Durham Veterans Affairs Medical Center

Durham Veterans Affairs Medical Center Огляд

Відгуки 177
3
Зв'яжіться з нами
Відгуки 177 Сторінка 2 з 2
Фільтри:
Рейтинг
Мова
Сортування:
Найновіший
J
2020-5-16 2:01:35

У мене немає проблем з професійним персоналом ліка...

У мене немає проблем з професійним персоналом лікарні Дарема, штат Вірджинія. Я дуже задоволений турботою, яку отримую. Моя проблема в адміністративному персоналі. Сидячи навколо, розмовляючи, штовхаючи та сміючись, здавалося б, не дбаючи ні про що .. Здається, настав час перерізати шнур для групи людей.

Перекладено
L
2020-5-15 13:11:42

У мене є друг, дружина якого працює там, це відбув...

У мене є друг, дружина якого працює там, це відбувається настільки корумпованим, що я думаю, що їм потрібно позбутися всього старого персоналу та найняти нових людей. Це багато вживання наркотиків з боку персоналу, це сексуальні дії на роботі та керівники приховує корупцію. Я думаю, що керівнику відділу ЛЮДИНИХ РЕСУРСІВ необхідно безліч випадково протестувати наркотики та переконатись, що працівник, який проходить тестування, залишається у присутності того, хто проводить тест, щоб працівник не можу отримати сечу від іншого працівника, як це робили роками, я можу назвати імена більш ніж достатньо всього. ВА МЕДИЦИНСЬКИЙ ЦЕНТР У ДУРХАМІ СЛУЖБОВІ КОРУПЦІЇ НЕ ТІЛЬКИ ПРАЦІВНИКИ, А ДЕЯКІ КЕРІВНИКИ щось потрібно зробити якомога швидше, оскільки коли пацієнт ПОТРІБНИЙ ДОГЛЯД, як можна отримати належний догляд, якщо хтось наркотизований або в порожній кімнаті чи в шафі, що займається сексом, ЙОГО ПОГЛЯД І СОРОМ, ЩО ТРЕБА СКОРИТИ СКОРІЙ

Перекладено
R
2020-5-15 5:06:51

Я вважаю дуже недостойним і постійно образливим пр...

Я вважаю дуже недостойним і постійно образливим проводити будь-який вільний від роботи час, проїжджати 56 миль в обидва кінці в надії отримати спеціальну допомогу, об’їжджати два паркувальні гаражі для пацієнтів (наполовину заповнені працівниками VA), лише мати скасувати мою зустріч із зазначених гаражів, не отримувати вибачень від клініциста під час нашого телефонного дзвінка, виїжджати з помешкання і бачити, як Марке з гордістю заявляє, що я заслужив турботу, яку не міг отримати ... бо вони дбають. Що стосується мене, директор Дарема, штат Вірджинія, винен мені вибачення, 3 літри бензину та 54,16 доларів за втрату заробітної плати.

Перекладено
J
2020-5-7 22:03:08

Я дуже люблю турботу, яку отримав у Даремі, Віргін...

Я дуже люблю турботу, яку отримав у Даремі, Віргінія. Я дуже щасливий, що маю змогу своєчасно піклуватися про всі потреби в галузі охорони здоров’я. У мене НІКОЛИ не було проблем із плануванням зустрічей, і моя турбота завжди була винятковою. Величезне спасибі всім постачальникам та їх співробітникам за те, що вони підтримують здоров’я цього ветерана. Вас так цінують.

Перекладено
B
2020-5-6 21:58:15

Жахливий персонал на рівні 4 уникайте, якщо можете...

Жахливий персонал на рівні 4 уникайте, якщо можете. Виправдання - це все, що я отримую, спосіб оцінити наших ветеранів. Можливо, здоровий глузд чудово поєднується з їх фантазійним ступенем. Який жарт. Можна подумати, що після аварій зі стрибками та дорожньо-транспортних пригод вони знатимуть, що мені болить, я молодий, але тепер я розумію, чому ветеринари в кінцевому підсумку шукають відповідь на дні пляшки об’ємом 750 мл, що ганьбить. .

Перекладено
G
2020-5-4 11:59:25

Якби я міг дати це 0 зірок, я б. Я намагався призн...

Якби я міг дати це 0 зірок, я б. Я намагався призначити консультацію для призначення первинної медичної допомоги. вже досить давно. Щоразу, коли я телефоную, мене перенаправляють на голосову пошту. Мої дзвінки ніколи не повертаються. Жахливий.

Перекладено
W
2020-5-2 5:23:13

Після 20 років використання медичної системи theVA...

Після 20 років використання медичної системи theVA з DVAMC нічого не змінилося. У серпні я зателефонував до бюлетеня 4 рази, щоразу залишаючи голосову пошту, кажучи, що мені потрібно задати конкретне питання, щоб уникнути марної витрати часу, їдучи туди. Залишив повідомлення з керівником і не передзвонив. Я скасував зустріч у SJAFB, тому що мені сказали, що я можу отримати 100% посвідчення особи кимось із офісу. Проїхав увесь шлях туди, і мені сказали, що я не можу отримати посвідчення, яке мені потрібно. Цей заклад добре робить гірше для ветеранів, наскільки це можливо !!

Перекладено
l
2020-5-1 17:36:45

VA, все ще і, мабуть, матиме величезну кількість п...

VA, все ще і, мабуть, матиме величезну кількість помилок, з різницею в людських поглядах, що працюють там. Мене викликали на МРТ, і мені сказали на МРТ на першому поверсі, що зустрічі не було. У мене були дзвінки протягом двох днів. Жінка каже, що автоматизовані зустрічі не є корисними. "Дійсно". Доктор Сантерамо сказав співробітнику, щоб він сказав мені йти туди, де я отримував ін’єкції для колін. Він не вийшов сказати мені особисто. Чому навіть призначив зустріч.? Дурість - це моя думка. Я буду використовувати весь приватний догляд. Я відчував занадто багато проблем із ставленням співробітників VA у всіх ешелонах. Я теж не кажу за себе.

Перекладено
P
2020-4-27 14:27:08

Я хочу знати, чому так потрібно компенсації за опл...

Я хочу знати, чому так потрібно компенсації за оплату проїзду, щоб отримати мою зарплату мені та моєму чоловікові. Ми маємо прямий депозит і взагалі не отримали відшкодування цього року. У мене було 7 зустрічей у січні 2020 року, і мій чоловік 2 і документи були надіслані вчасно. Щоразу, коли я телефонував до поштової скриньки, вона завжди заповнена, і якщо ви залишаєте повідомлення, ніхто його не повертає. Я дуже розчарований.

Перекладено
A
2020-4-25 15:26:32

Я 31-річний чоловік, який пішов до відділення екст...

Я 31-річний чоловік, який пішов до відділення екстреної допомоги сьогодні близько 5:30 ранку. Під час мого візиту в ЕД було дуже мало інших пацієнтів. Одного разу розподілившись до екзаменаційної кімнати, моє перебування перекривалося зміною змін; отже, я мав 2 набори РН та лікарів.

ПРО
- привітна та досить ретельна реєстрація заїзду
-зазвичай брали віталі
-управління болем пропонувалося дуже рано і періодично переоцінювалось.
-перший лікар, з яким зіткнувся, був допитливим та ретельним, порівняно з недавнім досвідом ЕД
-медсестри були уважними
-пропонований інвалідний візок для транспортування між рентгеном та кабінетом.
-чисте приміщення та професійний персонал
-зручне та швидке видавання аптеки
- очевидно, що 1-му лікарю знадобився час, щоб добре ознайомитися з моєю електронною медичною картою
- було надано декілька варіантів лікування болю та запалення, щоб запобігти негайному наступному візиту.
-кілька перевірок на відомі алергії.
-фізики, особливо 1-й, уважно вислухали та розглянули надану інформацію щодо поточної скарги.
-ефективне використання часу (координація тестів тощо).
- очевидно, що між початковим та другим набором RN & MD обмінювалися звітами про зміну змін; оскільки 2-й лікар повідомляв інформацію, яку я надав 1-му.
-2-й лікар надав записки про якість мого лікаря первинної медичної допомоги та медичні записи.

ПРОТИВ
- ~ 20-30 хв для реєстрації, а потім транспортування до іспитової кімнати. Жоден інвалідний візок не пропонувався для транспортування до іспиту.
-довгий час очікування від призначення приміщення до виписки (~ 3,5 + години) (2-й лікар визнав, що мене «забули в перестановці» зміни зміни).
-текучі ліки та / або добавки не оцінювались! Велике питання безпеки!
- хоча повторний стан, 1-й лікар боявся спробувати взяти зразок для остаточного тестування, в один момент. було сприйнято, що оскільки це "може не спрацювати", не слід намагатися. це не дух.
-2-й лікар не здавався таким допитливим і ніколи не пропонував лікування для діагностики (лише симптоми) ПРИМІТКА: Я медичний працівник, і знаючи, що вивчаю ЕД, існує ефективне лікування для періодичних спалахів мого конкретного стану.
-під час оцінки 1-й лікар із "належної ретельності" (Так!) запитав, чи можу я надати зразок? Я тоді не був готовий; однак, коли я підготувався і повідомив 2-ю медсестру, була значна затримка з наданням матеріалів (це могло б бути простою помилковим повідомленням), а потім збору цих матеріалів для аналізу (~ 1 год після отримання зразка).

Загалом, це був хороший візит із професійним персоналом та ретельне обстеження. Я забираю 2 зірки з наступних причин: (1) нинішні медикаменти не оцінювались, що є великим ризиком для безпеки. (2) ефективне лікування рецидивуючих захворювань не пропонувалось / не забезпечувалось, хоча це було вказано. (3) Мене «забув» 2-й лікар, і ретельність цього лікаря була помітно менше, ніж у 1-го лікаря.

Перекладено
M
2020-4-24 7:02:42

Тут потрібно прибрати будинок і винести сміття ......

Тут потрібно прибрати будинок і винести сміття ...... і я прямо маю на увазі тих, хто там не хоче робити свою прокляту роботу .... АБО просто там за зарплату. Так, ВИ ..... fng залиште. Наші ветерани заслуговують на краще.

Перекладено
M
2020-4-23 7:17:59

Я отримав велику обережність у VAMC в Даремі. Я хо...

Я отримав велику обережність у VAMC в Даремі. Я хотів написати цей відгук, прочитавши деякі негативні відгуки. Звертаючись до персоналу лікарні, пам’ятайте, що значна частина є також ветеранами-інвалідами і вирішує свої проблеми. Крім того, вони мають справу з ветеранами-інвалідами, у яких не найкращий день. Я завжди намагаюся дати їм зрозуміти, що ціную їх допомогу, і завжди отримую хорошу допомогу. Дякую

Перекладено
D
2020-4-18 17:42:53

Я приїжджаю до медичного центру в Даремі, штат Вір...

Я приїжджаю до медичного центру в Даремі, штат Вірджинія, з 2005 року, і побачити головну стоянку, перероблену на всі інваліди та паркування для інвалідів, є великим покращенням у моїй книзі. Я міг сказати, що було більше вільних паркувальних місць.
Дякую.

Перекладено
S
2020-4-10 8:20:27

Мій батько Кеннет Еріксон роками користувався ВА в...

Мій батько Кеннет Еріксон роками користувався ВА в Даремі і був дуже щасливий. Його прийняли 26 квітня, а пройшли 3/3/18. Ми з родиною були там щодня. Лікарі, медсестри та весь персонал були дуже обізнаними, турботливими, співчутливими та розуміли всі його потреби та потреби сім'ї. Їхня любов до тих, хто служив Сполученим Штатам, проявляється в лікуванні своїх пацієнтів. Сумно було втратити батька, але я знав, що він у добрих руках і втішений. Немає слів, щоб сказати спасибі. Я навіть зазначив це у своєму «Обіті» у похоронному бюро Томаса, у місті Фуке-Варіна, щоб допомогти зрозуміти, як чудово управляється цією системою охорони здоров’я VA. Щиро дякую усім, хто працював з татом! Кендра Еріксон Пруйт (дочка)

Перекладено
J
2020-3-23 13:48:32

Абсолютно найгірший досвід, який я коли-небудь мав...

Абсолютно найгірший досвід, який я коли-небудь мав у закладі VA у своєму житті!
Лікарня просто повністю вийшла з-під контролю, я годинами перебував у відділенні невідкладної допомоги із шкалою болю 8 і більше, тоді мені дали два ацетамінофену 325 мг та два бенадрили 25 мг. При мігрені. Потім через 5 годин мені дали щось, що наполовину спрацювало. Я б не брав туди мою кішку на допомогу. Вони настільки повільні, що я думаю, якби дихання не було рефлексом, вони б загинули! Я думаю, що всі вони пов’язані між собою і просто виписують чеки.
Потрібно закрити все місце, будь ласка, зверніться до іншого місця, а не до неї, якщо вам потрібна допомога !!!!!!!!!!!!

Перекладено
A
2020-3-22 11:30:28

Ти заслуговуєш на все найкраще, чим служиш нам, ве...

Ти заслуговуєш на все найкраще, чим служиш нам, ветеранам, краще за інших! Моя дружина теж щаслива, і це добре. Все, що відбувається на Різдво, аж до волонтерства - моя дочка може піти добровольцем у цю справу

Перекладено
M
2020-3-19 9:42:42

Коли я там, документи є чудовими, деякі співробітн...

Коли я там, документи є чудовими, деякі співробітники стійки реєстрації змушують вас відчувати, що їх турбуєте, якщо у вас є питання або ви хочете залишити повідомлення для свого лікаря. У мене вже кілька тижнів виникають ускладнення, і я відчуваю сильний біль, і я погіршуюсь, кілька разів за останні кілька тижнів дзвонив у неврологічну клініку в Даремі та Greenрінвілі, і мені доводилося залишати повідомлення, і ніхто не передзвонить мені за рекомендаціями чи допомогою. . Співробітники сказали, що біль занадто сильний, щоб звернутися до лікарні швидкої допомоги або до моєї первинної медичної допомоги, але хтось передзвонить, і ніхто цього не зробив, тому я дуже розчарований.

Перекладено
S
2020-3-16 14:43:05

Я втомився ходити в ресторани швидкого харчування ...

Я втомився ходити в ресторани швидкого харчування в Даремі і отримувати від цих працівників більше поваги, співчуття та турботи, ніж працівники цієї лікарні В.А. Чому адміністративні працівники у цій ВА такі грубі та їх не турбує нічого, крім них самих, до такої міри, що ви можете сказати, що вони просто хочуть, щоб ви їх позбавили обличчя. Чому медсестри говорять про особисті речі в лікарні, як їх суботній вечір, замість того, щоб серйозніше сприймати свій обов'язок? Я справді не розумію місця, де йдеться про стільки життя та смерті, насправді немає твердішого погляду на їх відповідальність у цілому! Я відчуваю, що я більше піклувався про літаки, які я зафіксував, перебуваючи в дивізіоні морської піхоти, ніж медсестри чи працівники цього ВА надають своїм пацієнтам, повертаючись додому і спати на своїх ліжках. Америка, чому ти більше дбаєш про посередність та соціалізацію, ніж про поняття свободи, що насправді коштує крові?

Перекладено
T
2020-3-14 0:15:04

Більшість, і я повторю це ще раз, самі непрофесіон...

Більшість, і я повторю це ще раз, самі непрофесіонали, з якими я коли-небудь стикався, 1-а парковка жахлива, а люди в подорожах - найгрубіші люди, яких я коли-небудь бачив і отримують за це гроші. Вони встановлюють свої власні правила відповідно до того, чи подобається вам, чи ні. Якщо ви коли-небудь зможете пройти через непрофесійних працівників до лікарів, ви можете бути в порядку або напівмертві, їм все одно, це, здається, жарт або тема для пліток. Жахливо ...

Перекладено
Z
2020-3-13 15:49:48

Я хотів би подякувати за досвід та високий рівень ...

Я хотів би подякувати за досвід та високий рівень піклування, який отримав там останні роки свого батька. Я також хотів би подякувати їм за високий рівень турботи, який я сам отримував звідти. Я бачу безліч негативних коментарів про стан об'єкта та про те, скільки часу потрібно, щоб щось зробити. Я нагадаю всім, що люди, які там працюють, не проводять політики, яка проводиться у Вашингтоні нашими обранцями. так, потрібні модернізації та ремонти, які часом можуть зайняти трохи більше часу, ніж потрібно для призначення зустрічі, але з урахуванням кількості пацієнтів та якості наданої допомоги я хочу похвалити їх за роботу, яку вони виконують робити. Якщо потрібне виправлення в системі, я рекомендую проголосувати статичних, ледачих та правомірних політиків, які витрачають мільярди доларів в інших країнах, замість того, щоб витрачати тут вдома, де це зробить найбільше користі для НАШИХ ЛЮДЕЙ І НАШИХ ВЕТЕРАНІВ.

Перекладено
J
2020-3-13 13:43:46

Я хотів би розповісти історію найввічливішої, найс...

Я хотів би розповісти історію найввічливішої, найсердечнішої, найуважнішої до пацієнта клініки, яку ви знайдете в медичному центрі для ветеранів де завгодно. Ці люди завжди посміхаються, усі способи мають привітне привітання, а також виконують свою роботу якомога краще. Хто ці плюси, вони фармацевт клініки проти згортання крові. Якби всі в лікарні були на 10/10 такими ж професійними, як ці люди, це була б краща лікарня. ДЯКУЄМО ВСІМ У КЛІНІЦІ, ЩО БУЛИ ОПЕРАЦІЄЮ ВА, і якби я міг, я дав би гігантську зарплату всім вам.

Перекладено
M
2020-3-8 16:44:32

Я працюю в системі охорони здоров’я в штаті Вірджи...

Я працюю в системі охорони здоров’я в штаті Вірджинія з 1996 року в Медичному центрі Бей Пайнз, штат Флорида. Людина, хіба я не усвідомлював, як добре мені це вдалося, поки я не потрапив сюди. Стоянка тут смішна. Чому немає спеціального паркування ER? Чому комусь, хто досить хворий, щоб прийти до невідкладної допомоги, потрібно стояти далеко в гаражі? Я вважаю, що одна з чудових речей - це центри за межами університетського містечка, щоб отримати медичну допомогу, і те, що деякі аптеки заповнять рецепт на 2 тижні ваучером, який економить час і гроші. Мій PCP лінується переглядати свої майже 20-річні записи, щоб зрозуміти, чому я був на лікарських засобах, якими я був, і замість цього змушує мене стрибати через обручі, коли в цьому немає потреби. Я розумію, що в документації тут багато пацієнтів, але це не виключає і не повинно вибачати їх від простого дослідження історії хвороби своїх пацієнтів. Поки що я був дуже розчарований Durham VA та планую використати мою зовнішню страховку, як тільки вона почнеться.

Перекладено
T
2020-3-8 8:59:10

По-перше, люди в кол-центрі хамські. Джером не слу...

По-перше, люди в кол-центрі хамські. Джером не слухав того, що я мав сказати, перш ніж перевести мене до іншої грубої людини, яка теж не могла мені допомогти. Потім я потрапляю до реєстраційного офісу, і мені доводилося слухати плітки в офісі та замовлення на обід. Обслуговування клієнтів там ЖАХЛИВО. Незалежно від того, скільки разів працівник каже, вибачте мене, якщо те, що ви маєте сказати, для роботи не важливо, тоді пацієнта не слід перебивати. Коли я сидів, щоб дочекатися реєстрації, з лікарні виходять дві дами в скрабах, які говорять про те, як вони сказали ветеринару, що більше не хочуть слухати його військових історій. Це зрозуміло, але я вірю, що вони знали, що звертаються до лікарні VA, коли заповнювали заяву. Деякі ветеринари ТІЛЬКИ йдуть на зустрічі, бо знають, що їх там хтось послухає. Деякі ветеринари йдуть на боротьбу і розхитування кінцівок та інших частин тіла. На жаль, усі ветеринари не мають вдома команди підтримки, яка б слухала, коли вони хочуть поговорити. Отже, це було НЕПРИЙНЯТЕ на мій погляд. Потім розмова призвела до того, що я повідомив даму в реєстрації про свій жахливий досвід кол-центру, і вона ШВИДКО сказала мені, що я можу написати Джерома. Вона мало що знала (якщо б я на когось скаржився, це була б вона). Мене засмучує, що люди, які працюють тут, недостатньо поважають свою країну, щоб поважати тих, хто готовий поставити своє життя на свободу, особливо деякі з них самі є ветеранами.

Дама запитує, скільки я заробив минулого року, і, сказавши їй, вона каже: "О, ви, напевно, багато попрацювали"
Можливо, я вже тоді був на межі, але я образився на це. Чому вона автоматично вважає, що я десь працюю за мінімальну зарплату?
Зайве говорити, що мій досвід був жахливим, і я ніколи не посилав сюди члена своєї родини, щоб мати справу з цими людьми. Це гірше VA, в якому я був ДАЛЬКИ, і сподіваюся, НІКОЛИ не доведеться повертатися. Усі мої подальші спостереження, якщо це можливо, робитиме мій цивільний лікар.

Якщо вам не подобається ваша робота, знайдіть іншу і перестаньте витрачати гроші платників податків на фінансування вашого неповажного «я».

Тіффані Вільямс
Ветеран / OEF

Перекладено
J
2020-3-8 7:48:13

Я пішов все, що вони хотіли зробити, - це засунути...

Я пішов все, що вони хотіли зробити, - це засунути мені таблетки в рот. Постійна боротьба за турботу, яку обіцяли. Настільки погано, що поранений воїн сформований так, щоб піклуватися, що обіцяв нам цей народ, турботу, яку ми повинні отримувати. Вони поводяться так, ніби вони є охоронцями воріт, і дозволяють ветеринарам, які потребують допомоги, поводитися так, ніби вони просто докучлива дитина. Я піду куди завгодно, окрім va, va, коли все інше вичерпано

Перекладено
K
2020-3-7 20:15:45

Я ветеран епохи В’єтнаму під час моєї першої зустр...

Я ветеран епохи В’єтнаму під час моєї першої зустрічі з ВА. Я намагаюся визначити, чи маю я право на допомогу в отриманні слухових апаратів. Я дзвонив на головний номер у клініці Дарема у Вірменії п’ять разів, і щоразу мене скеровували до бюро. Кожного разу я намагався залишити повідомлення, але двічі мені казали, що їх поштова скринька заповнена. Ще два рази мені обіцяли передзвонити "протягом одного робочого дня", чого ніколи не було. Сьогодні мені дали ім’я та номер телефону керівника, але його телефон задзвонив, не відповівши ні автовідповідачем, ні керівником. Ви бачите, чому ветерани ненавидять ВА?

Нарешті я отримав електронний лист із вимогами до слухових апаратів, але він був написаний у медичному та юридичному плані і важко зрозуміти непрофесіоналу. Його не написав той, хто дбає про ветерана з іншого боку. Можливо, хтось начальник сказав "зроби це", і вони зробили це, якось.

Цікаво, що я те ж саме питання розміщував на сайті VA щонайменше двічі раніше. Одного разу вони сказали мені, що мені потрібно подати заявку на отримання пільг, і вони надіслали заявку, яка так і не надійшла. З другої спроби мій пост було проігноровано, тому я спробував зателефонувати в Дарем В.А., лише проігнорований. З третьої спроби відповіли на моє запитання, і незабаром я зрозумію, що означала відповідь.

Я знаю, що ця агенція добре працює для багатьох ветеранів, але для мене це все ще бентежить мою країну.

Перекладено
L
2020-3-4 3:07:17

Я вже тричі був у медичному центрі VA у Даремі, і ...

Я вже тричі був у медичному центрі VA у Даремі, і люди приємні, а медсестринський персонал та лікарі дуже чуйні та приємні. Прийом зустрічі займає деякий час, але загалом я дуже задоволений турботою.

Перекладено
E
2020-3-2 21:07:27

Я провів перший прийом на вихідних у медичному цен...

Я провів перший прийом на вихідних у медичному центрі Дарема, Вірджинія, і повинен сказати, що я провів дуже приємно. Лікар та медична сестра, де мені дуже допомогли, дуже дбали про те, щоб про мене піклувались. Безумовно, найкращий центр VA, в якому я був. Єдина проблема, з якою я зіткнувся, полягає в тому, що аптека працює у вихідні дні не так, як у будні.

Перекладено
E
2020-3-1 2:33:48

Приємно, щоразу, коли ти телефонуєш і розмовляєш з...

Приємно, щоразу, коли ти телефонуєш і розмовляєш з кимось, вони поводяться так, ніби ти їм заважаєш. У кожного є своє ставлення. Здається, ніби більшість персоналу недоосвічена.

Перекладено
N
2020-2-21 16:36:47

Лікарня Дарем, штат Вірджинія, ЖАХЛИВА з усіх аспе...

Лікарня Дарем, штат Вірджинія, ЖАХЛИВА з усіх аспектів! Вони хочуть, щоб мій чоловік, який не працює, платив високу доплату на день за те, що він нетерплячий, бо це не пов'язано з послугами! Це має значення? Наші ветерани не повинні платити нічого. Я вважаю, що вони заплатили достатньо, прослуживши в нашій чудовій Військовій. Моєму чоловікові доведеться залишити АМА, хоча ЙОГО ПОТРІБНА чергова операція та фізична терапія, щоб знову ходити, бо ВА так жадібна! І чи можна там побачити справжнього лікаря? Очевидно, ні! Минулого тижня у мого чоловіка був сильний біль, і вони хотіли підвезти його до лікарні швидкої допомоги, де сказали, що йому доведеться чекати 5-6 годин. Він зміг поговорити з лікарем по телефону на станції медсестер, до речі, ніхто не розмовляв чітко по-англійськи (маючи на увазі медсестер), йому сказали про невідкладну допомогу та дали ліки від болю. Наступного дня зробили КТ, і у нього легенева емболія! Він міг загинути через халатність там! VA потребує капітального ремонту!

Перекладено
S
2020-2-20 7:53:44

Мене сестра завезла до ВА. Шия і хребет завдавали ...

Мене сестра завезла до ВА. Шия і хребет завдавали нестерпного болю, я проходив і виходив зі свідомості, мені довелося самому виїхати з транспортного засобу, сестра зі збору сортів вирішила прочитати мені лекції про лайку, коли мені боляче і плаче. Хіба я не знав, що у ВА було правило проти певних слів, коли болить ... заклади за кордоном не мали проблем ... тонка шкіра у ВА ER. В цілому мене посадили в приймальню на інвалідному візку з травмами шиї та хребта / проблемами досить важкими, я плакав, поки не був надто виснаженим, щоб не спати. Моя сестра завантажила мені резервну копію у свою машину та відвезла до Вакемеда. Це було тому, що Дарем, який провів травму шиї та хребта, вивів мене до приймальні із 3-4-годинним очікуванням. Вони не хочуть виправляти чи допомагати нам ... вони хочуть отримати свій чек і повернутися додому. VA ніколи і ніколи не піклується про наше служіння та жертви. Візьміть номер, станьте в чергу і моліться, щоб ви вижили до своєї черги. Якщо Конгрес та наш уряд піклуються про нас, тоді передайте це питання в DC ЗАРАЗ!

Перекладено
T
2020-2-16 18:10:50

Співробітники відділу швидкої допомоги мене прямо ...

Співробітники відділу швидкої допомоги мене прямо зрозуміли. Вони були ПРОФЕСІЙНИМИ і уважними, як ЗАВЖДИ
Мене побачили одразу, і кожен крок процесу детально пояснили.
Вони зробили мене комфортним, фізично та емоційно, в той час як догляд здійснювався.

Перекладено
p
2020-2-11 20:41:22

Чудове місце, великі лікарі здебільшого. Час очіку...

Чудове місце, великі лікарі здебільшого. Час очікування може бути довгим, але лише зрідка це стає смішно довгим. Більшість людей, які працюють там, мають добрі настрої. Проблема, якщо вона є, полягає у співвідношенні пацієнтів та лікарів. Приватна практика може обмежити кількість загальної кількості пацієнтів, але не ВА. Щоб полегшити потребу в більшій кількості медичного персоналу.

Загалом, мій досвід роботи з ВА був позитивним. Через робоче навантаження на персонал потрібно просто набратися терпіння. Візьміть щось для читання.

Перекладено
T
2020-2-9 11:26:00

Я отримав чудову допомогу в відділенні ARK у лікар...

Я отримав чудову допомогу в відділенні ARK у лікарні VA. Персонал лікарні був дуже турботливим та професійним, з добрими ліжками. Мені нічого, крім добрих речей, не сказати.

Перекладено
C
2020-2-7 22:49:42

Так, парковка може бути грубою, але є гараж позаду...

Так, парковка може бути грубою, але є гараж позаду, тому перевірте це .. дуже дуже напівсередині і досить старий і застарілий, але цього слід очікувати, на жаль ... документи чудові!

Перекладено
W
2020-2-7 1:18:34

Я не ветеран, але моя мама є. У неї був запланован...

Я не ветеран, але моя мама є. У неї був запланований іспит на зір об 11 ранку. Ось 1:30, і ми все ще сидимо тут. Але крім надзвичайно довгого часу очікування, я тут спостерігаю, як працівники розмовляють із цими ветеранами, наче вони їм заважають. Чоловіки та жінки, які боролись за нашу країну, і ви навіть не можете сказати доброго слова? Смішно.

Редагувати: Ми не виїхали до 17:00. 6 годин для планового іспиту із зором.

Перекладено
R
2020-2-5 14:18:31

Я був пацієнтом у лікарні Дарема, штат Вірджинія, ...

Я був пацієнтом у лікарні Дарема, штат Вірджинія, понад 15 років, і рекомендував би їх всім своїм колегам-ветеранам.
Весь медичний персонал - це група висококваліфікованих та відданих професіоналів, а добробут своїх пацієнтів є найвищим пріоритетом.

Перекладено
J
2020-2-3 7:39:18

Я зустрів багато грубих людей, які працюють тут, і...

Я зустрів багато грубих людей, які працюють тут, і багато приємних людей. Шкода, що вони не можуть постійно надавати хороші послуги ветеранам. Я хотів би, щоб уряд США надавав медичну страховку ветеранам-інвалідам замість усіченої бюрократії. Мені подобається так багато інших ветеранів, коли моя турбота падає крізь тріщини.

Перекладено
D
2020-1-27 15:48:36

Якби я не міг дати їм жодної зірки, то, звичайно, ...

Якби я не міг дати їм жодної зірки, то, звичайно, дав би, персонал надзвичайно грубий і непрофесійний. Лікар поводився зі мною так, ніби я нічим іншим, як числом, і не займався половиною питань, заради яких я прийшов. Відчував себе як марну трату часу!

Перекладено
S
2020-1-27 3:40:56

Найгірший досвід роботи з будь-яким медичним закла...

Найгірший досвід роботи з будь-яким медичним закладом. Спочатку поїхав туди, щоб мого батька оцінили, щоб отримати інвалідне крісло, наступне, що я знаю, що вони хочуть зробити рентген, роблячи рентген, він падає і травмується, що вимагає швидкої допомоги, потім вони хотіли залишити його на ніч, але він не в змозі навіть отримати номер до 8 я наступного ранку. Запалення всіх його медичних записів за останні 10 років було зроблено після того, як Мед я хотів, щоб його перевели туди, але вони відмовились, а потім створили, і я в кінцевому підсумку міг це зробити, але мені довелося б заплатити витрати на швидку допомогу, це було жахливо. Вони відмовили йому дозволити їсти чи пити що-небудь або IV. Я писав заяви та коментарі до IG, але до цього часу я не отримав жодної відповіді від нікого, щоб включити наших трьох сенаторів тут, у штаті Північна Кароліна. Блага служба за 33-річну морську піхоту.

Перекладено
W
2020-1-25 8:27:40

Мій тато, ветеран ВПС, майже відмовиться їхати до ...

Мій тато, ветеран ВПС, майже відмовиться їхати до будь-якої іншої лікарні, крім лікарні Дарема, штат Вірджинія. Минулого вівторка, 07.03.17, у нього почався серцевий напад (хоч і "незначний" - якщо таке є). Тоді він нікому нічого не сказав, а потім почав випивати ще одне в обідній час. Нарешті він вирішив, що йому потрібно сказати комусь і дістатися до Дарема (це приблизно 1 година 50 хвилин від нашого рідного міста). Він не ходив би до місцевої лікарні. Ми не можемо висловити, наскільки ми вдячні турботі, яку він отримує кожного разу, коли він був там. Персонал завжди такий добрий і приємний, включаючи тих, хто знаходиться в коридорах і пропонує направити вас туди, куди вам потрібно піти (що для мене трапляється багато). ЄДИНА пропозиція, яку я мав би, - це краще спілкування між лікарями. Здається, у лікуванні пацієнта задіяно стільки лікарів, що бракує спілкування. Я думаю, чудово, що ця лікарня є навчальним майданчиком для інших, але іноді може бути залучено занадто багато і так багато, що речі губляться у спілкуванні. В іншому випадку ми дуже вдячні за допомогу та послуги, які ми отримуємо в цій лікарні. Під час цього візиту лише спеціальний крик Райану, РН в ER, Тейо (sp?), RN в ER, Катріні, помічниці 7A, Саншайн, медсестрі 7A та кільком іншим медсестрам 7A, які були настільки чудовими !

Перекладено
A
2020-1-24 16:17:55

Пішов до лікарні в суботу вдень. Був і вийшов з по...

Пішов до лікарні в суботу вдень. Був і вийшов з початку до кінця за 2 години. І все, що у мене було, - тонзиліт. Це включало аналіз крові, посів горла та ліки.

* відредаговано * Раніше я дуже високо оцінював цю лікарню у Вірджинії, але останнім часом здається, що вони не дотримуються того, що вони кажуть, що збираються. У мене була тонзилектомія, і я все ще хворію кожні 2-3 місяці. Кожного разу, коли я намагаюся домовитись з ЛОР-лікарем, мені кажуть, що більше 3 тижнів немає відкриття і піти в лікарню. ER - це надзвичайні ситуації. Я мав би змогу звернутися до ЛОР-лікаря так само, як і до лікаря невідкладної допомоги. Якщо я бажаю зачекати, то чому цього не можна зробити? Збережіть ER для реальних надзвичайних ситуацій. Я просто хочу, щоб хтось сказав мені, що чому після видалення мигдалин я все ще отримую інфекції горла. Здається, ніхто не може мені сказати. Розчарування - це заниження.

Перекладено
c
2020-1-23 17:38:34

Мій чоловік був на 100% інвалідом внаслідок служби...

Мій чоловік був на 100% інвалідом внаслідок служби на посаді офіцера ВПС США у В’єтнамі. У нас у Даремі, VA, був лише позитивний досвід. Його невропатологами були ті самі лікарі, які раніше лікували його у Дюка (через дорогу). Він отримував чудовий і співчутливий догляд, завжди з «подякою за послугу». Коли йому була потрібна допомога в хоспісі, він також отримав її в Даремі. Лікарі, медсестри, працівники справи та капелани піклувались про нього та служили його родині. Дякую, Дарем В.А.

Перекладено
O
2020-1-23 14:03:59

Будівля застаріла, в деяких районах брудна. Рядки ...

Будівля застаріла, в деяких районах брудна. Рядки були надзвичайно довгими на кожному розі. ВЕТЕРАНИ в інвалідних візках скаржаться на перебування там чотири та п’ять годин. Під час мого першого візиту парковка - це катастрофа. Я бачив, як кілька ветеранів, яким ампутували, намагалися отримати доступ до закладу. Мене скерували до клініки Дарема I з Кернерсвілля, і вони зробили те саме в Даремі, коротше кажучи, поїздка була цілковитою втратою часу. Після закінчення мого призначення я пішов і спробував вийти з гаража, де зустрів дуже грубу жінку середнього віку, біляву голову, яка не дозволяла мені піти. Я не міг надати посвідчення особи VA, оскільки воно не надійшло поштою. Я запропонував свої водійські права штату Північна Кароліна, які визначили мене військовим ветераном. Коли це було недостатньо добре, я надав свою страхову карту VA. Коли це було недостатньо добре, мені сказали, що мені доведеться заплатити, щоб вийти з гаража. Я попросив її керівника і закатав своє вікно. Дама почала скандалити та блукати про те, як якась дитина не збирається говорити їй, як робити свою роботу, і що, якщо це був мій перший візит до ВА, я був "з поганим стартом і на неправильній нозі". Це було м’яко кажучи комічно, і керівник дозволив мені піти приблизно через п’ять хвилин. Я справді втомився мати справу з цими людьми, з повторним лікуванням і ніколи нікуди не діватися. Я намагався отримати допомогу. Заради Божої любові, я сподіваюся, Дональд Трамп приватизує VA, оскільки це абсолютно неефективно.

Перекладено
S
2020-1-21 22:57:08

Так, я згоден - парковка жахлива, і час очікування...

Так, я згоден - парковка жахлива, і час очікування може бути довгим! АЛЕ, кожного разу, коли мені доводилось заходити, до мене ставилися з добротою і повагою.

Перекладено
B
2020-1-18 13:32:43

Чоловік є 100% інвалідністю, пов'язаною з послугам...

Чоловік є 100% інвалідністю, пов'язаною з послугами ПТСР. Він мав очей сьогодні, о 10 ранку. Як зазначено в правилах / регламентах цих "медичних" центрів, ми були там за 30 хвилин до його призначеного призначення. Ми поїхали об 11:15 після того, як його все ще не побачив "лікар". Все, що йому потрібно, - це розширити очі, щоб "доктор" міг заглянути йому в очі, щоб скласти іспит, який був розпочатий минулого тижня, але не закінчений, оскільки він не мав водія і не залишався через 2-4 години, щоб вони могли бути впевнені він міг керувати автомобілем. Я ЗАВЖДИ їду відразу після розширення, коли це робиться під час звичайного огляду очей. Чому ви повинні бути там за 30 хвилин до того, як вони можуть працювати години "поза графіком" навіть без того, як це зробити, вибачте, ми відстали, чи не можемо ми перенести час? або навіть повернутися, щоб поговорити з вами після того, як ви когось позначите, щоб запитати, що відбувається. 2. Хіба вони не знають, що хтось із ПТСР часто має проблеми з оточенням дивних людей і з порушенням їхнього розпорядку дня? Іноді потрібні дні, щоб він відновився після відвідування цього закладу.

Перекладено
M
2020-1-16 22:14:10

Грубий і непрофесійний із поблажливим відтінком у ...

Грубий і непрофесійний із поблажливим відтінком у горіховій шкаралупі описує представника в Управлінні. Мені довелося попросити керівника, який допоміг мені з необхідною інформацією. Це мій початковий досвід роботи в лікарні Дарема, і я не вражений. Питання просто в тому, як лікують моїх братів та сестер по зброї в інших частинах лікарні. Я сподіваюся і молюсь, що мій досвід був поодиноким випадком, і що мої колеги-ветерани отримують турботу та повагу, яких вони заслуговують.

Перекладено
V
2020-1-15 11:39:29

Персонал там досить м’який, м’яко кажучи. Лікарі х...

Персонал там досить м’який, м’яко кажучи. Лікарі хороші, але перед тим, як їх побачити, вам доведеться мати справу з грубими портьє та паршивими співробітниками, які просто катаються протягом дня, щоб отримати зарплату.

Перекладено
E
2020-1-14 9:30:04

Я люблю VA. Кожного разу, коли я був тут, я мав ве...

Я люблю VA. Кожного разу, коли я був тут, я мав великий досвід. Від отримання інформації чи нової картки до відвідування лікарів. Усі завжди доброзичливі та корисні. Іноді на стоянці може бути ведмідь, але я завжди користуюся гаражами. Час очікування аптеки довгий, але крім цього, претензій взагалі немає.

Перекладено
K
2020-1-8 15:24:08

Незважаючи на те, що це були всі погані новини, жо...

Незважаючи на те, що це були всі погані новини, жодна інша лікарня на національному рівні не могла б впоратись з ними нічого кращого, і я переїхав всюди, від Каліфорнії до Флориди, Чикаго, Детройта та Коламбуса, штат Огайо ... найкращі сердечні люди, які в мене були задоволення отримувати допомогу від ...

Перекладено
R
2020-1-5 9:34:47

Відтоді, як Трамп вступив на посаду, VA стала диво...

Відтоді, як Трамп вступив на посаду, VA стала дивовижною. Заплановані зустрічі призначені швидко та завжди з якісним доглядом протягом 15 хвилин після мого призначення.

Перекладено
D
2020-1-5 5:20:55

Медична допомога здебільшого хороша, хоча я менш з...

Медична допомога здебільшого хороша, хоча я менш захоплений урологічним відділенням. В аптеці заплутаний хаос, і знайти місце для паркування практично неможливо, якщо ваша зустріч після 9 години ранку.

Перекладено
M
2020-1-3 4:49:19

Поки що я мав декілька чудових вражень, проводячи ...

Поки що я мав декілька чудових вражень, проводячи там вітчима. Так, є деякі люди, які залишають бажати кращого, але сьогодні це майже будь-де. В цілому чудовий сервіс та НАБАГАТО кращий прикроватний спосіб, ніж деякі VA у Північній Кароліні.

Перекладено
Z
2020-1-2 10:15:19

Чудове місце для ветеранів. Навантаження на персон...

Чудове місце для ветеранів. Навантаження на персонал здається занадто великим. Довга черга і дефіцит персоналу. Але завжди добре бачити місце, де обслуговують ветеранів.

Перекладено

Про Durham Veterans Affairs Medical Center

Медичний центр у справах ветеранів Дарема: надання виняткових медичних послуг ветеранам

Durham VA Health Care System — це медичний центр, який надає виняткові медичні послуги ветеранам, їхнім сім’ям і опікунам. Команди охорони здоров’я Даремського штату Вірджинія мають великий досвід і керуються потребами ветеранів. Вони прагнуть надавати високоякісну допомогу, яка відповідає унікальним потребам кожного пацієнта.

Durham VA Health Care System знаходиться в Даремі, штат Північна Кароліна. Це один із найбільших медичних центрів VA в країні, який обслуговує понад 200 000 ветеранів у центральній та східній Північній Кароліні. Медичний центр надає широкий спектр послуг, включаючи первинну медичну допомогу, спеціалізовану допомогу, послуги психічного здоров’я, послуги реабілітації тощо.

Послуги первинної медичної допомоги

Послуги первинної медичної допомоги в Durham VA Health Care System призначені для надання комплексної медичної допомоги ветеранам. Команда первинної медичної допомоги включає лікарів, медсестер, соціальних працівників, фармацевтів та інших медичних працівників, які працюють разом, щоб надати індивідуальну допомогу кожному пацієнту.

Спеціалізовані послуги з догляду

Спеціалізовані послуги в Durham VA Health Care System включають кардіологію, дерматологію, ендокринологію, гастроентерологію, гематологію/онкологію, інфекційні захворювання, нефрологію, легеневу медицину, ревматологію, медицину сну та урологію. Спеціалісти тісно співпрацюють із постачальниками первинної медичної допомоги, щоб забезпечити щоб пацієнти отримували скоординовану та комплексну медичну допомогу.

Послуги психічного здоров'я

Психічне здоров’я є важливим аспектом загального здоров’я. Команда з питань психічного здоров’я в Durham VA надає широкий спектр послуг з питань психічного здоров’я, включаючи індивідуальну терапію, терапію для пар, сімейну терапію та групову терапію. Вони також пропонують спеціалізовані програми для посттравматичного стресового розладу (ПТСР), розладів зловживання психоактивними речовинами та інші стани психічного здоров'я.

Реабілітаційні послуги

Реабілітація відіграє важливу роль у допомозі пацієнтам відновитися після травм або хвороб. Фахівці з реабілітації в Durham VA надають фізіотерапію, трудотерапію, логопедичну терапію, аудіологію, кінезіотерапію, відпочинкову терапію та реабілітацію для сліпих. Вони працюють з пацієнтами, щоб розробити персоналізовану плани лікування, які допомагають їм досягти своїх цілей.

Інші послуги, які пропонує медичний центр у справах ветеранів Дарема:

На додаток до цих основних послуг, медичний центр у справах ветеранів Дурганма пропонує багато інших програм, таких як програма охорони здоров’я жінок, програма транспортування ветеранів, телефонна лінія для ветеранів, програма допомоги ветеранам правосуддя (VJOP) та багато інших. Ці програми спрямовані на забезпечення кращих умов для ветеранів, щоб вони могли жити здоровим життям після служби нашій країні.


Онлайн-інструменти керування:

У медичному центрі Durhanm Veterans Affairs Medical Center ви можете керувати своїм медичним обслуговуванням онлайн через My HealtheVet. Цей онлайн-інструмент дає вам доступ до вашої особистої інформації, як-от зустрічі, рецепти, результати аналізів тощо. Ви також можете повторно виписувати рецепти, записуватися на прийом або спілкуватися зі своїм лікарем через безпечний спосіб обмін повідомленнями. Простий у використанні інтерфейс робить його зручним для вас, щоб керувати своїм медичним обслуговуванням з будь-якого місця та будь-коли.


Події спільноти:

Durham VAMC протягом року проводить різноманітні громадські заходи. Ці заходи спрямовані на об’єднання місцевих громад разом із спільнотою ветеранів. Події, такі як ярмарки вакансій, акції крові, кар’єрні виставки тощо, організовуються регулярно. Durham VAMC також бере участь у місцевих парадах, фестивалях тощо, щоб виявити підтримку ветеранській громаді.


висновок:

Підсумовуючи, медичний центр у справах ветеранів Дарема прагне забезпечити виняткові медичні заклади для героїв нашої нації. Їхнє прагнення надавати якісні послуги зробило їх одним із найбільших ВА в країні. Завдяки широкому спектру основних і спеціалізованих програм, а також онлайн-інструментів управління ,Durham VAMC прагне полегшити ветеранам і їхнім родинам задоволення потреб у медичній допомозі. Тому, якщо ви шукаєте якісного постачальника медичних послуг, тоді шукайте не далі, ніж Durham Veteran Affair Medical Center!

Перекладено
Durham Veterans Affairs Medical Center

Durham Veterans Affairs Medical Center

3