Відгуки 189 Сторінка 1 з 2
Фільтри:
Рейтинг
Мова
Сортування:
Найновіший
L
2020-12-28 10:22:27

Проходження обробки чеків від 1% до 2,5% - справжн...

Проходження обробки чеків від 1% до 2,5% - справжній рекет. З іншого боку, поява дематеріалізованого чека ще більше зменшить витрати на управління цією організацією, тому це збільшення насправді не виправдане.
незрозуміло, куди йдуть величезні прибутки ....
Сьогодні нам пропонуються 2 рішення:
Або більше не приймайте путівки на відпочинок
Або покарайте клієнтів, попросивши його взяти участь!
Особисто не можу пройти мені чекові відпустки, сьогодні я обмежую 25% від загальної суми оренди або приймаю загальну плату з комісіями плюс 15, витрачаючи час на кожного клієнта, щоб пояснити своє рішення в односторонньому порядку перейти з 1% до 2,5%, знаючи що всю роботу виконуємо ми! Ви справді шахраї

Перекладено
d
2020-12-28 5:16:02

як можна збільшити комісію на 150% без нас, операт...

як можна збільшити комісію на 150% без нас, оператора невеликого кемпінгу, на який це не впливає?
все ще наші поля, які страшенно вражають!
ми хочемо бачити, як ми зникаємо?
це все ще сильний удар по готівці.
деніс мисливський домен великої деревини

Перекладено
H
2020-12-27 23:15:02

Збільшення на 150%, але на що це виправдовується? ...

Збільшення на 150%, але на що це виправдовується? Ви думаєте, що ми можемо так збільшитись на 150% від нас?
Соромно! Ми не будемо приймати резюме в 2019 році.

Перекладено
e
2020-12-26 10:29:30

Від 1% до 2,5% комісійної подяки за переліт, це не...

Від 1% до 2,5% комісійної подяки за переліт, це не те саме, ми будемо відображати ваше збільшення, клієнт заплатить за цю ракетку, його перебування буде дорожчим, ніж якщо він заплатить карткою або наприкінці сезону 2019 ми побачимо, продовжуватимемо ми з вами участь чи ні.

Перекладено
a
2020-12-19 15:04:51

Пане ЕРІК БАДИМ, і вся ваша родина, включаючи ГЕТА...

Пане ЕРІК БАДИМ, і вся ваша родина, включаючи ГЕТАН, ви працюєте в ANCV, так само, як Філіпп Л, який, мабуть, не що інше, як директор ANCV! Може бути бонус для тих, хто ставить добрі оцінки своєму роботодавцю вдома? Це все ще конфлікт інтересів, і це не дуже красиво, ви настільки зневірилися у своєму ANCV, що дали вам добру пораду, це незаконно і, чесно кажучи, виявляє священний стан душі. розум жалюгідний ...

Перекладено
F
2020-12-17 21:56:59

Який величезний безлад !!!! До цього часу ваучер н...

Який величезний безлад !!!! До цього часу ваучер на відпочинок використовувався для просування туризму, пропонуючи певний доступ до "свят для всіх" ... Переможцем стали всі !!! На жаль, використовуючи свою монополію, щоб монополізувати майже весь пиріг, ANCV виявляє повну зневагу до суб'єктів туризму, а також, маючи на увазі для бенефіціарів його путівки у відпустку ..., які тепер матимуть красиві різнокольорові папери, дуже важко продати !!!!

Перекладено
A
2020-12-17 14:55:43

Я бачу, що багатьом людям важко викупити путівки н...

Я бачу, що багатьом людям важко викупити путівки на відпочинок. Все, що вам потрібно зробити - це підключитися до leguide.ancv.com, натиснути на обмін, ввести номер організації та рік випуску. Потім сайт допоможе вам ідентифікувати себе (FranceConnect: номер соціального страхування + пароль для вашого рахунку ameli), тоді ви отримаєте електронне повідомлення з проханням створити пароль для облікового запису ancv, а потім підключіться до останнього та виконайте дії.

Перекладено
J
2020-12-10 3:10:43

Я вважаю, що це збільшення дійсно нестерпне, це по...

Я вважаю, що це збільшення дійсно нестерпне, це послуга, яку ми надаємо нашим клієнтам, які не несуть відповідальності, якщо керівники одразу вирішать збільшити свої комісійні на 150%, це тому, що вони зроблять менше роботи, гроші чекають місяць перед тим, як зробити платіж, оскільки кажуть, що на 2019 рік цей платіж буде здійснено протягом 2 днів. У цьому випадку я волію, щоб мені платили через місяць і менше комісій.

Перекладено
J
2020-12-7 5:51:19

ще раз, під виглядом так званих додаткових послуг ...

ще раз, під виглядом так званих додаткових послуг (виграш 15 днів терміну оплати: чи буде дотримано ?!), платні збори збільшуються.
ANCV також висуває запровадження дематеріалізованих чеків, щоб виправдати збільшення постачальників на 150%. Але економія на друку блокнотів, управління запитами, вартість відправок та управління записами чеків, надісланих постачальниками, та їх оплата ніхто про це не говорить?
Зараз комп’ютери виконуватимуть більшу частину роботи, ймовірно, спричиняючи деяке «знежирення» працівників ANCV та збільшуючи прибутковість цього державного органу (а отже, фінансувати державу круговим шляхом).
Навпаки, перехід до цифрових перевірок повинен призвести до зменшення внесків для постачальників, а також ЄС та компаній, які їх розподіляють!
Тому ANCV виграє на всіх фронтах, за винятком кількості постачальників: можливість оплатити чеком ANCV стане дедалі складнішою, а курка із золотистими яйцями поступово висохне ...
А хто буде переможеними, як завжди? Вигодонабувачі часом фінансово неміцні, тоді як нинішня система дозволяла їм покращити відпустку або навіть трохи виїхати.
Вони можуть подякувати ANCV !!

Перекладено
M
2020-12-5 17:27:33

Я приєднуюсь до всіх, хто вважає збільшення на 150...

Я приєднуюсь до всіх, хто вважає збільшення на 150% зловживаним.
Дотепер їх прийняття було вже дуже обмежувальним:
- штамп 1 на 1
-закрийте їх у тому ж напрямку
-різати краї зубилом (десять за раз на 200 чеків!)
- порахувати і заповнити слайп
Питання: Оскільки ви просите нас пожувати вам роботу, що ви?
він робити?
Потім настає фінансова проблема ..
Щоб надіслати вам чеки, вам все одно доведеться заплатити!
- вартість пересилання пакету рекомендованим листом із страхуванням суми в конверті
Тож, щоб уникнути оплати цих зловживаючих поштових витрат теж, я переходжу з 77 до 93, щоб скинути їх.
І там ви берете з мене 1% комісії ..
І тепер я повинен прийняти збільшення комісії від 1 до 2,5%, нічого не кажучи?
Ну ні! Я протестую і приєднуюсь до гнівного руху туристичних професіоналів.
Думаю не приймати їх найближчим часом ..

Перекладено
M
2020-12-4 21:53:49

Привіт, ми думаємо більше не приймати святкові чек...

Привіт, ми думаємо більше не приймати святкові чеки. Ми були раді та пишалися фінансовою участю (рецепт мінус 1%) та активно (кілька тижнів очікування перед тим, як влаштуватись та зайняти багато часу) для того, що здається підмогою тим, хто їде у відпустку. Однак перехід до 2,5% комісійної ставки призведе до ризику для крихкого балансу нашого бізнесу.

Перекладено
G
2020-12-2 0:41:57

Збільшення комісії на 150% є неприпустимим. Чи є A...

Збільшення комісії на 150% є неприпустимим. Чи є ANCV постачальником платіжних послуг? Якщо так, ми повинні передати це збільшення замовнику відповідно до статті L112-11 Грошово-кредитного та Фінансового кодексу.

Перекладено
C
2020-11-28 7:38:01

Хто наважиться збільшити його ставки на 150%? Тіль...

Хто наважиться збільшити його ставки на 150%? Тільки такі організації, як ANCV, не мають контактів із клієнтами, щоб це зробити! Це абсолютно неприпустимо, і відпочиваючий або спортсмен неминуче випиватиме, коли побачить, що ми не приймемо святкові чеки або що ми збільшимо плату за бронювання.

Перекладено
S
2020-11-26 18:03:52

Ми дякуємо їм за всі зусилля, які вони не докладаю...

Ми дякуємо їм за всі зусилля, які вони не докладають !!!
Щоб надіслати вам чеки, вам потрібно заплатити!
- вартість пересилання пакету рекомендованим листом із страхуванням суми в конверті
Перш ніж ви стягували з мене 1% комісії ..
І тепер я повинен прийняти збільшення комісії від 1 до 2,5%, нічого не кажучи?
Ну ні! Я протестую і приєднуюсь до гнівного руху туристичних професіоналів.
Думаю дуже серйозно не приймати їх скоро ..

Перекладено
J
2020-11-22 9:16:43

Немає відсотків ... довга і нудна процедура, яку п...

Немає відсотків ... довга і нудна процедура, яку потрібно відшкодувати, дуже важкий контакт з ANCV, занадто висока комісія, нарешті, коли є більше обмежень, ніж можливостей, я відкидаю цю архаїчну систему. Я перестав їх приймати

Перекладено
g
2020-11-21 15:22:37

Це агентство поводиться як шахрай, збільшуючи комі...

Це агентство поводиться як шахрай, збільшуючи комісію на 150%. Чеками канікули вже надзвичайно важко управляти (вважаючи нескінченно), ми повинні надсилати їх поштою на свій страх і ризик, і за наш рахунок ми втрачаємо 1%, нам платять через 3 або 4 тижні. На жаль, у мене немає засобів відмовити їм, тому я прийму їх на 99% від їх вартості і втрачу "лише" на 50% більше порівняно з минулим роком. фактичні витрати ANCV, безумовно, знижуються завдяки комп'ютеризації та електронним перевіркам, і їх прибуток вибухне, поки це соціальна вигода, це просто огидно

Перекладено
C
2020-11-20 22:10:02

Хто допоможе маленьким кемпінгам впоратися з цим г...

Хто допоможе маленьким кемпінгам впоратися з цим ганебним збільшенням !!!! Ми виконуємо всю роботу, а ви просто переказуєте гроші. НАШІ ГРОШІ !!!! Усі установи повинні відмовлятись у святкових чеках і особливо не погоджуватися давати вам цей відсоток неприйнятним. Це комфорт для наших клієнтів, але це ми, той рекет, під яким заголовком ????? Перегляньте свою політику, ризикуючи, що їх ніхто не прийме, і не відповідайте мені копією, що ще більш ганебно для вас !!!!!!!!!!

Перекладено
F
2020-11-19 9:12:03

ТРИ МІСЯЦІ ПІЗНІШЕ, ЗАВЖДИ ТЕЖЕ РОЗРАХУНОК, ЗАВЖДИ...

ТРИ МІСЯЦІ ПІЗНІШЕ, ЗАВЖДИ ТЕЖЕ РОЗРАХУНОК, ЗАВЖДИ ТЕЖЕ ТЕЖЕ ПИТАННЯ ...
РЕАЛЬНА ВАРТІСТЬ ПЕРЕВІРКИ ВІДПУСКУ становить 5%.
Зі збільшенням на 150% вартість святкового чека зростає з 0,35 до 0,50 при чеку 10 готівкою. Зробіть розрахунок за перебування в 500 TTC, оплата чекових відпусток коштує 25 (комісія, майстерня з розрізання чеків та підготовки відправлення, відправлених на облік та переміщення). ПОВИННІ МИ ГАРАНТУВАТИ ТАКИЙ МЕПРІС ПРОФЕСІЇ, ПРОДОЛЖАЮЧИ ПРАВИТИ ПРОВІДНІ ЧЕК?

Перекладено
o
2020-11-18 22:36:08

Чесно кажучи, ви не знаєте, куди взяти гроші, збіл...

Чесно кажучи, ви не знаєте, куди взяти гроші, збільшення на 150%, щоб виграти 20 днів повернення! платити день дорого. Чи варто нам бойкотувати прийняття відпускних чеків? Крім того, уряд хоче інтегрувати цю перевагу заробітної плати як вигоду в натуральній формі для податків, то який інтерес для працівників та нас, компаній, які їх приймають? Задайте собі правильні питання. Будьте обережні, свого часу вівці перетворяться на вовків ....

Перекладено
c
2020-11-16 10:06:30

справді, процентне збільшення для провайдерів !!!

справді, процентне збільшення для провайдерів !!!
Ми вакаф, щоб дозволити людям, які не можуть дозволити собі поїхати у відпустку без цієї допомоги !!! І ви все одно оподатковуєте те саме !!!

Перекладено
s
2020-11-15 22:25:06

Неможливо експоненціально збільшити ваші збори за ...

Неможливо експоненціально збільшити ваші збори за управління без попередньої консультації з професіоналами в галузі туризму. Це як ракетка. Остерігайтеся, зневага до своїх партнерів та французів, які покладаються на цю допомогу, щоб дозволити собі відпочинок, вам не послужить. Деякі рішення можуть бути призупинені, знаходячи спільну мову для всіх. Ні цьому збільшенню!

Перекладено
C
2020-11-15 12:56:58

Неможливо мати контакт з людиною, щоб технічно поя...

Неможливо мати контакт з людиною, щоб технічно пояснити, де сайт блокується.
Для мене це блокується в кінці процесу: після перевірки таблиці персональних даних, навіть незважаючи на те, що я пов'язаний з FRANCE CONNECT.
На сьогоднішній день неприйнятним є те, що ANCV не допускає жодного телефонного контакту, голосовий сервер не надає доступу до послуги, яка обробляє обмін ваучерами на відпустку.
МОЄ ЗАПИТАННЯ: Чи можна фізично поїхати до SARCELLES, щоб налагодити контакт з людьми та чітко пояснити ситуацію та попередити "бенефіціарів", зокрема про відстрочення закриття запитів, яке залишається фіксованим на 31 березня, коли ми вже 3 Березень.
Заздалегідь дякую за вашу відповідь.

Перекладено
b
2020-11-14 15:02:23

ПІДВИЩЕННЯ ДЛЯ ТОРГІВНИКІВ, ЯКІ ПРИЙМАЮТЬ НАШІ ЧЕК...

ПІДВИЩЕННЯ ДЛЯ ТОРГІВНИКІВ, ЯКІ ПРИЙМАЮТЬ НАШІ ЧЕКИ НЕПРИЙНИМІ СВЯТА! Збільшення на 150% без будь-яких консультацій. Ганьба тобі ! Ви ставите під загрозу нашу допомогу, яка на базі зроблена, щоб дозволити відпочинок усім. Попрацюйте зі своїми коштами та грантами для покращення своїх послуг. Не на їхніх спинах! Я думаю, що вони набирають достатньо! Ганьба тобі !

Перекладено
J
2020-11-14 5:11:44

Це називається юридичним рекетом! Після SACEM, SPR...

Це називається юридичним рекетом! Після SACEM, SPRE, ресторану з продажу квитків, ПДВ, податку на відвідувачів (особливо для некласифікованих) ми стали компаніями, що збирають податки. З 1 січня ми більше не приймаємо ці чеки просто.

Перекладено
M
2020-11-12 6:26:10

Таке збільшення витрат може бути виправдане лише з...

Таке збільшення витрат може бути виправдане лише загальною дематеріалізацією системи (0 паперу та автоматизованим збором та оплатою), оскільки обробка чеків ANCV представляє занадто багато годин роботи, що робить збільшення тим більш зловживаючим.

Перекладено
X
2020-11-8 17:32:00

Це агентство поводиться як шахрай, збільшуючи комі...

Це агентство поводиться як шахрай, збільшуючи комісію на 150%. Чеками відпустки вже досить важко керувати, ми повинні надсилати їх поштою на свій страх і ризик, нам виплачують через 21 день. Люди не розуміють, чому ми не даємо грошей на суму, обтяжену вже гонорарами ... На 2019 рік я б їх більше не приймав, інакше це заплатить! Втомився робити готівкову корову для всіх.

Перекладено
C
2020-11-7 18:20:34

Принцип святкових чеків хороший, але не підходить ...

Принцип святкових чеків хороший, але не підходить для невеликих структур, які не отримують достатньо чеків і, отже, фінансово втрачають. Мої тарифи занадто низькі, щоб покрити підвищення ціни на процедури відпустки, я бачу себе зобов’язаним їх зупинити.

Перекладено
k
2020-11-7 4:55:53

не вдається отримати доступ до партнерської служби...

не вдається отримати доступ до партнерської служби! додатково оплачена телефонна вартість, на яку немає відповіді
багато електронних листів, надісланих з мого космосу!

Перекладено
V
2020-11-5 14:06:39

Ні.

Перекладено
g
2020-11-3 22:51:31

як попередній пост, тому що ми не можемо дати 0 зі...

як попередній пост, тому що ми не можемо дати 0 зірок
3 роки, що я встановлюю, я контактую щонайменше 10 разів, не повертаючись від них
чому
знаючи, що, як і назви ресторанів, вони беруть свою "маленьку" комісію ..........
служба уряду, яка вкотре служить допомозі французам та створенню бізнесу: ((((((

Перекладено
L
2020-10-28 2:25:26

Святкові чеки - це лише спосіб оплати, вони вже ко...

Святкові чеки - це лише спосіб оплати, вони вже коштують нам більше, ніж оплата чеком або кредитною карткою, а крім того, вимагає багато часу для управління ними. Ми приймаємо їх за їх соціальну сторону, щоб вони не ставали готівковими коровами, у нас, на жаль, немає коштів.

Перекладено
Y
2020-10-22 8:24:42

Порушивши принцип справедливості у фінансуванні св...

Порушивши принцип справедливості у фінансуванні святкових чеків, ви зробили величезну помилку. Ви пориваєтесь на згоду на зусилля солідарності. Ви прийняли одностороннє рішення і розірвали відносини довіри, які об’єднали нас. Ми не повинні підтримувати ваші зусилля щодо модернізації самостійно. Модернізація означає економію грошей. Чи потрібно буде створювати пакет процедур ваучерів на відпочинок, який каратиме кінцевого споживача, щоб не пожертвувати нашими націнками, що дозволяють нам модернізуватися та запропонувати якісний сервіс для відпочиваючих?

Перекладено
M
2020-10-13 13:30:15

Послуга не на висоті. Ви будете збирати щороку дод...

Послуга не на висоті. Ви будете збирати щороку додаткові 25 мільйонів комісійних за проект, який, на вашу думку, коштує від 15 до 16 мільйонів. яке управління! Ви глузуєте з відпочиваючих та туристичних операторів.
Ваші посередники компанії реалізують більше 800 мільйонів економії соціальних виплат, вони можуть допомогти вам.

Перекладено
A
2020-10-12 13:37:04

Соромно переходити від 0,5 до 2,5% комісії за один...

Соромно переходити від 0,5 до 2,5% комісії за один прийом без обґрунтування.
Ми змушені приймати їх без додаткових витрат або ризику бути виключеними.
Тому це прекрасна юридична рекет!
Ми прекрасні ворота, які мусять страждати в тиші ...
Пані та панове, так що ви можете вирішити будь-якими способами, окрім ANCV, будь ласка!

Перекладено
M
2020-10-11 14:27:06

неможливо зв'язатися з ancv для обміну путівками н...

неможливо зв'язатися з ancv для обміну путівками на відпочинок, дуже погане післяпродажне обслуговування, програмне забезпечення для обміну не працює

Перекладено
O
2020-10-8 16:51:51

Не дуже оригінально в порівнянні з іншими коментар...

Не дуже оригінально в порівнянні з іншими коментарями, але послуга з іншої епохи.
Консультанти дуже доброзичливі, але приходять проти процедури, визначеної ANCV, єдиною метою якої є затримка відшкодування витрат. Затримка підтвердження запиту файлу на місяць ...
Давайте діяти разом щодо наших ПС, які широко використовують ANCV, щоб знайти інші рішення та покласти край цій ситуації.

Перекладено
C
2020-10-7 18:07:04

Газова установка, неодноразові помилки відшкодуван...

Газова установка, неодноразові помилки відшкодування витрат, втрачені чеки і, на додачу до цього, непропорційне збільшення комісії ANCV цього року (+ 150%). Як результат, ми зробили вибір більше не приймати святкові путівки. Щиро шкодую користувачів.

Перекладено
S
2020-10-7 16:49:15

Коли я приймаю кредитну картку, це комісія 0,23%, ...

Коли я приймаю кредитну картку, це комісія 0,23%, і сума зараховується безпосередньо на мій рахунок. Коли я приймаю святковий чек, це 2,5% комісії, ножиці, марка, RAR-пошта, і вона зараховується через місяць.
Чи не дотримав би ти свого конгресу на моєму місці?

Перекладено
N
2020-10-7 1:52:30

Я пов'язую себе з готельєрами, які піддаються цьом...

Я пов'язую себе з готельєрами, які піддаються цьому довільному збільшенню фінансового тиску більше. Це збільшення є скандальним і призведе до відмови багатьох чеків. Нас вже обдували, коли клієнти повинні були заповнити адресу вручну ... коли було тридцять чеків ..! і тепер нам доведеться пояснити їм, чому ми відмовляємось їх брати.

Перекладено
H
2020-10-6 13:58:51

Витратьте більше 30 хвилин на телефон (за додатков...

Витратьте більше 30 хвилин на телефон (за додаткову плату), тому що святкові чеки, надіслані в грудні, вже зайняли 150%, і це все для мене, щоб сказати, що це було нормально, тому що вони лікувались лише в січні !!!!!! Соромно .... Я збираюся поцікавитись у мадам, чи це нормально .... Через 5 хв я звісився на ніс з огидою ... Цікаво, чи ми все-таки візьмемо їх .... вибачте за наших клієнтів

Перекладено
J
2020-10-4 14:57:41

У мене є обмін чеків, оскільки вони застаріли, нем...

У мене є обмін чеків, оскільки вони застаріли, неможливо підключитися до веб-сайту ANCV.

Неможливо зв’язатися з кимось із телефоном ANCV ...
Це агентство ANCV дійсно приймає своїх клієнтів за CONS!
Крім того, багато ресторанів більше не приймають резюме.

Перекладено
L
2020-10-2 18:27:43

Привіт, ми, професіонали, можемо зрозуміти збільше...

Привіт, ми, професіонали, можемо зрозуміти збільшення, коли це виправдано інвестиціями, які принесуть користь туристичному сектору. Але як щодо цих інвестицій?

Поясніть нашим клієнтам, що саме вони платять більше, я залишаю за вами розповсюдження на вашій домашній сторінці. Привітання

Перекладено
C
2020-9-27 3:51:44

Довільне збільшення комісійних, час обробки кожног...

Довільне збільшення комісійних, час обробки кожного піднятого чека, довгий розрахунок .... трейдер не має вагомих причин прийняти їх, але ось деякі клієнти, яким ці чеки потрібно пройти. .. незабаром ми знову робимо роботу .. і тут ми збільшуємо комісійні ...! Це ганьба. Ви будете раді, коли більше ніхто не буде брати чекові чеки.

Перекладено
C
2020-9-25 5:19:02

Зі збільшенням на 150%, вартістю відправлення, риз...

Зі збільшенням на 150%, вартістю відправлення, ризиком викрасти або втратити чеки та витраченим на їх збереження часом, не кажучи вже про те, що нам буде добре відшкодовано після перебування клієнта, ми шкодуємо, що Plus приймаємо святкові чеки на 2019 рік

Перекладено
P
2020-9-21 10:05:11

значне збільшення, але все ще дуже вигідна система...

значне збільшення, але все ще дуже вигідна система порівняно з ринковою практикою розміщення та громадського харчування, яка залучає нових клієнтів з купівельною спроможністю, частково фінансується роботодавцем або робочою радою

Перекладено
C
2020-9-19 2:55:05

Заплановане збільшення від 1% до 2,5% комісії для ...

Заплановане збільшення від 1% до 2,5% комісії для постачальників та партнерів ANCV є неприйнятним. Вже управління путівками на відпочинок забирає багато часу, боляче і дорого, але все одно це пройде, щоб мати можливість розмістити людей, які користуються перевагами цього пристрою. Але звідти оподаткувати нас знову неможливо. Ми серйозно замислюємось над тим, щоб не продовжувати партнерство ....

Перекладено
B
2020-9-17 2:41:24

Я бажаю вам успіху!

Я бажаю вам успіху!
ніхто в кінці телефону і не зв’язується з ним з неіснуючого сайту ANCV.
Я провів півдня, змінивши путівки Connects Vacation на паперові ваучери Classic Vacation. Це ганьба!
Маленький сюрприз: вас вжалили за 10 євро лікування, і ви повинні заплатити марку за повернення запиту, якщо я правильно зрозумів.
Що зовсім не нормально, коли ми маємо рахунок ANCV.
Справжній біль!
Все робиться для того, щоб знеохотити вас!

Перекладено
G
2020-9-14 8:13:55

Постачальник протягом багатьох років, я думаю, цьо...

Постачальник протягом багатьох років, я думаю, цього досить!
Окрім часу на обробку, я розраховую мати певний обсяг перед відправкою святкових чеків - це приблизно 2 місяці складання, потім рекомендована пошта або поїздка на пошту (надзвичайно просто поїхати туди і почекати своєї черги), близько 10 і 3 дні, потім чекайте оплати не раніше ніж через 3 тижні. Розрахуйся: перший чековий чек виплачується мені через 3 місяці, до якого я знімаю більше плати за управління.
Шукайте помилку, я думаю, цього досить і я повністю зупинюсь ...
З повагою.

Г. РОМЕЯ

Перекладено
P
2020-9-13 2:41:17

досить епатажно. дорожче блакитної картки ....

досить епатажно. дорожче блакитної картки ....
чим займаються асоціації споживачів?
Я хотів би мати можливість підвищити ціну своїх послуг на 155%
До цього слід додати надмірно легалізований паракомерціалізм ...... що буде робити державна влада, коли "корова висохне .......

Перекладено
C
2020-9-11 5:12:02

Більше

Перекладено
F
2020-9-9 20:07:42

Прикро скористатися вашою монополією, щоб збільшит...

Прикро скористатися вашою монополією, щоб збільшити гонорари, виплачувані професіоналам, які приймають відпускні чеки на 150%, я навіть не розумію, що це юридично можливо деінде .........

Перекладено
C
2020-9-8 6:06:25

Як приватна особа, неможливо обмінятися своїми тит...

Як приватна особа, неможливо обмінятися своїми титулами та створити обліковий запис в Інтернеті! Більше того, неможливо зв’язатися з ancv по телефону !!! Я насичую цю послугу !! Чеки не тільки дуже важкі у використанні (приймаються невеликою купкою), а також дуже важкі для обміну! Більше проблема, ніж послуга для приватних осіб!

Перекладено
F
2020-9-6 20:10:44

З червня ANCV затягує, щоб змінити наші електронні...

З червня ANCV затягує, щоб змінити наші електронні чеки за допомогою програми (НЕ ВИКОРИСТАНІ ДЛЯ БАГАТО КЛІЄНТІВ) проти паперових чеків. Тому ми не змогли використати ці кошти влітку, а тепер і на Різдво! Як нам кажуть, перенесено на січень 2021 року. Іншими словами, це справді шахрайство для працівників! Знати.

Перекладено
M
2020-8-28 8:27:52

ANCV не може знайти мою оренду в потрібному місці ...

ANCV не може знайти мою оренду в потрібному місці на карті свого сайту. Крім того, комісія зросла з 1% до 2,5% без будь-якого обґрунтування - я зараз відмовляюся від платежів ANCV chq. Шкода працівників, яким все частіше відмовляють ... Ганьба!

Перекладено
C
2020-8-27 16:02:42

перевірка доставки за наш рахунок вже була проблем...

перевірка доставки за наш рахунок вже була проблемою, оскільки зміна від 1 до 2,5 відсотка збору просто неприпустима і ставить під сумнів прийняття цього виду оплати.

Перекладено
O
2020-8-26 5:52:13

Тому що немає 0 зірок ... Зараз всі знають, чому т...

Тому що немає 0 зірок ... Зараз всі знають, чому так багато нот так низько, збільшення комісійних на 150%. Вже процес болісний, скорочує чеки, відправляє рекомендованою поштою ... А зараз таке збільшення витрат. Дякуємо солідарності, ми робимо це, щоб влаштовувати шашки, але ми не виграємо. Це все видно, наступного року ми більше не будемо постачальниками послуг ANCV.

Перекладено
f
2020-8-25 12:05:42

Я вже давно роздумую над тим, щоб взяти путівки з ...

Я вже давно роздумую над тим, щоб взяти путівки з відпустки з цілої низки причин: адміністративні, вам все одно доведеться заплатити, щоб відправити їх, відсоток комісійних: крім того, ви завжди повинні коригувати ці ставки оренди, тому що люди запитують все більше і більше скорочень, а потім і фінансових: довший час розрахунку, вам доведеться розрахувати дату відправлення, яку потрібно сплатити + швидко, коротше управління, яке стає все більш нестерпним, тому я більше не прийматиму їх

Перекладено
C
2020-8-21 8:22:20

Враховуючи час, який ми вже витрачаємо на реєстрац...

Враховуючи час, який ми вже витрачаємо на реєстрацію, ризики, які ми беремо на себе, надсилаючи їх, витрати на доставку, ми більше не будемо приймати чеки ANCV зі ставкою 2,5% комісії.

Перекладено
B
2020-8-16 6:30:16

Коли ми вирішуємо без консультації збільшення збор...

Коли ми вирішуємо без консультації збільшення зборів на 150%, це називається крадіжкою ... все на спині наших постачальників послуг. Але клієнт, який в кінцевому рахунку заплатить, коли побачить, що всі обмежать їх використання або збільшать плату за бронювання .. .. не для того, щоб допомогти людям поїхати у відпустку, а для того, щоб виграти гроші .....

Перекладено
A
2020-8-14 17:22:12

Як власник кемпінгу, я ображаюся проти цього збіль...

Як власник кемпінгу, я ображаюся проти цього збільшення на 150% комісії, накладеної на нас, тим більше, що емітентів ваучерів на відпочинок вони не зросли. Не дивно, що основні компанії, що видають чеки, є публічними! (SNCF, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТА, МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ тощо)

Перекладено
N
2020-8-13 4:18:51

Підвищення на 150% - це ганебно !!! ми вже маємо п...

Підвищення на 150% - це ганебно !!! ми вже маємо плату за доставку цих чеків, які слід надсилати рекомендованою поштою, щоб переконатися, що вони надійшли добре .... + затримка, яку потрібно сплатити, і крім того, ми повинні "отримати задоволення", щоб скоротити чеки, щоб зберегти верх = відходи часу (особливо їх важко від'єднати, якщо ви не зробите 1 на 1 ..., але цього було недостатньо ... що ми будемо робити: попросіть участі клієнтів, які платять у ANCV, обмежте їх у кількості чеків , відмовити їм ... ...

Перекладено
f
2020-8-12 16:53:13

Дуже радий прийняти путівки на відпочинок і таким ...

Дуже радий прийняти путівки на відпочинок і таким чином змусити моїх клієнтів насолоджуватися їхнім перебуванням, я бачу, як я наношу зірку (якщо не можу також поставити 0, як і багато хто з нас), оскільки міністр економіки відмовляє в організації наших федерацій!
Це буде наслідком для моїх майбутніх клієнтів, яким буде виставлено комісію за оплату ANCV, якщо я тим часом не вирішу їх більше не приймати!

Перекладено
C
2020-8-8 4:35:10

Ми більше не будемо приймати ваучери на відпочинок...

Ми більше не будемо приймати ваучери на відпочинок: занадто висока комісія, витрати на доставку за наш рахунок і значні втрати часу (хто інтелектуал, який думав зробити це упередження?) ...

Перекладено
B
2020-8-6 18:37:40

Скандалізований повною відсутністю педагогіки, вир...

Скандалізований повною відсутністю педагогіки, вирішальна відсутність порад, словом, просто скандальна для соціального та сімейно-орієнтованого пристрою. За порадою "радника", я взяв святкові електронні ваучери, щоб підписатись на пропозицію про дзвінки. Отримавши мої електронні ваучери, я дізнаюся, що для пропозиції телезбору потрібні стандартні паперові чеки, а не електронні чеки. Коротше кажучи, я тоді шукаю, де я можу скористатися цими чортовими електронними чеками, і з огорченням виявляю, що пропозиція надзвичайно погана ... Я засуджений використовувати їх у місцях показу для своїх дітей, і коли я хочу замовити, коли Я 'ai 20' для перевірки мого кошика на майстрі квитків, і добре, що контроль за моїми електронними чеками на сайті ancv тимчасово не працює, незважаючи на 4 спроби, залишився невдалим ... пристрій, консультанти, сайт, все має відновити , а точніше переробити.

Перекладено
E
2020-7-16 12:49:51

Я підтверджую негативні думки.

Я підтверджую негативні думки.
Замінити чеки з 2018 року.
Помилка сайту, неможливо створити обліковий запис. Коли ви натискаєте кнопку «Поновити чеки», вас запитують номер організації, який ніде не відображається на чеку, тому неможливо перейти до наступного кроку.
І нарешті, коли ви зателефонуєте на гарячу лінію, там написано "всі наші радники спілкуються", і вона кладе трубку.
Тут я втрачу 110 чеків 30 березня ...
Молодці, хлопці, ви на вершині.

Перекладено
S
2020-7-11 21:13:21

якби була нульова зірка, я б її використав. Довіль...

якби була нульова зірка, я б її використав. Довільно збільшивши експлуатаційні витрати на 150% під хибним поясненням, що це уряд, переглядає досить негативну думку щодо останнього, щоб отримати ще більший прибуток.
ANCV добре знає, що вони переважають, якщо не виключно, і що професіонали не можуть обійтися без цієї організації.
Ми матимемо право на дематеріалізовані чеки, там буде економія ANCV, і ми все одно будемо платити за підключення та термінал.
Таким чином, ANCV є грабіжниками легально.
Сором.

Перекладено

Про Agence nationale pour les chèques vacances

Agence Nationale pour les Chèques Vacances (ANCV) — це французька організація, яка має на меті сприяти розвитку туризму та дозвілля серед населення Франції. ANCV пропонує різні продукти, такі як Cheques-Vacances, e-Chèques-Vacances і Coupons Sport, щоб допомогти людям фінансувати свою відпустку та спортивні заходи. Крім того, ANCV надає програми допомоги людям, які стикаються з фінансовими труднощами при плануванні відпустки.

Chèques-Vacances — це система ваучерів, яка дозволяє працівникам оплачувати витрати на відпустку за рахунок доходу до оподаткування. Цей продукт доступний для всіх співробітників у Франції, незалежно від рівня доходу чи статусу роботи. e-Chèques-Vacances — це електронна версія традиційного паперового ваучера, який можна використовувати для онлайн-бронювань або платежів.

Програма «Купони Спорт» передбачає фінансову допомогу дітям із малозабезпечених сімей, які бажають займатися спортом. Ця програма покриває до 90% реєстраційних зборів і витрат на обладнання для дітей, які мають право.

ANCV також співпрацює з різними організаціями, такими як туристичні агентства, готелі та туристичні пам’ятки, щоб пропонувати своїм клієнтам знижки та спеціальні пропозиції. Ці партнерства спрямовані на те, щоб зробити відпочинок доступнішим і доступнішим для кожного.

Крім того, ANCV запустив кілька ініціатив, спрямованих на просування практики сталого туризму серед своїх клієнтів. Наприклад, він заохочує людей вибирати екологічні варіанти розміщення та транспорту під час планування відпустки.

Загалом ANCV відіграє вирішальну роль у просуванні туризму та дозвілля серед населення Франції, надаючи доступні рішення для фінансування відпустки, а також підтримуючи тих, хто стикається з фінансовими труднощами, через свої програми допомоги. Його відданість практикам сталого туризму робить його ідеальним партнером для тих, хто хоче насолодитися незабутньою відпусткою, не розбиваючи гроші та не завдаючи шкоди навколишньому середовищу нашої планети.


Підсумовуючи, якщо ви з нетерпінням чекаєте планування своєї наступної відпустки, не турбуючись про фінанси чи проблеми сталого розвитку, тоді шукайте не далі, ніж Agence Nationale pour les Chèques Vacances (ANCV). Завдяки широкому асортименту продуктів, включаючи Cheques-Vacances, e-Chèques-Vacances & Coupons Sport, а також численні партнерські відносини з туристичними агентствами та туристичними пам’ятками; Ви можете бути впевнені, що відпочинок вашої мрії стане реальністю!

Перекладено
Agence nationale pour les chèques vacances

Agence nationale pour les chèques vacances

1.2