сказати нам, якою була інфекція після стількох тестів, відвідувань лікарів та виходу з кишені витрат. Нарешті ми знайшли ветеринара приблизно за 10 хвилин, який зміг повідомити нас, що моя собака заражена персоналом. З моменту першого діагнозу, який ми звернулися до PetSmart, все, що вони запропонували, було повернути гроші, витрачені на догляд за моєю собакою, не кажучи вже про мізерний купон у 5 доларів, який нам надіслали поштою. У моїй медичній книзі собаки буде зазначено, що він не мав жодних проблем зі здоров’ям до свого візиту в San Antonio PetSmart. Їх корпоративний офіс не буде нести ніякої відповідальності за те, що відбувається з моєю собакою, яка все ще бореться з цією інфекцією через 4 місяці !!!!! Якби була можливість розмістити фотографії, я б точно дозволив вам на власні очі побачити, що переживає моя собака, це засмучує і витратив понад 1000 доларів, намагаючись оздоровити його. Будь ласка, поділіться цим з усіма, кого ви знаєте, у кого є домашня тварина, незалежно від того, доглядають вони чи ні.

Перекладено
K
2020-5-3 2:06:21

Прочитавши більшість дописів, я прийшов до розумін...

Прочитавши більшість дописів, я прийшов до розуміння, що не лише Петсмарт та Бенфілд у Флориді дбають про свого улюбленця. Я розумію, що Банфілд не є частиною Petsmart, але у них є угода про партнерство, і я більш ніж впевнений, що основа їхньої угоди лежить на тому, що обидві компанії вкрай непрофесійні. Вони не тільки непрофесіонали дбають про гроші, аніж про ваших домашніх тварин; смішно, коли їхні магазини називають PETSMART. У Банфілді вони двічі захворіли на мою собаку і відмовились запропонувати будь-яку втіху. Petsmart дав моєму собаці ванну, і він не відчував запаху свіжості, купон, який їм показали перед ванною, не був нагороджений при виписці; менеджер хотів їхати туди-сюди, а співробітники хотіли мене вигнати. Коли вони зателефонували, щоб сказати, що мій вихованець готовий, вони зателефонували мені про неправильного вихованця, і коли я поговорив з менеджером, вона продовжувала називати мого вихованця собакою, а не його іменем, що в подальшому мені довело, що вони НЕ ДБУТЬ ПРО СВОЮ ТВАРИНУ . Зараз я розумію, що Банфілд та Петсмарт не ефективно спілкуються з власниками домашніх тварин, щоб згодом вони могли пограбувати їх у процесі оплати, і у мене є щомісячний план для свого вихованця, і він точно не буде поновлюватися. Вони не заслуговують жодної зірки.

Перекладено
K
2020-5-2 5:18:27

НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ ОНЛАЙН, ЩО ВИ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ХОЧЕТЕ В...

НЕ ЗАМОВЛЯЙТЕ ОНЛАЙН, ЩО ВИ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ХОЧЕТЕ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ. Виправдання варіюються від: "Мені шкода, що ваше замовлення було загублено в Інтернеті", "ну, я нічого з цим не можу зробити". Небог заборони, щоб хтось дав менеджеру можливість зробити клієнтів щасливими! НІКОЛИ ЗНОВУ! Я можу знайти їжу для своїх котів у 3 або 4 різних місцях. Я б зробив зірку, якби зміг. Так рада, що більше не працюю в роздрібній торгівлі.

Перекладено
M
2020-4-28 17:59:46

У їхній політиці повернення на звороті будь-якої к...

У їхній політиці повернення на звороті будь-якої квитанції зазначено: "Без квитанції / квитанції старше 60 днів
Потрібний дійсний ідентифікатор
Повернення, надане як картка повернення товару "
Однак магазин чи корпорація відмовляються дотримуватися власної політики, оскільки моя квитанція старша за 60 днів. Вони навіть ніколи не запитували, чи маю я дійсне посвідчення особи, а товар, який я придбав, має 3 роки гарантії. У яких штатах можна зв’язатися з моїм дилером (а це petsmart) або відвідати їх веб-сайт. Коли все, що я хочу зробити, це обміняти їх на працюючі одиниці, навіть не можу отримати картку повернення товару для заміни несправних одиниць. Корпоративна компанія заявила, що це залежить від погоди керівника магазину, або вони не приймуть повернення, не зазначає цього в політиці повернення.

Перекладено
D
2020-4-27 23:43:37

Я зроблю це коротким і солодким. Розмістив замовле...

Я зроблю це коротким і солодким. Розмістив замовлення через Інтернет. Скасовано PETSMART. Ніхто не знає, чому ви зберегли мої гроші. Друге замовлення розміщено зі знижкою, яку надає Petsmart за викручування. Також взяв ці гроші. Зрештою це було скасовано, а за частково відправлене замовлення взято ще одне звинувачення. Поки що для замовлення на 28 доларів Petsmart взяв 50,16 доларів. Я зателефонував 3 рази, і ніхто не може дати мені жодної відповіді, і я все ще не маю їжі для собак! З моменту розміщення 1-го замовлення минуло 10 днів. Потім я отримую електронний лист із повідомленням про те, що вони скасували плату за якусь суму, яку НІЩО не додав або не віднімив за 5 днів до цього. Мені нічого не повернено. Я відповів електронною поштою і навіть розбив математику. Досі немає відповідей. Все ще немає повернення коштів і все ще немає собачого корму! Це НЕ ракетна наука, і на даний момент я нічого не повинен платити! Все, що я хочу, - це моє відшкодування, яке становить колосальні 21 долар і міняти, і мій проклятий корм для собак. Ніколи більше ніколи.

Перекладено
S
2020-4-25 20:30:29

Подавши подану нижче скаргу принаймні п’ять разів,...

Подавши подану нижче скаргу принаймні п’ять разів, мені сказали, що я не отримуватиму подальшого спостереження від корпорації, і мене перенаправили назад до менеджера магазину, який не хотів щось робити для мене. Дуже розчаровує! Я люблю Petsmart, але якщо я буду так поводитися з мною, я знову відмовляюся наступати на інший. Мені подобається, що багато ваших клієнтів витрачають у ваших магазинах багато грошей на моїх чотирьох домашніх тварин, і все, що я отримую, - це вибачення за свої незручності. Я займаюся обслуговуванням клієнтів, і це явно не обслуговування клієнтів. Що сталося з тим, щоб зробити клієнта щасливим, щоб він повернувся у ваш магазин і витратив більше грошей. Це не те, що ви щось втрачаєте. Ось як це працює!

16 листопада 2018 року моїй собаці було відмовлено бути нареченим, оскільки вона була сильно зіпсованою. Я хотів, щоб вона була доглянутою перед тим, як ми поїхали за місто до Меріленда. Я повернувся до магазину Файєттвілль, штат Джорджія, і витратив близько 150 доларів на собачі товари, розплутавши її шерсть, а пізніше без проблем доглянув їх у Лорелі, штат Меріленд. Хоча це правда, що Petsmart може відмовитись від обслуговування, якщо вважає це необхідним, це було абсолютно невдалим рішенням. Тому що якщо я, власник, який не є професійним доглядачем собак, розплутав шерсть моєї собаки і не завдав їй шкоди, чому б професіонал не міг про це подбати. Сьогодні я зателефонував і поговорив із помічником менеджера магазину Метью, оскільки менеджер магазину був недоступний. Я пояснив йому ситуацію, і він запитав: "Що б ти хотів, щоб я зробив, щоб покращити ситуацію?". Я запропонував, щоб за наступний догляд за моїми собаками з мене не стягували плати, оскільки я витратив майже 250 доларів на її останній догляд через те, що менеджер по догляду Бріана відвернула мою собаку. Він сказав мені, що повинен зателефонувати менеджеру магазину і передзвонить мені. Зайве говорити, що мені сказали, що вирок був зроблений, і це все. Що тут сталося із обслуговуванням клієнтів? Я щось пропустив. Я люб’язно повідомив молодого чоловіка, що я звертаюся до корпорації, і щоб він повідомив менеджера магазину, що я не повернусь до цього магазину з будь-якої іншої причини. Я витрачаю надзвичайно багато грошей на всіх трьох своїх собак там, і це сумно, що ніхто не піклувався про задоволення чудового клієнта. Гарного дня.

Перекладено
K
2020-4-25 15:40:16

Я б дав НЕГАТИВНІ зірки, якби міг. Я роками купува...

Я б дав НЕГАТИВНІ зірки, якби міг. Я роками купував нашийники від бліх Seresto для своїх вихованців у Petsmart. Не два повних тижні тому я купив загалом 10 нашийників від бліх Seresto з місць Ніколасвілл, Кентуккі та Лексінгтон, Кентуккі. Того дня я надів їх своїм котам і собакам і, очевидно, кинув квитанцію та упаковку, бо ніколи не сподівався, що у мене виникнуть проблеми.

Через тиждень після отримання нашийників у мого наймолодшого кошеня (8 місяців) напав приступ, у іншого мого кота почався тремор, а у 3 інших моїх котів почалася жахлива діарея та блювота. Ці коміри були єдиними новинками, які нещодавно були введені в їхнє життя, і мій ветеринар вважає, що винні коміри Seresto.

Очевидно, я зняв коміри і хотів повернути їх якомога швидше. Але жодне місце не запропонує мені повернути 600 доларів, які я витратив на ці жахливі коміри, які отруїли майже половину моїх домашніх тварин. Вони сказали мені, що мені потрібно отримати друковану копію квитанції або оригінальну упаковку, щоб отримати відшкодування. Хоча вони могли б переглянути інформацію про мої нагороди (як я запропонував), щоб переконатися, що я придбав нашийники за півтора тижні до цього, вони лише папугать, що необхідна друкована копія квитанції або оригінальна упаковка для отримання повернення коштів.

Я живий Я отримую додаткові 500 доларів США + від ветеринарних рахунків завдяки цим комірам, які я отримав у цих двох магазинах. НІКОЛИ більше я не буду робити покупки у PetSmart у своєму житті, і я точно скажу всім своїм друзям, родині та знайомим ніколи там не робити покупки. Ніхто не може довіряти їм, що вони роблять правильно і відшкодовують гроші, коли отруйний продукт надходить із їх магазину і завдає шкоди вашим тваринам.

Перекладено
p
2020-4-24 3:30:46

Я б дав НУЛЬ, якби міг !!!!!! У мене була серйозна...

Я б дав НУЛЬ, якби міг !!!!!! У мене була серйозна скарга на догляд у місцевому магазині, місті Бласделл, штат Нью-Йорк, і тамтешній адміністратор магазину «помічника» здавався майже таким же «поганим / непрофесійним», як і грумер, на якого я закликав скаржитися. ТРИМАЙТЕСЬ ВІД НИХ !!!!!!

Перекладено
S
2020-4-21 22:21:56

Я не можу повірити, що спостерігав за грумером, ке...

Я не можу повірити, що спостерігав за грумером, керівником магазину та клієнтом, що мав справу з великою чорною змією, яка знаходилася під машиною в Petsmart в Седалії, штат Міссурі, 2764. Замовник був тим, хто намагався схопити змію (хоча змія була не його), тоді як керівник магазину Джеремі Теєр нічого не робив, окрім як спостерігати. У мене навіть є відео про це. Найгірший менеджер магазину !!!

Перекладено
b
2020-4-21 12:42:02

Я придбав 2 змії у мого місцевого Pet Smart. З тог...

Я придбав 2 змії у мого місцевого Pet Smart. З того часу я був там багато разів і завжди дивлюсь на змій. Цим людям не слід дозволяти поводитися зі зміями або продавати їх. Вони мають недостатню вагу, а огородження дуже малі, а постійне освітлення занадто яскраве з довгими днями шуму та дуже малою приватністю. Протягом кількох місяців було 2 кульових пітона, які захворіли і один помер. Інший - у ветеринара з тією ж проблемою. Він переживає стрес, відмовляється від їжі і хворіє! Інші змії перебувають у стресі і, схоже, вони виросли дуже мало. Остання змія, яку я купив, ніколи не мала жодного сараю і була там рік. Одного разу я повернув його додому тут, бідна дрібниця їла, вирощувала і линяла протягом місяця!
Персонал дуже мало знає про змій та інших плазунів та земноводних. І вони не постачають їжу для моїх змій регулярно. Отже, я частіше використовую Pet Value.
Моє запитання, яке я їм задав раніше після того, як я дізнався про чергового хворого Кульового Пітона, - чому вони, в першу чергу, продають змій, якщо їх лікують таким чином і хворіють і вмирають? Їм важливі лише гроші, і вони не заробляють на зміях, як це виглядає, тому що змії хворіють і не продають. Тоді хто знає, що відбувається з бідними істотами: (
Я дуже люблю своїх змій і всіх змій! Цим людям не можна дозволяти поводитися з цими дорогоцінними істотами або продавати їх! І я маю намір розглянути це далі! Я збираюся попередити дуже велику спільноту рептилій про ці випадки. Це було дуже засмучуючим досвідом ще раз вчора ввечері побачити цих змій там і почути жахливі новини про ще одну бідну хворий змію! Я скоріше насолоджуюся своїм шопінг-досвідом і не маю виходити з магазину зі сльозами на очах!

Перекладено
T
2020-4-21 11:51:31

УВАГА!!! УВАГА!! Тримайтеся якнайдалі від Petsmart...

УВАГА!!! УВАГА!! Тримайтеся якнайдалі від Petsmart !! як можете ... Вони ВБИЛИ нашого сімейного вихованця !! Ми доставили її до лікарні Роквей Нью-Джерсі. Вони сказали мені, що спочатку я повинен поновити свій план догляду за домашніми тваринами. Так ми і зробили, яка помилка. Лише після того, як я заплатив, ветеринар сказав, що вашому вихованцеві знадобляться рентгенівські промені, а також повна робота, перш ніж ми зможемо піти далі. Я пояснив ветеринару, що мене охопили, оскільки я щойно поновив свій план. Бездушний ветеринар продовжує пояснювати, що НІЧОГО НЕ НАКРИТО !! Платіть 700 доларів. або ми не можемо вам допомогти !! Тоді чому я просто поновив свій план, про який я запитав ?? Вона не мала для мене жодної відповіді.

Пояснивши їй, у нас не було багато грошей, і оскільки ми були лояльними клієнтами протягом останніх 10 років, чи змогли б вони, будь ласка, просто допомогти моїй Коко. НЕ ВІД !!! Жодні зусилля не допомогли нам! Тільки щоб ви знали, що наш сімейний вихованець помер через 2 дні. ПЕТСМАРТ НЕ ЗДАВ !! І ВІДМІНУТЬ ВАМ !!!
І чи вірите ви, що лікарня Банфілд все ще очікує від нас виплати 390,00 доларів за залишок плану, який ми НІКОЛИ !!!! мав шанс використати ???

Будь ласка, тримайся подалі від цієї компанії. ВСЕ, ЩО ПРО ДОГОТУЮТЬСЯ - ГРОШІ !!! НАЙКРАЩІ ІНТЕРЕСИ ВАШИХ ВЕТРИН !!! Вбивці !!! Вбивці !!!! Просто ще одна безсердечна компанія, яка більше дбає про суть, ніж допомагає давньому клієнту !!! ГАЙБО ВАШОЇ КОМПАНІЇ !! МИ ВТРАТИЛИ ДУЖЕ СПЕЦІАЛЬНОГО ЧЛЕНА НАШОЇ СІМ'Ї, ЩОБ ВИ МОГЛИ ВРЯТУВАТИ, А ВСЕ БАНФІЛД ВИБРАЛИ НЕ ДОПОМОГТУ !!!

Перекладено
T
2020-4-20 18:15:57

Я просто мав найгірший досвід роботи в салоні по д...

Я просто мав найгірший досвід роботи в салоні по догляду. Ми пішли стригти нігті нашій собаці, що робимо в одному магазині кожні 6 тижнів. Вони попросили у нас його довідку про сказ. Ми щойно були там 13 лютого. Партнер зателефонував Бенфілду (ветеринар, підключений до Petsmart). Вони перевірили наш сказ, і ми були в дорозі. Цього разу інформації в комп’ютері не було. Один співробітник сказав, що, оскільки ми були в лютому, і термін дії сертифіката закінчився в 2015 році, ми повинні мати хороший сертифікат. Помічник менеджера зателефонував менеджеру по догляду, який сказав, що ми можемо повернутися наступного дня, і ми можемо зробити цвяхи, ніж безкоштовно, але вони не будуть робити цього сьогодні, оскільки Банфілд був закритий. Після того, як троє співробітників заглянули в комп’ютер, четвертий знайшов наш файл і наш сертифікат. Нам порізали цвяхи, але не пропонували знижок за 20 хвилинне загострення, яке ми пройшли!

Перекладено
S
2020-4-20 5:11:43

PetSmart не заявляє про приналежність до програми ...

PetSmart не заявляє про приналежність до програми Save A Life Pet Rescue, яка продає цуценят за 300 доларів кожен перед їхнім магазином у Ов'єдо, штат Флорида, але одразу після усиновлення дякує за продаж та усиновлення, і вони пропонують заощадження у вашій електронній пошті. Ці цуценята хворі, практики усиновлення використовують дискримінацію за віком та змушують відокремлювати посліди на номер 2 від одного сміття додому, агент з усиновлення грубий і говорить усім, що вона дозволяє своїм собакам битися постійно, є численні скарги і навіть цуценята, які загинули завдяки рятуванню домашніх тварин "Врятуй життя", що здається більше як ніщо інше, як цуценя з великим прибутком, і вони працюватимуть лише готівкою. Ці люди ходять скрізь, збираючи кожного цуценя, починаючи від притулків, які вимагають лише 50 доларів, і до заводчиків, що за все, що потрібно знайти будинки для великого посліду, на цю компанію слід подати позов і взагалі не дозволяти їй продавати цуценят. Слід розглянути це мовчазне партнерство між PetSmart і цей жахливий продаж усиновлення цуценят, і всіх їх слід заарештувати за свою діяльність.

Перекладено
S
2020-4-16 13:08:44

Кожного разу, коли ви їдете до Petsmart у Порт-Шар...

Кожного разу, коли ви їдете до Petsmart у Порт-Шарлотті, менеджер дуже грубий, коли їх речі купують, отримують знижку 50%, у них ніколи немає другого предмета, і коли я запитав про це, він голосно сказав, що ми не видаємо чекових дощів. Коли товар становить 19,99, і ви можете отримати другий за половину ціни, це гарна угода, але ніколи не зможете їх отримати. Їх догляд жахливий. Краще обслуговування в супермаркеті для домашніх тварин, вони настільки привітні, і вони допоможуть вам, якщо у них немає другого товару, вони дадуть вам інший товар із знижкою 50%.

Перекладено
K
2020-4-12 6:38:10

Сьогодні мені повідомили співробітники Prescott Pe...

Сьогодні мені повідомили співробітники Prescott PetSmart, що я повинен заплатити за пакет засобів для чищення вух через довжину нігтів у собаки, які мені довелося обрізати.
Мені далі повідомили, що це було зроблено минулого разу, що є BS, оскільки я пам’ятаю ціну і те, що було зроблено.
Я відмовляюсь від знущань із оплати непотрібних послуг і більше не буду вести бізнес з цією корпорацією.
Якби я не міг дати їм жодної зірки, я б мав, але Google не дозволить вам розміщувати повідомлення, принаймні, без однієї зірки.

Перекладено
A
2020-4-9 20:03:41

Чи знали ви, що зараз грумери Petsmart вимагають в...

Чи знали ви, що зараз грумери Petsmart вимагають від собак з особливими потребами, таких як напади, пройти експрес-шлях, і ви змушені заплатити додатково 15,00 доларів?

Більше 4 років ходив до домашніх тварин для нашої собаки Джакс. Ніколи проблем. Але, мабуть, petsmart оновив свою політику в середині минулого року. Собаки з особливими потребами (НАВІТЬ ЯК ЇХ ЧИСТО БУДУТЬ ПЕТОВИМ ПЕТОМ) повинні проходити експрес-шлях кожного разу І кожного разу, коли ви користуєтеся їхніми послугами, вони вимагають від вас додаткової плати 15 доларів за собаку.

Якщо компанія ПРИМУЧАЄ власників домашніх тварин з собаками з особливими потребами пройти через експрес, вони повинні махнути необхідною експрес-платою в розмірі 15,00 доларів США замість дискримінаційних собак. Просто кажу.

Перекладено
p
2020-4-7 21:12:27

Petsmart в оленячій долині біля 101 жахливий !!! 5...

Petsmart в оленячій долині біля 101 жахливий !!! 50 доларів риби загинуло за 2 дні !!! Керівництво нічого не зробить, але дасть нам нову рибу !! Співпраця буде лише вибачатися !!! Уникайте цього магазину

Перекладено
P
2020-4-7 17:01:27

Домашня тварина найняла мою дівчину і сказала їй к...

Домашня тварина найняла мою дівчину і сказала їй кинути товари для тварин плюс, а потім сказав, що можуть дати їй лише п’ять годин, оскільки вони не наймають.

Перекладено
D
2020-4-6 1:58:43

Пішов до магазину №2428, купив папугу для моєї 9-р...

Пішов до магазину №2428, купив папугу для моєї 9-річної доньки. Сказала працівник Таня: "Я більше не можу вам продати. Птахи роблять два, скільки ви купили і привезли назад. Звідки ви знаєте, хто я?" Ви часто сюди приїжджаєте, я впізнаю ваше обличчя, і мені це не подобається ", хто сказав, що я не можу більше купувати птахів? Менеджмент? Це була Андреа? немає коментарів, вона Таня Вуд більше не розмовляє зі мною. Зараз Таня, на яку я скаржився Андреа близько трьох місяців тому, тому що вона відмовляється одягати рукавички і поклала руки у футляр, щоб дістати для мене пташку, яку я мав намір придбати.

Перекладено