Відгуки 96
Фільтри:
Рейтинг
Мова
Сортування:
Найновіший
F
2020-9-21 21:39:14

Депутати та офіцери округу Пінелья приїжджали на д...

Депутати та офіцери округу Пінелья приїжджали на допомогу моїй родині протягом усіх наших десятиліть тут. Останній приклад їхніх знань та відданості - коли мого автомобіля пограбували минулого тижня. Заступник доповідача (B.B.) оглянув місце злочину та запропонував мені всі можливі дії, які я міг вжити. Ми домовились, як вести справу. Потім, через годину, заступник повертається майже з ВСІМИ Моїми речами !!! Він знав, де і як шукати, і повернув забране. Ця громада надзвичайно вдячна за чуйних та розумних заступників та офіцерів, яких ми маємо. Мої сусіди, які чули цю історію, всі погоджуються з тим, що (B.B.) є чудовим прикладом того, що робить PCSO таким подарунком.

Перекладено
J
2020-9-15 4:42:56

Дякую за роботу, яку ви робите здебільшого кожен о...

Дякую за роботу, яку ви робите здебільшого кожен офіцер, з яким я стикався, виконував там роботу, і ми з повагою маємо, що є кілька людей, які перебувають у якійсь силовій поїздці, але їх небагато.

Перекладено
M
2020-9-4 18:36:00

Якби нашу машину вкрали з нашого шляху проїзду. Ав...

Якби нашу машину вкрали з нашого шляху проїзду. Автомобіль відновився ще до того, як ми це знали! Чудова робота від міліції! Дуже професійні, добрі та ввічливі від заступника Дж. Уортінгтона та Джона Маллінза! Вдячний за все, що ви робите для нашої спільноти, ризикуючи своїм життям заради нашої безпеки! Нехай Бог благословить вас усіх

Перекладено
G
2020-9-4 13:48:54

Привіт, я помилково надіслав цей відгук до офісу ш...

Привіт, я помилково надіслав цей відгук до офісу шерифа округу Хіллсборо, і вони сказали мені, що мені, ймовірно, допомог депутат округу Пінеллас, тому я опублікував тут свій відгук від кількох днів тому. Знову дякую!

Гей, я просто хотів подякувати тобі за сьогоднішній день [8/21], коли депутат застав мене застряглого на дорозі через обдуту лінію подачі бензину і допоміг собі, своїй машині та іншим водіям залишатися в безпеці, поки ми чекали евакуатора. Відмінна робота, я це дуже ціную. Я так переживав, поки моя машина сиділа застряглим посеред дороги, але присутність депутата справді допомогла потоку руху навколо мого автомобіля та розслабила мою думку. ДЯКУЮ.

Перекладено
J
2020-9-3 16:43:57

Депутати чудові .... Дуже поважаємо всіх нас ........

Депутати чудові .... Дуже поважаємо всіх нас ..... Поки ти не станеш їм неприємний. Я бачив деяких шерифів у дії, і ці хлопці найкращі ..... Полюбіть їх .... І щоразу, коли я розмовляю з будь-якими шерифами, я завжди кажу їм у безпеці після нашої розмови .... Я найбільше їх поважаю ......

Перекладено
L
2020-8-25 2:45:11

Ваше рішення не стягувати плату з чоловіка, якого ...

Ваше рішення не стягувати плату з чоловіка, якого засунули на стоянку магазину, є юридично помилковим.

Його штовхнули, самець, який штовхнув його, відступив назад, не просувався до самця на землі і не стояв над ним. Самець на землі встиг зробити паузу і подумати про те, щоб витягнути рушницю.

Його життю на той час явно не загрожувало.

Це було чітке вбивство або вбивство 1. Це, очевидно, правозастосовчий навчальний випуск за перший тиждень, який ви, шериф, повинні знати.

Я колишній співробітник правоохоронних органів, а ви, сер, помиляєтесь, не затримавши стрільця.

Що не так із вашими міркуваннями?

Перекладено
S
2020-8-22 11:01:25

Великі розслаблені люди. Я міг отримати DUI. Але в...

Великі розслаблені люди. Я міг отримати DUI. Але він сказав, що йди паркуйся і сиди десь, не пий і їдь. Але я не пив алкоголю, коріння пива в дивно виглядаючих пляшках.

Перекладено
J
2020-8-18 16:04:10

Де була смертельна небезпека? !!! Це було схоже на...

Де була смертельна небезпека? !!! Це було схоже на сутичку на шкільному дворі.
Якщо це вважається смертельною небезпекою, тоді я просто почну натискати на курок щоразу, коли виходжу з вхідних дверей свого будинку.
Шериф Боб Гуальтьєрі - це людина, яка дає чесній поліції погану репутацію.

Перекладено
J
2020-8-13 11:58:47

Будь-яка взаємодія, яку я мав з ними, яка, на щаст...

Будь-яка взаємодія, яку я мав з ними, яка, на щастя, не знаходиться на кінці квитка, була ввічливою і спокійною. Я бачу багато зірок, цікаво, чи більшість із них - від людей, засмучених тим, що вони отримали квиток? Якщо припустити, що вони не висловлюють підстав або навіть конструктивної критики.

Перекладено
G
2020-7-23 18:07:27

Добре. Якщо ви збираєтеся писати неприємний комент...

Добре. Якщо ви збираєтеся писати неприємний коментар, переконайтесь, що ви не здаєтеся ідіотом, неправильно пишете речі, а також використовуєте неправильну граматику. Крім того, ці офіцери та заступники працюють набагато важче, ніж більшість із вас за все своє життя. Вони мають справу з нахабними водіями-підлітками, які вважають, що вони все знають, і вони також забезпечують безпеку наших вулиць. Я даю реквізит кожному, хто хоче робити те, що роблять ці офіцери. Вони ставлять своє життя на загрозу для вас, і все, що ви робите, - це розмовляти сміття.

Перекладено
R
2020-7-16 20:11:20

У червні минулого року мене зупинили через відсутн...

У червні минулого року мене зупинили через відсутність вогнів на велосипеді, але я використовував телефон як світло, тому вони вважали мене підозрілим через зупинку, щоб виправити світло. Коп запитав, чи все в мене добре, і просто нагадайте мені, що мені потрібне кріплення на світло, і був дуже привітним і перевірив, чи не маю я записи (чого я не маю, і це було після того, як я вийшов з роботи о 11:30 ночі), однак , він запитав, чи зможе він здійснити обшук моєї сумки (що, на мою думку, є порушенням мого 4-го поправочного права, що стосується незаконного обшуку та вилучення), і що у мене не було проблем, оскільки я хотів пережити і пережити свій день, і його виправдання стало причиною недавніх крадіжок. Ви перевірили, що у мене є запис, і це показало, що я не мав, то який сенс це робити. Це порушення моїх прав. Але наприкінці поліцейський був дуже приємним та доброзичливим, що я напевно ціную та інше. Але тому я даю чотири зірки замість п’яти через цей незаконний пошук.

Перекладено
W
2020-7-15 13:47:38

У мене є запитання стосовно депутата, який нещодав...

У мене є запитання стосовно депутата, який нещодавно був заарештований за публічне сп’яніння та словесне зловживання дружиною на публіці. Чи був він якимсь чином дисциплінований? Або звинувачення були тихо відхилені?

Перекладено
B
2020-7-14 19:32:58

Потрібно було поговорити з трьома різними людьми п...

Потрібно було поговорити з трьома різними людьми про призначення зустрічі, бо було божевільним. Двоє людей посперечались зі мною, що вони не призначили зустріч, коли справа дійшла до того, щоб сказати мені, що я помилявся, коли вони явно мали помилку в системі

Перекладено
A
2020-7-13 12:14:34

Я викликав швидку допомогу. Депеша відправлена ​​з...

Я викликав швидку допомогу. Депеша відправлена ​​за вбивство шерифів. Замість того, щоб допомогти мені відправити, постійно запитував мене, чи знаю я адресу до генерала Сент-Піта. Яким нетренованим є відправлення, я думав, оскільки вони дозволяють Ембер померти через необережність, вони були б перекваліфіковані принаймні саме так вони сказали платникам податків, які виплачують свою зарплату! Я так огидний тим фактом, що вони хотіли покласти справжній пістолет у руки моїх дітей. Це була пістолет BB, я відвіз його до лікарні для спостереження, більше 30 хвилин нікого не було біля стійки реєстрації, можливо, більше. Мене так захворіло від непрофесійної поведінки цього шерифа, що він отримав моє ім’я та ін. і поїхав до своєї машини, щоб виставити на мене ордери. Моя дитина була в небезпеці, як і я. Це не перший раз, коли шерифи повністю ігнорують реальні події, що відбуваються. Сьогодні я інвалід завдяки 42 дзвінкам шерифи не виконували свою роботу. Це було пізно до 43-го дзвінка. Мене сильно побили, і мені перерізали горло, все в моєму домі вже не було. Вони відмовились везти мене до лікарні, сміялися, робили глумливі зауваження та йшли, не забезпечуючи мій дім. Я телефоную своїй адвокатці місіс Блеквелл. Чи знали ви, що шериф може заблокувати ваш дзвінок на не екстрену лінію просто тому. Це суперечить нашим конституційним правам. Вони нічим не допомогли моїй дитині витратити мене на 1 годину 30 хвилин. Б'юсь об заклад, вони виставляють рахунок за це. Я додаю до допису, після того, як мій адвокат досягне суті цієї неетичної поведінки! Нарешті я знайшов свого сина. Слава Богу, з ним все гаразд, ні, завдяки шерифам. Мій син сказав, що понад чотири машини Шерифа проїхали повз нього, коли він йшов додому, і жоден з них не зупинився? У ворожих шерифів був його опис: він дитина / неповнолітня особа, яка потребує спостереження, і ніхто не міг зробити свою роботу і зупинитися. Це було уночі він повинен був застрягти через закони комендантської години штату FL! Що саме роблять шерифи? Це, безумовно, не робота, яку викладають Айві Лігел, яка здобула ступінь кримінального судочинства. Мені краще не з’ясовувати, коли мій адвокат стверджує, що вони збрехали і сказали, що шукали його. Слава Богу, я це зняв на відео, у лікарні це теж записали на відео. Ніяка брехня лише факти. Ви відповісте за свою непрофесійну скромність. Нам потрібен I. A. назад, ця поліція поліції просто змушує їх піти вбивством. Вони не несуть відповідальності ніхто, це має змінитися.

Перекладено
A
2020-6-27 5:47:17

Мене зупинив заступник округу Пінеллас за те, що Я...

Мене зупинив заступник округу Пінеллас за те, що Я ОДИН раз повернув у провулок. Він сказав мені, що зупиняє мене, щоб побачити, чи я в порядку. Ні, він зупиняв мене, щоб побачити, чи не зможе він написати мене на DUI і взяти до в’язниці. Я був кам’яним тверезим, тому він нічого не міг зробити.

Здається, закони Флориди сильно залежать від суб'єктивності судження офіцера щодо того, чи є людина в стані алкогольного сп'яніння чи ні, і офіцер може написати вам цитату, якщо у вас взагалі було алкоголь. Це, мабуть, означає, що вони також можуть взяти вас до в'язниці та вилучити ваш автомобіль. Це смішно, і тому у нас є закон, який стверджує, що .08 перевищує межу. Закон, який залишається на розсуді офіцерів, - це закон, який буде скручений, щоб заподіяти незручності іншим, затримати, конфіскувати майно та інші відчайдушні дії.

Похитування одного разу на смузі руху не є достатньо ймовірною причиною, щоб затримати когось для зупинки руху на шляху до арешту DUI. Коли він повернув мені мої документи, він сказав мені, що я "... вільний." Що сталося, щоб їхати безпечно, що має бути головним пунктом правоохоронних органів? Справа в тому, що є правоохоронці, які топчуть конституційні права інших відверто або шляхом підриву, оскільки цілі виправдовують засоби. У цьому випадку мою можливість вільно подорожувати було призупинено шляхом затримання без імовірних причин.

Я чув, що офіцери отримують виплати за зупинки DUI, що, здається, є конфліктом інтересів. Правда це чи ні, мене не слід було зупиняти, щоб я просто закрутився один раз на смузі.

Перекладено
R
2020-6-26 19:49:44

Я мав чудовий досвід роботи із заступником у справ...

Я мав чудовий досвід роботи із заступником у справі про викрадення кібер. Я продав товар в Інтернеті, і клієнт повернув оплату та зберіг товар. Заступник зміг зв’язатись із замовником та повернути товар до мене. Він був дуже уважним, йому часто телефонували та надсилали по електронній пошті та постійно тримав мене в курсі справи. Справа була врегульована приблизно за 2 тижні завдяки відданості та наполегливій роботі депутата. Я дуже вдячний шерифу округу Пінеллас!

Перекладено
B
2020-6-23 2:10:28

Днями мене затягнув заступник брода ПКД, і він був...

Днями мене затягнув заступник брода ПКД, і він був такий приємний і відповів на всі мої запитання, написав мені попередження і відпустив мене, вся зупинка зайняла лише 10 хв, я живу в окрузі пінелл вже більше 5 років мене ніколи не грабували і не розбивали мою машину, і немає закону, ані менше районів цього округу, мені дуже подобається, що бездомні люди не можуть жебракувати на перехрестях, як це роблять у Тампі. Останні епізоди з копами були настільки хорошими

Перекладено
L
2020-6-22 10:41:14

Офіцер Вільгельм Норт графство НЕ ПОВИНЕН ПРАЦЮВАТ...

Офіцер Вільгельм Норт графство НЕ ПОВИНЕН ПРАЦЮВАТИ, КОЛИ ХВОРИЙ ХОЛОДОМ І НУХАТИ, КАШЛЯТЬСЯ В ТЕЛЕФОНІ І ДРАЗУВАЄТЬСЯ, ЯК ТАКОЕ БУЛО, КОЛИ ВІДПОВІДАЛ ТЕЛЕФОН НА ПЕРЕДНІЙ СТОЛІ! ВІН НЕГРУДИЙ І СКАЗАЄ ГРОМАДЯНИНУ, ЯКИЙ ПЛАТИТЬ ПОДАТК, КОГО ПУТАЮТЬ ПОЯСНИТЬ СИТУАЦИЮ, ИДЕЮЩАЯ, ЧТО БЫЛ В НЕЗНАУМНОСТИ ОТ ИНШОЙ СТОРОНИ, КОГО ПРОГОВОРИЛ СО СТРАНИЙ ПЕРШИЙ И ВЖЕ СУДОВИЙ, БЕРЕЗ БЕЗ ПОСТАНОВКИ ВСІ ДОКАЗИ, ЩО БУДЕ ДУЖЕ ТВЕРДО ПЕРЕГЛЯНАТИ ЗА ТЕЛЕФОНОМ! МЕНІ СКАЗАЛИ ЗАКЛЮЧАТИ, ЯК ЙОГО БУЛО ФРУСТРОВАНО, ХВОРИЙ, І ОЧИСЛЕНО МЕНИ БУДИ РАБОТИ СТОЛ З "ПРИЧИНИ" АБО ВІН НЕ ДОСВІДАВ, ЩОБ БУТИ ВУЛИЧНИМ ЗАМЕСТНИКОМ? У НЕГО ГНІВНИХ ПИТАНЬ АБО ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ДО ЖІНКИ ТАКОГО, ЩО Я СВІДЧАЛА І ЯК ЛІКУВАЛИ. Я ДОПОВІДАЛ ЙОГО ПРАВИЛЬНО ПРАВИЛЬНО ПРАВИЛЬНИХ ПРОЦЕДУРІВ СХІДІВ, АЛЕ ГРУЗО НЕ БУЛО РЕКРЕСУ, ЯК ЩО СКЛИПИЛИСЯ, МОЄ ЖИТТЯ БЕШЛО І БУДЕ В РЕЗУЛЬТАТІ, ЯК ВСІ ЗВІТИ / ЗАПИСИ БУДУТЬ ПОКАЗАТИ НА ІХ КОМП'ЮТЕРІ ЯКЩО МОЄ ЖИТТЯ БЕЗГОДНЕ! БЕЗ ЗМІН У ОФІЦІЕРІВ, ЩО ПРИЙМАЮТЬ ЗВИЧКИ, КАРТИНИ, ДОКАЗКИ БЕЗПЕКИ, СВІДЕЦІ ТА БАГАТО БІЛЬШЕ, БЕН НАДАЛ ДІЮ, ЯКЩО НЕ ВИДАЛИ, ТЕМ НЕ ВАЖЛИВО ПРО Вбивство, ПІДСУМОВО, ЯК МОЙ Х ХІБ ПІДХОДИТЬ ШКОДИТИ МОЄ ЖИТТЯ, ЯКЕ МОТО МОТИВНО, І ВЖЕ ДОЛГО ІГНОРУЄТЬСЯ! Я - продукт невдалої судової системи, і НЕ ТАК ПРИЙНИХ ОФІЦІЄРІВ, ЯК Я ПАМ'ЯТАЮ НАЗАД В ДНІ, КОЛИ ТАК БУЛИ РІЗНИМИ, КОЛИ ШАЛИН ГОЛОВОГО РИСУ! (БІЛЬШЕ ВИПАДКІВ, ЯК ВІДПОВІДАЛИСЯ ОФІЦЕРИ, ЯКІ ВІДПОВІДАЛИСЯ, ЩО ТАКОЕ Як обіцяно! Я БІЛЬШЕ НЕ БЕЗПЕЧНО В PINELLAS CO, Я НЕ СКАРБУЮСЬ НА ДИВОВИХ ОФІЦІЕРІВ, ЩО СУМІЛЮТЬ, І РОБУЮТЬ ВЕЛИКУ РОБОТУ, АЛЕ ПЕРЕВІРЕНИЙ МАЛИЙ ЛАК!

Перекладено
M
2020-6-18 1:48:11

Заступники в реєстраційному / реєстраційному центр...

Заступники в реєстраційному / реєстраційному центрі в центрі для відвідувачів завжди привітні, професійні, ввічливі та корисні до тих, хто з нас, членів сім’ї та / або друзів, котрі є нашими люблячими відвідувачами. Завжди до мене ставляться гідно та з повагою - до чого я, безсумнівно, ціную як батько, відвідуючи його сина, за надзвичайно важких, особистих сімейних обставин! Реєстрація в Інтернеті для відвідування ув’язнених - це швидко, легко та ефективно!

Перекладено
W
2020-6-11 12:13:49

Я був у медичному 4-му поверсі. Вони мають багатоф...

Я був у медичному 4-му поверсі. Вони мають багатофункціональну кімнату без камери. Заступник може зачинити вас там, стояти над вами і кричати на вас, як собака. Загрожуючи вам однією камерою, ви надягаєте на вас наручники на маленьку без додаткової ланки вивих плеча, коли ви скаржилися, що Сарджент не говорить, що у вас немає крові. Всі депутати тримаються один за одного. Я знаю, що тут багато злочинців. А державний та громадський захисник не дбає про справжню справедливість. B через це я не вірю в Бога чи справедливість, це просто спосіб набрати очки. Вони не дбають про справедливе співчуття чи добро. Вони мають свої закони та правила. Все інше - безглуздо.

Перекладено
P
2020-6-4 6:03:33

ЛЕВ не стурбовані ситуаціями, в яких я потребував ...

ЛЕВ не стурбовані ситуаціями, в яких я потребував їхньої допомоги, і вирішують викликати сумнів у свідомості жертв, а не підтримувати їх (моя сім'я, як я бачив). Я ніколи не хотів би мати серйозну потребу знову вимагати допомоги правоохоронних органів, тому що я знаю, що я її не отримаю. Вони по-справжньому НЕ Дбають

Перекладено
8
2020-5-28 5:27:46

Вони відмовляються впізнати себе та намагаються на...

Вони відмовляються впізнати себе та намагаються надати неправдиву інформацію для спроб викрити громадян, використовуючи тактику відлякування, яку вони переслідують, і не виконують професійну роботу, проводячи мотузку на місці злочину, а потім переслідуючи, кажучи своє на своєму місці злочину, і вони ставлять знаки гандикапу на своєму задньому огляді дзеркало, коли вони, очевидно, не є вадами. ВОНИ - ЗЛОЧИНІ ДОРОГИ, А НЕ МІРНІ СЛУЖБНИКИ

Перекладено
T
2020-5-19 8:20:52

Я мав стосунки з шерифом округу Пінеллас протягом ...

Я мав стосунки з шерифом округу Пінеллас протягом останніх 7 років, і кожна зустріч гірша за іншу.

У вікно моєї дочки підглядав працівник округу Пінеллас, який називався паном Маленьким. Мені довелося вигнати його зі свого майна. Я зателефонував до шерифського відділу, і вони вийшли. Заступник спробував захистити дії пана Літтла, сказавши: "Можливо, він шукав лічильник для зчитування". У спальні моєї дочки? Тоді мені довелося вигнати депутата з мого майна.

Потім мене витіснило з шосе робоча вантажівка округу Пінеллас. Я знову зателефонував шерифу. Диспетчер сказала, що депутат з цим нічого не може зробити; навіть з номером номерного знака та номером робочої машини. Довелося наполягати на тому, щоб вийшов депутат і взяв звіт. Коли депутат потрапив туди, він був у дуже агресивному настрої і вирішив, що не збирається подавати звіт.

Нарешті, депутат, котрий я просто запитав, жорстоко поводився зі мною та погрожував насильством собі та своїм дітям. Коли я запитав про депутатську картку, номер значка та ім’я, він потім став до нас більш жорстоким. Я багато разів просив депешу про інформацію депутата. Після місяця спроб отримати інформацію про депутата, але безуспішно, я здався.

Ця організація не вважає своїх депутатів відповідальними за їх дії. Вони їх захищають. Банда психопатів, грабіжників та злодіїв. Найгірша організація, з якою я коли-небудь мав справу.

Перекладено
S
2020-5-16 4:46:58

Мені просто подобається знати, чому той хлопець да...

Мені просто подобається знати, чому той хлопець дав комп'ютеру одну зірку лише тому, що мав проблеми зі своїм сусідом? Про що він думав? Депутати в PCSO - його особисті раби.

Перекладено
R
2020-5-14 10:01:33

Щиро дякую офіцерам, які допомогли мені цього тижн...

Щиро дякую офіцерам, які допомогли мені цього тижня з Айови перевірити мою сестру. Я дуже оцінив вашу допомогу. Ви всі найкращі в моїй книзі! Дякую!

Перекладено
P
2020-5-9 19:14:39

Офіс шерифа округу Пінеллас у Ларго - чудовий! Щир...

Офіс шерифа округу Пінеллас у Ларго - чудовий! Щиро дякую за вашу швидку відповідь на моє несамовите прохання про допомогу минулої п'ятниці у пошуку нашого сина, котрий вирушив у короткій їзді на велосипеді, яка перетворилася на 5 годин без зв'язку. Той, хто працював зі мною, тримав мене на зв'язку, поки вона перевіряла повідомлення про аварії, місцеві лікарні тощо. Коли жоден з них не отримав результатів, вона відправила офіцера до його квартири, де вони виявили, що він повертається додому в безпеці, як тільки вони підходили до його двері. Дякую за терпіння, доброту та ефективність, які ви виявили. Ми дуже вдячні! Слава!

Перекладено
M
2020-5-1 20:04:02

Я поїхав туди, щоб скласти протокол міліції. Я був...

Я поїхав туди, щоб скласти протокол міліції. Я був другим у черзі за партою. Заступник жінки-заступника грубо висловлював осудні заяви, не поважаючи клієнтів. Я дав їй своє посвідчення, а потім зачекав у холі, щоб депутат поговорив зі мною. Коли я сидів у вестибюлі, чекаючи депутата, депутат стукав у мої вхідні двері додому, залишаючи візитну картку, оскільки мене не було вдома. Тоді депутат виявив, що я все ще чекаю у холі PCSO. Заступник чоловіка взяв інформацію для звіту, коли ми стояли над дверима вхідних дверей ПКСО, а офіцери парадно марширували та кричали за кілька метрів.
Здавалося дивним з відсутністю професіоналізму - клоун-шоу весь час. Неповагана груба поведінка громадян, яким вони обслуговують. Будь ласка, будь шанобливим до всіх.

Перекладено
J
2020-4-27 13:11:02

Коли ви телефонуєте, їхня автовідповідача каже, що...

Коли ви телефонуєте, їхня автовідповідача каже, що їх метою є забезпечити економічно ефективну присутність поліції, але вони стягують з вас 250 доларів, коли вони реагують на сигнал тривоги у вашому бізнесі. Це уряд чи мафія ???

Перекладено
L
2020-4-17 6:52:10

Дякуємо шерифському відділу за допомогу нам у пошу...

Дякуємо шерифському відділу за допомогу нам у пошуку загубленої "службової собаки". це трапилось у сільській місцевості, і я не знав, що це юрисдикція відділу поліції Клірвотера. Близько 2:30, м. Ваш оператор дуже оперативно перевів дзвінок, і поліцейські Клірвотера Тіг та Еггер негайно прибули. За годину вони знайшли собаку і привезли її до нас додому.
Особлива подяка за все ДОБРЕ, що наші чоловіки та жінки у формі роблять для нас, громадян. Ми цінуємо всіх вас, люди, і від щирого серця дякуємо вам.

Перекладено
a
2020-4-12 6:40:23

Вчора ввечері вони викрали мого і моїх хлопців, як...

Вчора ввечері вони викрали мого і моїх хлопців, яких я мав, і картку соціального страхування, і намагалися заарештувати нас за розбій і вторгнення, коли ми просто спимо, їм потрібно дістатися до фактів, перш ніж звинувачувати людей у ​​вчинених ними речах, або з часом відбудеться судовий процес поставити на місце та офіц. Уорд, коли вона вийшла зі зміни, не повідомила про справу, що вона писала нам, навіть не заявила, що у нас є ідентифікатори та ss-картки, і зараз вона у відпустці застрягла тут ще одну ніч через недогляд і дурість

Перекладено
N
2020-4-9 0:31:41

Мене переслідували, нападали, ударили мене, стежил...

Мене переслідували, нападали, ударили мене, стежили за роботою та майном, зламаним одним конкретним сусідом. Я кілька разів звертався до шерифу округу Пінеллас - я навіть випадково зупиняв офіцерів, щоб запитати про мої варіанти та допомогу. Я НІЧОГО не отримав. Нічого, крім саркастичних, нахабних коментарів. Я зараз переїжджаю. Дякую ні за що.

Перекладено
U
2020-4-8 13:52:52

Поясніть це офіцерам, коли громадянин відстоює сво...

Поясніть це офіцерам, коли громадянин відстоює свої права, як це важко? Якби ми всі просто дотримувались, скільки прав ви б порушили? Скільки разів ти порушив би свою клятву?

Перекладено
J
2020-4-4 16:58:44

Лежачі поліцейські в окрузі Пінеллас повинні нести...

Лежачі поліцейські в окрузі Пінеллас повинні нести відповідальність, інакше ніде справедливості ніколи не буде. Жоден громадянин не буде в безпеці, оскільки, коли коп бреше, це руйнує всю громаду, брехня перед судом гірша, ніж фальсифікація поліцейського звіту. Життя руйнуються.

Перекладено
M
2020-3-23 18:54:46

Жахливе керівництво шерифом - це жарт, і його купу...

Жахливе керівництво шерифом - це жарт, і його купують і оплачують багаті в окрузі Пінеллас, як і всі правоохоронні органи - це армія для найбагатших, щоб вбивати бідних.

Перекладено
D
2020-3-20 3:31:17

Чесно кажучи, в PCSO є більше кількох осіб, які до...

Чесно кажучи, в PCSO є більше кількох осіб, які дотримуються присяги і по-справжньому піклуються про людей, яким служать - інші 2996 є приблизно такими ж корумпованими, як і Поліція в більшості країн третього світу! Як зазначав раніше оглядач - їжа хороша!

Перекладено
a
2020-3-19 23:23:56

Ця злочинна організація настільки корумпована, що,...

Ця злочинна організація настільки корумпована, що, якби ви знали правду, у вас вибухне голова. Вони лікують відео, щоб вони здавалися менш викривальними. Якщо вас збивають у стилі Родні Кінга, вони просто збільшать відео, щоб насильство здійснювалося поза камерою. Вони також змовлятимуться з іншими агенціями, щоб приховати свої злочини. Дякую, що спостерігали, як співробітник поліції Ларго вчинив численні злочини проти мене. Дякуємо за те, що дозволили їм вивести з ладу свою камеру автомобіля, щоб їм не довелося залучати до кримінальної відповідальності. Важко повірити, що вони можуть спати вночі, знаючи, що так багато злочинів скоюють їхні колеги-офіцери. Припиніть знімати мої огляди, тому що це урядова сторінка. Мова ворожнечі - це свобода слова. Якщо вам не подобається правда, перестаньте діяти і бути справжніми злочинцями. Коли ваш заступник спостерігав за тим, як мене знов і знов і знов і знов і знов і знов і знову знов і знову зводив на коліно в грудях працівник поліції Ларго. Гадаю, він намагався мене вбити або, можливо, намагався змусити мене пищати, як свиня. Для людини, яка була вдвічі меншою за розмір, він навіть не зміг змусити мене протистояти йому? Можливо, змусити мене протистояти побиттю було кінцевою метою? Ні, він намагався, як чорт, відламати ділянку моєї грудної клітки. Не давайте мені навіть почати з тортур, які мали місце у в’язниці, якою керує ваша організація. Слава Богу за закони RICO, які збираються закрити цей злочинний картель.

Перекладено
U
2020-3-15 0:08:20

Департаменту потрібні співробітники з кращими відн...

Департаменту потрібні співробітники з кращими відносинами. З’ясуйте це перед тим, як засудити когось, і дайте їм відчути, що вони винні, особливо коли той, хто звернувся до відділу за допомогою. Офіцер за робочим столом був 5-зірковим офіцером, який допомагав не надто корисно. Ці офіцери є причиною того, що люди так не люблять копів. Коротше вчіть цих офіцерів спочатку дивитись на всі факти.

Перекладено
L
2020-3-12 12:59:04

Чесно

Перекладено
z
2020-2-26 9:31:46

Читання більшості цих негативних відгуків, і всі в...

Читання більшості цих негативних відгуків, і всі вони мають одну і ту ж тему ... мені здається більше схожим на фальшивий BS чи особисті / політичні погляди, ніж на когось, хто насправді мав з ними проблеми. За останні 15 років вони мені неодноразово допомагали. Офіцери є звичайними людьми і жодного разу не відчували загрози чи бачили корупцію.

Перекладено
D
2020-2-25 15:49:28

У мене було багато досвіду, і я, особливо, перебув...

У мене було багато досвіду, і я, особливо, перебуваючи на воді з депутатами, мабуть, має певну чесність, у більшості ситуацій відкритий для дебатів, у них є вищий коефіцієнт інтелекту, з яким можна насправді дискутувати. Я просто хотів, щоб я жив у районі, який був графством, замість того, щоб мати справу зі сміттям, яке ми маємо зараз.

Перекладено
J
2020-2-25 1:03:03

Більшість співробітників міліції є гомофобними, жо...

Більшість співробітників міліції є гомофобними, жорстокими та непомітливими до людей та неповнолітніх з ПТС, панічним розладом та тривожним розладом. Вони погрожують неповнолітнім наручниками, коли вони намагаються розвіяти ситуацію і зрозуміти, чому їх допитують. Поводьтеся негуманно та необдумано щодо дорослих та неповнолітніх.

Перекладено
J
2020-2-22 18:10:50

Вони застосовують велику силу до когось, коли хтос...

Вони застосовують велику силу до когось, коли хтось просто мовчить людей, що витрачають гроші на великі податкові гроші, коли люди ставлять людей у ​​медичні крила через зміну керівника

Перекладено
l
2020-2-17 17:59:38

Неодноразово цей відділ показував мені, що вони ту...

Неодноразово цей відділ показував мені, що вони тут, щоб захистити своїх мешканців, включаючи море та дику природу. Від порятунку пелікана до перевірки того, чи в моєму домі було безпечно під час евакуації, цей відділ виявився зоряним.

Перекладено
A
2020-2-17 16:04:48

Був тут для мого друга, який нещодавно став жертво...

Був тут для мого друга, який нещодавно став жертвою сексуального насильства. Дама на стійці реєстрації сказала мені, що номер справи моїх друзів не існує, навіть думала, що мене послали сюди з відділу поліції Кліруотера, і я вже зателефонувала до шерифу округу Пінелли і отримала номер справи, вона була грубою, не мала симпатії та не розуміла розчарування від того, що його відправили в 3 різних місця за набором для зґвалтування. вона не заслуговує на свою роботу, вона тут не для того, щоб захистити чи допомогти комусь просто відвернути їх. Нарешті, затягнувши її, вона відправила працівника справи на допомогу моєму другу. Це розчаровує та гнітить, наскільки вони були безпомічні за цих обставин. Мій друг не є статистикою. Це людина, яка зазнала сексуального насильства, і шерифська служба просто хотіла, щоб ми повернули спину і забули про це, і це невтішно

Перекладено
J
2020-2-15 18:58:24

Забронювати 15-річну дитину та зарядити її та її п...

Забронювати 15-річну дитину та зарядити її та її подругу акумулятором та змусити її взяти участь у диверсійній програмі для бійки котів на пляжі з відомими Порушниками закону? Вразливий. Роби своє домашнє завдання. Служба молоді не справляється з цим. Так само і заступник, який посадив мою 15-річну доньку та її подругу у п’яний фургон із двома дорослими чоловіками, які падали повсюдно. Коли детектива, який розглядав справу, запитали про це, його коментар мені був "Давай 8000 людей на пляжі". Чи можете ви справді звинуватити офіцера в його діях. Ну, "так, я можу" - це відповідь. Я б дав -10 зірок, якби міг.

Перекладено
c
2020-2-4 23:12:26

Автомобіль моїх тіток був зламаний на початку цьог...

Автомобіль моїх тіток був зламаний на початку цього тижня, коли знаходився на пляжі Сент-Піт. Закон був оголошений, і офіцер, прізвище якого починається на "Г", відповів. Це була найнепрофесійніша жінка, з якою я стикався і працюю в правоохоронних органах. Я з Північної Кароліни і є прихованим носієм. Вона критикувала мене за те, що я мав невеликий .380, що є моєю другою поправкою, і заявила, що я повинен "залишити його вдома". Чи не міг би носити з собою книгу для мого захисту, правда? У моєї тітки викрали дорогий гаманець, і вона нахабно запитувала. Я мав незручність для цієї дами, незважаючи на те, що в моєму транспортному засобі було вибито заднє скло і викрадено дві гаманці не з моєї вини. Гаманці були «заховані» під сидіннями і схоплені. Вона заявила, що я не мав ховати їх у транспорті. Що я мав зробити? Розмістив їх на даху? Вона заявила, що прихований гаманець є більш вразливим, ніж гаманець, що сидить на відкритому повітрі.

Ми часто відвідуємо Святого Піта, але я не маю довіри до тамтешнього офісу шерифів. Я був жертвою і мене розжували, як злочинця.

Перекладено
K
2020-2-4 15:49:01

Кожен заступник, якого я зустрів, був приємним. Во...

Кожен заступник, якого я зустрів, був приємним. Вони завжди кажуть добрий ранок добрий день і добрий вечір. дякую за ваші послуги, будьте в безпеці та стежте за своїми 6

Перекладено
B
2020-2-2 15:08:04

Депутати округу Пінеллас поводились настільки проф...

Депутати округу Пінеллас поводились настільки професійно і ввічливо, щоразу, коли мене затримували за незначні цивільні порушення. Люди, потрібно припинити порушувати закон, якщо ви не хочете бачити присутність правоохоронних органів. Люди, котрі зазвичай задираються, скаржаться та нитять про правоохоронні органи, ймовірно, порушники закону або ідіоти. Намагайтеся не порушувати закон, у вас не буде юридичних проблем. Так само, як той вислів "Грайте в дурні ігри, вигравайте дурні призи".

Перекладено
C
2020-2-1 9:18:57

Другу відмовляють у необхідній медичній допомозі в...

Другу відмовляють у необхідній медичній допомозі в лікарні. BP 170/110. Раніше сьогодні переніс серцевий напад. Все ще болить грудна клітка та має серцевий стент. Тримання його в тюрмі замість належної медичної допомоги.

Перекладено
K
2020-1-25 12:25:08

Завжди радий знати, що мій місцевий "PD" має час с...

Завжди радий знати, що мій місцевий "PD" має час супроводити мене 6 різними вулицями протягом 1,5 милі, щоб гарантувати, що я благополучно повернувся додому пізно вівторком пізно. Дякую, хлопці :)

Перекладено
J
2020-1-21 13:31:14

Зателефонував їм тиждень тому, тому що я з штату, ...

Зателефонував їм тиждень тому, тому що я з штату, щоб подати скаргу на шерифа до Департаменту, досі не отримав телефонного дзвінка і не здивувався зовсім

Перекладено
S
2020-1-19 18:10:48

Спробував повідомити про нерозважливого водія сьог...

Спробував повідомити про нерозважливого водія сьогодні вранці до PCSO Ortiz у Південній Пасадені. Мене зустріли зарозумілість, ворожість і взагалі погане ставлення.

Перекладено
J
2020-1-8 17:28:09

Вони залякують громадян, відмовляються впізнати се...

Вони залякують громадян, відмовляються впізнати себе, коли їх запитують, зловживають тим, що знають про закон, що, здається, не надто багато. Діючи як банда більше, ніж вони роблять щось інше, відштовхування від громади стає дедалі сильнішим. Громадяни платять вам зарплату, і ви вирішили спробувати маніпулювати ними та залякати, це жалюгідно.

Перекладено
S
2020-1-5 16:02:07

Менш ніж за 10 хв офіцери з’явилися, щоб витягти г...

Менш ніж за 10 хв офіцери з’явилися, щоб витягти гатор з мого гаража. У мене маленькі діти, і сьогодні вранці я почувався дуже небезпечно. Щиро дякую за допомогу!

Перекладено
Pinellas County Sheriff's Office

Pinellas County Sheriff's Office

2.8