Відгуки 270 Сторінка 1 з 3
Фільтри:
Рейтинг
Мова
Сортування:
Найновіший
M
2020-9-29 1:23:46

У мене були різні періоди, коли боліли в грудях, д...

У мене були різні періоди, коли боліли в грудях, доктор запитує, чи не було у мене обмежень, сказав йому, що ні, і він сказав, що я мав би це зробити 2 роки тому. серце, ми нічого не можемо зробити ", тоді відсилає мене додому. У цій лікарні ніколи не було хорошого лікування від будь-якого лікаря із серцевих захворювань, вони можуть змінити там назву, що їм заманеться, але все одно ті ж працівники мають таке саме лікування. Більше ніколи не повернусь до цієї лікарні і не розкажу всім про досвід, який я мав із ними, і порадити їм не їхати.

Перекладено
R
2020-9-28 2:04:06

Якби я міг дати нуль зірок, я б. Прибувши до лікар...

Якби я міг дати нуль зірок, я б. Прибувши до лікарні швидкої допомоги, я не міг ходити, був надзвичайно запаморочений та дезорієнтований. Реєстраційний прийом все одно змусив мене сісти і спробувати заповнити форми, чого я не міг зробити. Потім мене попросили піти назад з медсестрою. Я не міг цього зробити і врізався у стіни, ніколи не було пропозиції про інвалідне крісло. Очікувалося, що я сама переодягнусь, і після візиту до лікаря я залишилася одна, сказала одягнутися і могла піти. Я все ще був надзвичайно дезорієнтованим і запаморочився, і впав на підлогу ванної, намагаючись одягнутися. Ніхто не провів мене до приймальні, і ніхто не гарантував, що мене є хтось забрати. Я вийшов з лікарні самотній, врізавшись у стіни, бо в мене запаморочилося. Моя поїздка застала мене, що розгублено намагався знайти його.

Перекладено
T
2020-9-28 1:22:07

Мій первинний АР скерував мене до доктора Тремпі в...

Мій первинний АР скерував мене до доктора Тремпі в клініці болю SMMC. Він поставив мені діагноз: опуклий диск, два грижі міжхребцевого диска, артрит та стеноз хребта. Він зробив епідуральну процедуру для мого опуклого диска, пару раундів знімків для моїх гриж міжхребцевих дисків. Потім він зробив три радіочастоти на трьох з чотирьох нервів, які потребували цього, і сказав, щоб я створив аппт з ним, коли четвертий нерв став проблемою.

Я спробував налаштувати свою апп. З ним, як мені сказали, я зателефонував до ПК, попросив ап. З доктором Т. Я попросив, щоб мене побачили до першого року.
Сидячи в іспитовій кімнаті, на 100% очікуючи доктора Т, все одно зайшла медсестра, яка зробила мою аптеку. Очевидно, вона ніколи навіть не заглядала на мою діаграму, перш ніж зайти в кімнату. Коли я переконався, що вона не знайома з моєю справою, я сказав їй, що приїжджаю до доктора Т і роблю радіочастоту на четвертому нерві. Вона запитала мене, де боляче. Я вказав на те, з чого все почалося, і показав їй області, в яких проходив біль.
Приблизно через секунду вона каже: "Ні, це не все".
За словами доктора, це була проблема, тому вона або не знала діагнозу та / або лікування, ігнорувала діагноз та план лікування доктора, або відмінила доктор.
Нарешті вона потрапляє на нижній аркуш мого діаграми, робить потрійний знімок на одній певній сторінці і покірно каже: "О ... у вас два грижі міжхребцевих дисків".
Непідготовлений, непрофесійний і абсолютно неприйнятний.
Мій рахунок показував, що моїм постачальником послуг був доктор Дон Ріхтер. Я НІКОЛИ не зустрічав цього чоловіка, і він, безумовно, ніколи не оглядав мене. Наскільки я розумію, він мав наглядати за медсестрою.
Якби він поговорив з нею до прийому, вона була б готова, знала мій стан і що наступний крок для мого лікування вже вирішив хірург.
Я зателефонував лікарю ТОВ "Середня західна анестезія" (SMMC і MWA заявляють, що медсестра і доктор Р - "свої"), який надіслав рахунок, і запитав її, як медсестра так сильно скучила в моєму аптеті, коли всі відповіді були в моїй таблиці, І В ЇЇ КРУГІ. І як би, якби доктор Р спостерігав за нею до прийому, як вона, здавалося б, нічого не знала про мій стан? Вона не мала відповідей на жодне питання, але передзвонити їй через тиждень.
Наступного разу, коли я задавав ті самі запитання, кожна відповідь починалася зі слова можливо. "Можливо ... медсестрі не дали часу прочитати вашу таблицю до вашого прийому.". - Можливо ... доктор Р поговорив з нею після вашого прийому. Говорити про аппт по суті зовсім марно. Це лише слухання про аптеку, а не контроль за нею.
Рахунок від MWA мені погасили швидко. в той час як SMMC та SMMC Pain Clinic хочуть це сказати мені, як вони мають рацію. Мені сказали, що протягом 4,5 місяців зміна додатків була Mgr ПК, Бет - "Політика", яку люди в офісі Бет і адвокат Пацієнта називали політикою. Лише до 01.06.16 року "політика" повернулася до "загальноприйнятої практики" у листі адвоката пацієнта.
Потім, у четвер, 9 червня, об 11:32 мені зателефонував асистент директора з персоналу. та адміністратором лікарні. Вони хочуть поговорити про мої проблеми зі своїми закладами. Я сказав їм, що я на роботі, але з радістю завітаю згодом. Я сказав їм, що втомився від того, щоб починати на початку моєї історії щоразу, коли нова людина хоче засунути це в ніс. Вони обидва сказали мені, наскільки вони нові щодо моїх скарг.
Я задав їм запитання безпосередньо з відхилення листа на розрахунок до мене. У листі вказувалося, що "звичайною практикою" є використання партнера середнього рівня для "таких програм, як мій". Отже, я запитав їх "яка аппта мені потрібна?"
Напевно було кілька секунд повного мовчання, поки вони тупо дивились одне на одного, коли АДМІНІСТРАТОР кидав істерику будь-який п’ятирічний вік був би гордий назвати своїм. "W-W-We know about your Stuff!" "Й-У-Ви просто залиште нас у спокої". І "Y-ти просто кинув нам телефонувати".
Я вважаю, що їх адміністратори повинні мати можливість контролювати себе трохи краще, але не в SMMC!
Підкреслити свою думку про всю установу SMMC, непідготовлену, непрофесійну та абсолютно неприйнятну.
Я не міг опублікувати це без зірок, тому нехтуйте тією, яку мені довелося йому дати.

Перекладено
P
2020-9-27 21:21:45

Моя дружина Сюзанна та я щойно зробили колоноскопі...

Моя дружина Сюзанна та я щойно зробили колоноскопію у доктора Джеффрі Янга, доктора медицини в лікарні Шоуні, 14.07.16 та 21.07.2016. Медсестри були абсолютно казкові, а лікар дуже професійний, обидві мали фантастично чудові садиби біля ліжка. Спочатку я почувався трохи нервовим або стурбованим, тоді медсестри (і ввійшла до уваги молода леді) справді погладили нас обох. Я назвав їх "медсестрами-смайликами". Я майже відчуваю, що мені слід зупинитися, щоб відвідати їх, але я знаю, що вони занадто зайняті. Дякую! за те, щоб зробити наші процедури якомога кращими. Петро
PS: Наступного дня все було добре, проблем немає!

Перекладено
n
2020-9-26 18:31:12

Після сімейної смерті я був у відділі поведінковог...

Після сімейної смерті я був у відділі поведінкового здоров'я. Загалом, це допомогло мені, але кілька працівників були грубими, недобрими чи зневажливими. Багато співробітників ніколи не контактували очима і не посміхалися. Однак найгіршою проблемою були керівники груп. Деякі були просто неофітами або недостатньо навченими, але інші завдали фактичної шкоди (наприклад, Джеррі)
Зарозумілістю і повною некомпетентністю. Один персонал (Меліса) був словесно образливим і дуже грубим, але заперечив це, коли про це повідомив медсестра.
За її словами, вона там уже чотири роки, і це страшно. Ще одній пацієнтці було відмовлено в лікуванні як контрольну тактику. Персонал відмовився дати мені форму оцінки.

Ніна ШУНК М.С. LCSW

Перекладено
M
2020-9-25 10:41:08

Все, що я повинен сказати, працює якомога швидше з...

Все, що я повинен сказати, працює якомога швидше з Департаменту охорони навколишнього середовища, це було найбільш виснажливе стресове становище, яке я коли-небудь мав у своєму житті, багато мікроменеджменту
та залякування та дискримінація Чарлі (керівник Департаменту охорони навколишнього середовища) та Кармен (керівник по догляду за кімнатами) були найгіршими, якщо в цьому відділі не вистачає персоналу, ви не зможете перейти в інший відділ через 6 місяців, це те, що компанія вам каже, але це неправда, вони не дозволять вам перекласти термін і запишуть вас, щоб переконатися, що ви не можете перевести, якщо ви не латиноамериканець, ви знаходитесь внизу списку пріоритетів. Я шкодую, що працюю тут жахливе страшне місце для роботи Макдональдс було б кращим ходом у кар’єрі

Перекладено
B
2020-9-25 7:57:54

Центр пологів гарний, і це єдине гарне в ньому. У ...

Центр пологів гарний, і це єдине гарне в ньому. У мене не було дитини, але у мене була невістка. З того моменту, як ми туди потрапили, медсестри з нами поводились дуже грубо, а потім відверто ігнорували. Нам ніколи не сказали, коли дитина приїхала і пробула в залі очікування кілька годин, не знаючи до кінця, що відбувається. Погана лікарня. Я також міг би сказати, якою страшною була головна будівля для матері мого хлопця, але я сказав свою частинку. Будь ласка, не їдь туди.

Перекладено
S
2020-9-23 0:27:41

У понеділок цього тижня зробив серйозну операцію. ...

У понеділок цього тижня зробив серйозну операцію. Всі були такими дуже добрими та уважними! Місце було дуже чисте. Вони дуже добре справлялися з інформуванням мого чоловіка. Це був мій перший раз, коли я навіть ступив ногою до цієї лікарні. Дуже рекомендую!

Перекладено
M
2020-9-22 13:57:59

Протягом останніх 50 років я відвідував та виходив...

Протягом останніх 50 років я відвідував та виходив із СММК (або пов’язаних із ними лікарів за межами університету), використовуючи найрізноманітніші процедури та «ті речі, які мене турбують» (моє здоров’я було нормальним до приблизно 9-річного віку ). Наскільки я пам’ятаю, я ніколи, НІКОЛИ, не отримував менш ніж зразкову допомогу, незалежно від того, був пацієнт, що перебуває на виїзді чи входить у СММЦ.

Якби у мене була проблема з вартістю, я б, звичайно, НЕ вирішив звинуватити персонал. Персонал НІЧОГО НЕ ЗВ'ЯЗОК З ВАШИМИ ЗБОРАМИ. НІЧОГО. Я був би більш схильний звинувачувати пацієнтів по всій країні, які незалежно від того, чи є вони безробітними, незастрахованими, приїжджають із проблемами отримання прав або просто апатичні, вирішили відмовитись від оплати, як ніби їдять за 24 години після вечері після пізньої вечірки. на початку 20-х років.

Або ви також можете звинуватити:
вартість життя
вартість обслуговування
вартість нового обладнання (там вам допоможуть)
вартість страхування від недобросовісної поведінки завдяки 90% позовів (можливо) несерйозних
вартість смішно сформульованого дрібного шрифту, що починається з "хіба що", "крім", "однак" тощо, знайденого на
більшість усіх страхових полісів, виданих у США

Жодне з того, що я згадав, не винне медичного персоналу, не кажучи вже про відділи виставлення рахунків у БУДЬ-ЯКІЙ лікарні, В БУДЬ-ЯКОМУ місті, В БУДЬ-ЯКОЇ країні.

Займаючи посаду 11 років, як я називав, "платять за те, щоб клієнти по телефону телефонували за вербальне зловживання" (тобто приймаючи дзвінки INBOUND як представник служби обслуговування клієнтів) і мав мати справу з цими клієнтами з "посмішкою в голосі" "або ризикую втратити роботу; можливо, у мене більше співпереживання, ніж у середнього пацієнта. Іронія полягає в тому, що до того, як я зайнявся службою обслуговування клієнтів, я працював 7 років, виплачуючи претензії в страховому бюро. Медичне страхування. Мені довелося припинити роботу там, кажучи: "Вибач, але ні," знову і знову до мене дійшов. Так, так, я розумію деякі ваші розчарування. Я впевнений, що деякі з вас ОТРИМАЛИ менше, ніж якість допомоги, яку ви вважаєте заслуженою. Це не повинно статися, але я усвідомлюю, що так відбувається. І ви повинні висловитись ТОГО МОМЕНТУ. Попросіть поговорити з (не з) відповідальним. Якщо ви знаходитесь у кабінеті лікаря, почніть шукати новий, як тільки повернетесь додому.

Сподіваюсь, я не прозвучав самовпевнено, не маю права, або що я вважаю себе особливішим за когось іншого. Тому що я ніооооооооо ... я ні. Я дуже нормальний ... залежно від того, кого ви запитаєте. :]
А медичні рахунки? Так. У мене була своя справедлива частка.

Перекладено
J
2020-9-21 19:57:48

Мене несподівано госпіталізували на вихідні в лист...

Мене несподівано госпіталізували на вихідні в листопаді. Відмінна турбота турботливого персоналу. Хоча це була субота домовленості були розпочаті мої хіміо того дня. Єдиним розчаруванням стала відсутність духовної підтримки, навіть відсутність доступу до церковних служб через телевізор. Запланована хірургічна операція в лютому знову відмінна фізична допомога, але жодних ознак цього не було, крім державної лікарні. Це було протилежністю, оскільки кількома тижнями раніше я був пацієнтом у методистській лікарні Гарріса в Техасі, і майже всі, від економки до лікаря, згадували про молитву за мене чи про якийсь духовний коментар.

Перекладено
m
2020-9-20 5:53:30

Мій чоловік прийшов до медичного центру "Шоуні Міс...

Мій чоловік прийшов до медичного центру "Шоуні Міс" досить делікатним серцем, і відразу ж увага була успішною та відмінною. Доктор Роббінс та його команда працюють найкраще! Джим, нічна медсестра з 5-го поверху, та Меліса. Денна медсестра є прекрасним професіоналом, відданим і обережним, пояснюючи пацієнту всі його сумніви. дуже вдячний усім за їх відданість та професіоналізм у такі важкі для нас часи.

Перекладено
N
2020-9-17 1:20:52

Моя дочка поїхала до лікарні в четвер за затемненн...

Моя дочка поїхала до лікарні в четвер за затемнення, біль у грудях та оніміння лівої руки. Персонал ER був повільним, але лікар був дуже уважним і стурбованим. Сказала, що у неї, ймовірно, ТІА або міні-інсульт, і прийняла її до кардіологічного відділення. Я приїхав наступного ранку, щоб виявити, що для неї немає наказів. Побачивши практикуючу медсестру, вони нарешті замовляють обстеження. Коли лікарі нарешті поговорили з нами того дня, вони були грубими та немилосердними, оскільки замовлені ними тести не показали доказів ТІА. Коли кардіолог вперше зайшов у кімнату, він сказав, що моя дочка робить МРТ руки, але документи на виписку свідчать, що це було зроблено на мозку. Він сказав, що звільняє її, тому що тести були нормальними, але вона тестувалася, коли ми говорили. Коли я спробував пояснити, що у моєї дочки все ще є проблеми, він підняв руку в повітря, щоб заблокувати мене від мови, і перед тим, як я міг закінчити своє речення, сказав мені, що це могло бути викликано кислотним рефлюксом. Яке відношення кислотний рефлюкс має до втрати пам’яті, коливань серця та оніміння рук. Вчора ми бачили двох лікарів у КСУ. Обидва рази вони хотіли лише обговорити питання виписки. Коли ми намагалися обговорити додаткові тести або навіть якісь профілактичні заходи, вони були холодними, грубими і діяли так, ніби нас турбують, і сказали, що її виписують. Вони навіть не хотіли обговорювати її стан чи розслідувати далі. Вони не будуть обговорювати її симптоми або навіть визнавати, що це, можливо, ТІА. Вони продовжували обривати наші розмови і концентрували увагу на виписці. Один лікар навіть зайшов так далеко, щоб грубо сказати, що вона не збирається "виставляти нам діагноз". Боляче та розчаровано, ми просто мовчимо, а вони її виписали. Зараз субота, і моя дочка все ще відчуває головний біль, короткочасну втрату пам’яті, загальну слабкість і неможливість користуватися лівою рукою. Інсульти серйозні, і ця лікарня не сприймала хвороби моєї дочки дуже серйозно. Тести чи відсутні тести, все ще щось дуже неправильно, і ці лікарі не бачили, щоб знайти проблему. Якщо це не відображається на тестах, які вони вирішили зробити, вам не пощастило. Вони не слухають своїх пацієнтів. Ми зв’яжемося з нашим основним для подальших тестів, реабілітації та обговорення можливого лікування. Ми також ніколи не повернемось до цієї лікарні. Ці лікарі хочуть лише зробити певні обстеження та вивантажити вас із дверей. Вони звільнять вас з тією ж проблемою, за якою ви звернулися до них за допомогою.

Перекладено
D
2020-9-15 2:32:06

Дружина була в тому, що вони поводились так, ніби ...

Дружина була в тому, що вони поводились так, ніби ми хочемо отримати безкоштовні ліки, а не лікувати. симптоми хвороби пальців ніг та судин залишаються почуттями поганого поводження та поваги через 8 місяців без зміни пальця ноги

Перекладено
G
2020-9-14 11:12:49

Дуже приємна лікарня та персонал. Читаючи деякі ві...

Дуже приємна лікарня та персонал. Читаючи деякі відгуки, вони здаються дрібними. Як ПОО я повинен використовувати VA від Van Brunt KCMO. Хтось, хто скаржиться, хоче торгувати?

Перекладено
C
2020-9-14 10:06:10

На початку AdventHealth здавався перспективним. Че...

На початку AdventHealth здавався перспективним. Через 2 місяці було зрозуміло, що я допустив помилку. Керівник операцій у лабораторії не знає, як керувати операціями з флеботомії або лабораторією. Це було в суєті більше року! Дефіцит персоналу занадто поширений. Менеджер відмовляється приймати на роботу або прийме на роботу 3 або 4 людей без консультації з керівником, розміщуючи їх де завгодно і сподіваючись на краще.
Поширеним було наявність лише 2 технологій флеботомії для ранкової пробіжки, що створювало міжвідомчі проблеми з клінічним персоналом, який покладався на ранкові лабораторії для початку робочого дня. Керівна команда проігнорувала всі питання, пов'язані зі збереженням персоналу та коригуванням політики, щоб краще задовольнити їхні особисті потреби в плануванні робочого часу. Було кілька випадків, коли для початку ранкової пробіжки було 0 техніків з флеботомії. Я не впевнений, як лабораторію не досліджували. Я спостерігав, як керівництво системно переслідувало кожного флеботоміста, щоб просто пройти, коли БУДЬ-яка проблема виникала б поза адміністративними можливостями керівника.

Відділ кадрів обізнаний про постійні проблеми і закриває очі. За час мого перебування вони провели не менше 5 вихідних співбесід, де всі вони детально пояснювали проблеми, пов'язані з керівною командою.

Минуло 5 місяців, як я відокремився від цієї лікарні. Я продовжую отримувати дзвінки з попередніх прямих звітів, запитуючи про управління політикою та конкретні попередньо аналітичні питання, оскільки управління ІГНОРУЄ ЇХНІ ЗВИТКИ?!?!

Знову ж це не рідкість, але я боюся, що пацієнти зазнають ризику через брак знань серед керівної групи.

Ці проблеми зберігаються більше року! Я ніколи більше не буду розглядати цю установу, якщо не буде встановлено нове керівництво.

Перекладено
K
2020-9-13 12:48:55

Я привів свою дочку в травмпункт для навмисного ОД...

Я привів свою дочку в травмпункт для навмисного ОД. Моя дочка більше 4 років відвідувала терапевта та психолога, не маючи удачі, і протягом 5 років боролася з великою депресією, СДУГ, ОДЗ та тривогою; однак, молодий чоловік-соціальний працівник зміг оцінити її за 5 хвилин, і він порекомендував нетерпляче лікування. Мою дочку перевезли до психіатричного закладу, але після того, як ми поїхали, державу повідомили про можливу потребуючу дитину. Якщо соціальний працівник так піклувався про благополуччя моєї дочки, можливо, йому слід було б провести з нею більше 5 хвилин замість того, щоб фліртувати за своїм столом з усіма медсестрами, які чергували. Ми не відмовляли в будь-яких медичних спостереженнях та лікуваннях, але вони все одно повідомили про це штат Канзас. Якби вони знайшли час, щоб з’ясувати факти, можливо, вони б мали інформацію для прийняття кращих рішень. До речі, вона була звільнена через 3 дні з центру психічного здоров'я.

Перекладено
T
2020-9-11 8:46:00

Зона очікування ER мала декілька зон і навіть кіль...

Зона очікування ER мала декілька зон і навіть кілька кушеток. Вони були дуже уважні. Персонал добре працював разом, і лікар був обізнаним. Вони насправді слухали пацієнта і робили все можливе, щоб влаштувати мене. Найкращий досвід лікарні коли-небудь !!

Перекладено
K
2020-9-9 17:18:44

Хоча мій досвід роботи та пологів був великий, гол...

Хоча мій досвід роботи та пологів був великий, головним чином завдяки моїй медсестрі з досліджень та розробок, все інше було набагато нижче. Коли мені прийняли дитину о 21:50, мені виставили плату за цілий день. Це дорогі 2 години ...
Додатково з мене стягували 96 доларів за пляшку дермопласту. Як приємно з них зробити мені пакет допомоги та відправити ще один додому без мого запиту! Так, чергова плата в 96 доларів за щось, що має становити 6 доларів.

Нарешті, синхронізація їх технологій стала кошмаром. Я все ще не зміг отримати медичну документацію своєї дитини в Інтернеті (здається, це простий запит, враховуючи, що вони пропонують цю функцію), і їх платіжний відділ, здається, не синхронізується зі своїм процесором платежів. Було б моєю пропозицією шукати іншу лікарню, якщо ви не хочете витрачати години на телефон, намагаючись впоратись із усіма документами.

Перекладено
J
2020-9-9 12:34:10

Піти кудись ще, їх співробітники відділу невідклад...

Піти кудись ще, їх співробітники відділу невідкладної допомоги можуть брати оплату окремо, ніж сама лікарня, та надавати послуги, які не потрібні. Очікуйте 2 окремі рахунки, коли ви перейдете до ER. Також чекайте багато "Ми не бачимо нічого поганого, спробуйте спеціаліста".

Перекладено
a
2020-9-9 2:33:47

Догляд та обслуговування, які мої свекрухи отримув...

Догляд та обслуговування, які мої свекрухи отримували спочатку, були чудовими, потім третьої ночі у неї були дві медсестри, які зазвичай працюють на інших поверхах. Їх догляд та обслуговування були настільки поганими, що вони розплакали мою дружину з приводу того, як вони ставилися до її матері. Дві медсестри, які працювали тієї ночі, - Моллі та Ез

Перекладено
J
2020-9-9 1:43:52

Лікар не робив жодних аналізів на колінах, які явн...

Лікар не робив жодних аналізів на колінах, які явно не розтягувались, і більше не відправив мене додому з знеболюючими препаратами і сказав, що я розтягнув коліно, але відбувається щось більше, тому що інший починає боліти тим же самим місце ми не були навіть там протягом 20 менуетів !!! Лікар був жахливим і не слухав нічого, що я намагався сказати, і сказав мені, що мої больові плями де неправильні !! Не кажучи вже про останній раз, коли я туди їздив, вони пропустили, що мій апендикс розірвався, і я пройшов два місяці з ним у своїй кістковій, і дітям милість його знайшла, і на той час він уже ХВОРИЛ у мене на боці! Після цього ніколи більше туди не їхати! Не кажучи вже про спілкування між лікарем та пацієнтом і навіть між медсестрою, що смоктала!

Перекладено
R
2020-9-5 23:45:06

Моя первинна зустріч була нормальною, але вони ска...

Моя первинна зустріч була нормальною, але вони скасували мою реєстрацію за короткий термін і не бажали перенести мене до закінчення моєї страховки, і зараз я застряг, зменшуючи те, що залишилось від мого ліки.

Вони були безвідповідальними, тому зараз мене змушують відмовитись від ліків, і вони вирішили, що мені це потрібно. Вибір Адвенту шкодив моєму здоров’ю, і я глибоко про це шкодую.

Перекладено
A
2020-9-5 21:33:33

Я б не рекомендував їх, навіть якщо вони перебуваю...

Я б не рекомендував їх, навіть якщо вони перебувають у Канзасі, який, мовляв, повинен бути найкращою лікарнею. Минулого року там у моєї тітки була рукавна опозиція. Відразу отримав інфекцію після. Тиждень вдома. Зараз до цих пір не схудла ні на один дюйм ваги, і я попередив її спочатку провести дослідження лише тому, що вони ближчі до неї, не означає, що їм стало краще. Інша моя тітка перенесла операцію на шиї, і тепер її шия деформована, і вона ніколи не буде такою. Люди, це звичайні люди, такі як ми, які не знають, що роблять. Зверніться до спеціалізованих лікарень та лікарень з найвищим рейтингом, і ваше життя коштує набагато більше, ніж можливий великий результат

Перекладено
S
2020-9-4 22:09:47

Як людина, яка вирішила поїхати сюди, я розчарован...

Як людина, яка вирішила поїхати сюди, я розчарований у собі. З тієї хвилини, коли я увійшов до тієї хвилини, коли я пішов, це був жахливий досвід. Команді невідкладної допомоги знадобилося 11 годин, щоб я пройшов операцію з приводу розриву апендикса. Медсестри на моєму поверсі не знали мого медичного плану, і я ніколи не зміг поговорити зі своїм лікарем. У мене було менше, ніж якісних медсестер, і менше ніж якісний догляд. Я раджу всім і кожному шукати іншу лікарню з будь-якої причини. Я більше ніколи не поїду до місії Шоуні чи приходу.

Перекладено
K
2020-9-3 19:44:37

Мене бачили минулого четверга ввечері в лікарні шв...

Мене бачили минулого четверга ввечері в лікарні швидкої допомоги. Чекання, коли нас побачать, не було жахливим, як і не був результатом лабораторних результатів. Я отримав більше інформації за цей візит, ніж отримав від будь-якого лікаря заздалегідь, і вдячний, що хтось справді повірив, що у мене виникає проблема, і зміг це довести. Однак мені повідомили, що мій лікар первинної ланки буде отримувати всю інформацію з мого візиту. Сьогодні я зателефонувала своєму лікарю, нічого не отримала. Сьогодні я також спробував зателефонувати до місії Шоуні, щоб отримати копії власних особистих записів. Я чекав на утриманні 15 хвилин. Коли я потрапив у потрібний відділ, людина підняла і поклала слухавку безпосередньо перед тим, як я навіть могла заговорити. Я спробував передзвонити, і мені повідомили, що офіс закрився на день дві хвилини тому. Це було надзвичайно непрофесійно, оскільки Я ХОТИ зателефонував до того, як їх закрили, і вони ВІДКРИТИ МЕНЕ, щоб уникнути допомоги. Дуже розчарований. Наступного дня я передзвонив, щоб спробувати поговорити з кимось про мою проблему, і дама по телефону перебила мене, перш ніж я навіть закінчив запитувати: "Це схоже на те, що аварійний відділ не зробив свою роботу". Тож замість того, щоб допомогти мені, вона поклала провину на когось іншого. Я був надзвичайно обтяжений.

Перекладено
V
2020-9-3 9:40:09

Я маю на увазі лише нічну допомогу в АВАРІЙНОМУ СТ...

Я маю на увазі лише нічну допомогу в АВАРІЙНОМУ СТОЛІ
Я огидний та жахливий через відсутність професіоналізму, ввічливості та грубої грубої войовничої поведінки дами за стійкою реєстрації. Сподіваюся, вона ніколи не отримає того самого лікування, яке вона надавала моїй 90-річній матері та решті моєї родини.

Її слід звільнити і працювати у в’язниці. Ми їй належить.

Перекладено
J
2020-9-1 13:29:31

Багато похвал AHSM за чудовий догляд, який отримав...

Багато похвал AHSM за чудовий догляд, який отримав мій чоловік. Персонал ER чудовий та ефективний, лікар ER був чудовим, ретельним та дуже приємним. Видатні медсестри - дуже пишаються цією лікарнею.

Перекладено
M
2020-8-28 7:55:46

Отже, члени сім'ї не можуть перебувати на соціальн...

Отже, члени сім'ї не можуть перебувати на соціальній відстані в залі очікування, поки їх 83-річна мати проходить операцію, але 9 стажерів можуть повіситись біля кав'ярні у фойє і не бути вигнаними? Хтось повинен уважніше розглянути власну практику, перш ніж застосовувати її до інших! У мене є фото, щоб довести це, якщо ви хочете його побачити!

Перекладено
A
2020-8-27 12:34:03

Поставлений у Центрі народження та мав дивовижний ...

Поставлений у Центрі народження та мав дивовижний досвід. Всі, від персоналу до медсестер та лікарів, були чудовими! Вони були добрими та добрими, вони відповідали на мої запитання та безпосередньо відповідали на мої занепокоєння. Вони мали чудові почуття гумору і стежили за тим, щоб я нічого не соромився. Я б більше не народжував своїх дітей.

Перекладено
A
2020-8-25 23:30:15

Мій чоловік нещодавно був госпіталізований на 3 дн...

Мій чоловік нещодавно був госпіталізований на 3 дні з інфекцією. Він був на 3 поверсі, і я був дуже задоволений обома медсестрами, які він мав протягом перших 2 днів. Сьюзен та Лілі були чудовими, дуже ґрунтовними та обізнаними. Вони також завжди стежили за тим, щоб мені було зручно і мені нічого не було потрібно, і якщо я мав, то не мав проблем отримати це для мене. Їхні асіанти також були дуже приємними та корисними. У той день, коли його виписали, у нього була Джен, і вона зробила чудову роботу, а ми просто не змогли проводити з нею стільки часу, скільки проводили інші медсестри. Мені було комфортно знати, якщо мене там не буде, вони повідомлять мені будь-які деталі чи зміни, які відбулися, коли мене не було. Перебування в лікарні - це не найкраще почуття, але знання того, наскільки добре доглядали за ним, допомогло полегшити мої турботи. Під час свого перебування він звернувся до кількох лікарів, і вони також були чудовими та ретельними і переконались, що ми з чоловіком знали, що відбувається і коли це відбуватиметься. Дякую медичному персоналу місії Шоуні за все, що ви зробили за останні 3 дні для мого чоловіка.

Перекладено
T
2020-8-24 9:47:36

Це чудовий заклад. Кардіологічний персонал справді...

Це чудовий заклад. Кардіологічний персонал справді на вищому рівні. Вони змушують вас почуватись як вдома, про них піклуються та добре інформовані. Послуги дуже сучасні. Навіть парковка приємна. Я дуже постараюся, щоб тут відбувся мій наступний серцевий інцидент.

Перекладено
M
2020-8-24 3:53:46

Жодна лікарня не є ідеальною, але за мої 20 років ...

Жодна лікарня не є ідеальною, але за мої 20 років проживання в районі метро KC моя сім'я, друзі та я отримували тут більш якісну допомогу, ніж у більшості інших медичних центрів.

Перекладено
M
2020-8-23 12:34:09

Місцезнаходження операційної системи доктора докто...

Місцезнаходження операційної системи доктора доктора було жахливим. Страшна манера з боку ліжка і дуже непрофесійна. Доктор Пратер вважає, що вони повернуться нормально, але ми будемо ними керувати. Він на сьогоднішній день найгірший документ, з яким я стикався. Він розмовляє з вами, як із дворічним віком, який створює симптоми і не сприймає те, що ви говорите, серйозно. Медсестри, однак, були дивовижними, як Світанки, так і дама на стійці реєстрації, Рей-Лінн, абсолютно чудова і дуже корисна.

Перекладено
I
2020-8-23 8:45:45

Добре

Перекладено
c
2020-8-23 5:58:55

Моя дружина була в цій лікарні кілька разів

Моя дружина була в цій лікарні кілька разів
Одного разу вона там була доктором козад.
Вона зайшла в кімнату і сказала моїй дружині, що вони більше не можуть зробити для неї, і відправила її додому.
Через 3 дні її повернули до лікарні,
Закінчилося отримання подвійного переливання крові, яке, як передбачалося, було зроблено вперше.
Рівень її гемоглобіну був настільки небезпечно низьким, що вона майже померла.
Це був поганий досвід
Ніколи не повернеться
На щастя, вона зараз із лікарями, які ставляться до неї як до людини.
Тож я зателефонував за наданим номером
Передзвонили і попросили вказати точні дати для підтвердження
Те, що певний лікар насправді чергував у той час, коли моя дружина отримувала погане лікування.
Ви не повинні мати про це запис?
Так, у нас є записи, як і у вас

Перекладено
M
2020-8-22 4:46:15

У нас з дружиною були тут наші діти, двійнята. Пер...

У нас з дружиною були тут наші діти, двійнята. Персонал NICU був приголомшливим, там 5 зірок.
Центр пологів на 2-му поверсі також дивовижний, дуже привітний та турботливий персонал, дуже вихідний.
Третій поверх, який, в основному, мама та дитина, чомусь був похмурим і гнітючим, у номерах просто не було відчуття, що вони на рівні з речами на другому поверховому пологовому центрі, я виймаю немовлят, Отримаю гроші зараз, навіщо витрачати більше на покращення кімнат для людей на виході? Медсестринський персонал на 3-му поверсі також не почувався таким корисним чи гостинним для мене та моєї дружини.
Меблі для спання тата - це, мабуть, найгірше, на чому я коли-небудь спав, і я спав на своїй кушетці: P

Загалом, хоча персонал тут, як правило, привітний та корисний. Я рада, що ми довірилися їм, щоб вони приносили наших прекрасних немовлят у цей світ.

Перекладено
N
2020-8-19 14:56:15

Коли ми вперше під'їхали до аварійних дверей, усер...

Коли ми вперше під'їхали до аварійних дверей, усередині сиділо 3 людини. Вони бачили, як я намагаюся отримати інвалідний візок і посадити свого друга в інвалідне крісло, але ніхто не допоможе. Коли нам довелося робити перевірку температури знову, ніякої допомоги просто сидіти там, дивлячись. Коли я сказав щось про поганий сервіс, портьє хотів бути вербально бойовим і грубим, тоді як силовик намагався залякувати. Я НІКОЛИ не рекомендуватиму це місце нікому. Ви в галузі послуг ... будьте співчутливі та корисні.

Перекладено
R
2020-8-16 22:49:07

Сьогодні вранці ми забрали мою свекруху, яка відві...

Сьогодні вранці ми забрали мою свекруху, яка відвідує Арізону і скаржиться на сильні болі в грудях, до лікарні швидкої допомоги. Оскільки у неї є виробник темпу та a-fib, не кажучи вже про переляканий, ми не хотіли ризикувати, щоб вона полетіла додому. Персонал ER був неймовірним! Вони сприйняли її занепокоєння серйозно, поставилися до неї з повагою та надали таку дивовижну турботу !! Її негайно повезли до кімнати, про яку піклувався видатний, професійний та турботливий персонал, до складу якого входили медсестра невідкладної медичної допомоги Тара, лікар доктора Отіс Міллер, кардіолог Н.П. та кардіолог доктор Хіт Уілт, а також рентгенівські та інші медсестри! Як виявляється, вона була добре і її виписали після того, як вони їй все пояснили з великою ясністю. Цього вечора я чув її в камері разом зі своїми дітьми та друзями, яка розповідала, що лікарня була такою дивовижною, і вона бажає, щоб її лікарня в Азі забезпечила такий же рівень допомоги. Дякую співробітникам ER.

Перекладено
K
2020-8-15 14:28:32

Можу висловити, наскільки я розчарований окремим п...

Можу висловити, наскільки я розчарований окремим практикуючим медсестром, який чергує сьогодні ввечері в лікарні швидкої допомоги. Моя дружина страждала на надзвичайно болючу кісту, і, поки вона чекала додаткові 45 хвилин після того, як медсестра закінчила, рецепт прослухав, як медсестра зробила коментар після того, як інша медсестра поцікавилася рецептом (майте на увазі, поки всі вони сміялися і жартуючи, щоб у той час не сталося інших надзвичайних ситуацій):

"Вона" АА ", тоді вона може почекати ще трохи"

Оскільки моя дружина - афроамериканка, можна з упевненістю сказати, що її час і здоров’я не були пріоритетом через колір шкіри. Я більше ніколи не відвезу жодної своєї сім’ї «АА» до цієї неймовірно непрофесійної лікарні.

Перекладено
T
2020-8-13 23:27:09

Я хочу подякувати працівникам лікарні, я знаю, що ...

Я хочу подякувати працівникам лікарні, я знаю, що мені важко сказати щонайменше. Вони працювали зі мною, мою проблему контролювали. Будь-коли в майбутньому я повинен бути в лікарні, це буде саме ця. Ще раз дякую

Перекладено
S
2020-8-11 16:20:32

Догляд був великий, вартість трохи велика.

Догляд був великий, вартість трохи велика.

Мій візит до лікаря складався з 3 лабораторних служб та основних життєво важливих показників. Рахунок ER до страхування становив + 4 тис. Доларів. Рахунок за ПА до страхування становив + 1 тис. Дол. США (ПА виставляється іншою компанією.) Разом до страхування 5 541,87 дол. США, я перебував у відділенні швидкої допомоги менше 3 годин, можливо, менше 2 годин.

Довелося їхати до невідкладної допомоги, оскільки AdventHealth Centra Care (невідкладна допомога), до якої я пішов кількома днями раніше, не міг повернути результати лабораторії до того, як симптоми погіршились. Призначення невідкладної допомоги складалося з 1 лабораторної служби та основних життєво необхідних. Рахунок за невідкладну допомогу до страхування становив 243 долари за "термінове відвідування" та "Лабораторні послуги". Я не впевнений, чому існує така величезна різниця у вартості, оскільки вони належать моїй же компанії. Я очікував на пару тисяч доларів різних, а не 5 тис. Доларів.

Обслуговування в лікарні було хорошим та швидким. За даними ПА, результати лабораторних тестів, як правило, повертаються через 4 години до лікарні. Зазвичай для отримання результатів від невідкладної допомоги потрібно 4 дні.

Я зачекав менше години в приймальні. Всі співробітники були приємними. Здавалося, все рухалося швидко і було чисто. ПА зателефонувала мені з результатами, як тільки вона їх отримала, і відповіла на всі мої запитання по телефону.

Мені довелося відвідати лікарню "Менора" кілька років тому, це, мабуть, було на 700 доларів менше для відділення невідкладної допомоги. Я припускаю, що ціни на них зросли і, мабуть, близькі до AdventHealth.

Перекладено
A
2020-8-10 13:47:53

Психіатричний центр огидний, і вони ставляться до ...

Психіатричний центр огидний, і вони ставляться до них, як до в’язнів, яких не турбує добробут своїх пацієнтів. Ніколи не беріть кохану людину, яка б не бажала цього на мого найлютішого ворога

Перекладено
M
2020-8-9 2:21:03

Зробила плановий рентген, тому що я справді захвор...

Зробила плановий рентген, тому що я справді захворів, і лікар вважає, що це мій жовчний міхур. Кілька разів розмовляв із плануючими людьми, і жодного разу не згадував, що вони хочуть спереду 240 доларів за рентген. Адвент повинен бути наперед за витратами, щоб люди були готові. Я був там за пару місяців на УЗД, і мені не довелося платити грошей заздалегідь. Поки я зачекав півгодини, всі жінки говорили про те, що вони робили на обід. Зараз я не отримав рентген, тому це загрожує моєму здоров’ю. Непрофесійні, особливо за те, що вони беруть. І так, у мене є чудова страховка, за яку я плачу 400 доларів на місяць, і хочу ще 240, ха-ха. Адвент - це просто гроші.

Перекладено
J
2020-8-8 1:51:41

Я ветеран, і раніше вранці (2/15) мені зробили МРТ...

Я ветеран, і раніше вранці (2/15) мені зробили МРТ у (Advent Health, Медичний центр місії Шоуні). Я приїхав о 8 ранку, а через годину залишив менше тисяч! Все йшло вчасно, і всі, хто брав участь у цьому - від портьє, до персоналу, до техніків, були надзвичайно добрими, турботливими та чудово виконували свою роботу. Дуже рекомендую це місце! Благословення, Джон

Перекладено
C
2020-8-8 0:50:16

У мене була можливість спілкуватися з особистим у ...

У мене була можливість спілкуватися з особистим у Жіночому центрі. Всі вони були дуже втішними та розуміючими. Я вдячний, що працюю в лікарні, що є прикладом викладу місії.

Перекладено
B
2020-8-7 3:26:57

На початку квітня у мого чоловіка діагностували мі...

На початку квітня у мого чоловіка діагностували мієломну хворобу, і він майже опинився в лікарні з моменту встановлення діагнозу. Його онколог доктор Кьяса - людина дуже м’яка, надзвичайно добра і зрозуміла. Він розглядає все, що стосується людини, щоб найкраще лікувати своїх пацієнтів та їхні сім'ї. Медсестри Сара та Ніккі також добрі та співчутливі. Я не зустрічався з іншими, але впевнений, вони однакові. Ми також зустріли доктора Хьюза та його медсестер Леанн, Мішель, і я забув ім'я третього. Вони також добрі співчутливі та турботливі.
Медсестри в лікарні всі добрі, співчутливі, турботливі люди. Була лише одна, яку ми вважаємо середньою, але вона була не поганою медсестрою, вона просто не відповідала вищим стандартам, як інші медсестри.
Там я хочу назвати одну людину - Крістіан, він працює у транспорті. Мого чоловіка відправили на КТ (він не був амбулаторним). Технологія рентгенівського зв’язку сказала, що йому потрібно бути на каталці, щоб поставити на стіл для КТ. Крістіан зробив усе, що міг, щоб допомогти моєму чоловікові не повертатися наверх, а повернутися вниз. Він був дуже турботливим і пішов далеко позаду, щоб допомогти моєму чоловікові. Я сподіваюся, хтось, хто прочитає це, хто там є авторитет, підніме йому підвищення і дасть йому зрозуміти, що він чудово працює.
Це лише початок нашої подорожі з цією хворобою, але я хотів поки що помістити це тут. Я можу зробити коментар ще раз у майбутньому.
Більшість людей, з якими ми спілкувались у медичному центрі “Шоуні Міссі”, є дуже чуйними людьми.

Перекладено
C
2020-8-7 1:43:52

Ми мали чудовий досвід з вечора п’ятниці до пізньо...

Ми мали чудовий досвід з вечора п’ятниці до пізньої неділі ввечері з персоналом вихідних. Вони були доброзичливими, уважними та прагнули допомогти моєму чоловікові. Щохвилини, що настала вранці в понеділок, рівень догляду впав, а поведінка персоналу була безтурботною, неуважною та роздратована будь-яким проханням. Є інші лікарні, які ми маємо на вибір використати у Канзас-Сіті, і ми, безумовно, наполягатимемо на іншій наступного разу.

Перекладено
S
2020-8-6 21:37:58

Центр народження - це дуже вражаючий заклад. Це сп...

Центр народження - це дуже вражаючий заклад. Це справді комфортне середовище, а персонал першокласний! Догляд винятковий, дизайн вишуканий, і немовлят зустрічають найкращим чином ...

Перекладено
E
2020-8-6 3:34:43

Доктор Карло Джурані врятував життя мого чоловіка....

Доктор Карло Джурані врятував життя мого чоловіка. Найкращий лікар, якого я коли-небудь зустрічав! Він дуже приємний, доступний, приземлений, дуже терпляча людина (лікар). Найкращий хірург, дуже розумний і дуже професійний. Він добре піклувався про мого чоловіка під час операції та після операції. Я дуже вдячний Богові за нього та всіх співробітників Медичного центру місії Шоуні. Вони чудові люди! Я дуже рада, що доктор Карло Джурані - хірург мого чоловіка. Він дивовижний лікар. Щиро дякую вам за все медичну команду місії Шоуні! Нехай Бог благословить усіх вас!

Перекладено
m
2020-8-3 2:21:14

Уникай цієї лікарні, як чуми! Медсестри - найгрубі...

Уникай цієї лікарні, як чуми! Медсестри - найгрубіші людські істоти на землі, вони не роблять нічого, крім того, що намагаються потягнути вас і налякати, щоб ви прийняли рішення, яке вони хочуть. Крім того, все, що ви запитуєте або говорите, що вони крутяться навколо, щоб спробувати змусити вас виглядати погано, щоразу, коли ви просите поговорити з керівником або їх начальником, ви отримуєте, що їх у них немає або вони не тут. Якщо ви просто не хочете більше проблем, виберіть іншу лікарню !!!!!!!!!!

Перекладено
L
2020-8-2 6:37:25

Медсестри тут болять більше, ніж допомагають. Вони...

Медсестри тут болять більше, ніж допомагають. Вони не хотіли б слухати, як почуваються пацієнти. Моя мама більше страждала від цього місця, нікому не рекомендувала б.

Перекладено
M
2020-8-1 6:08:18

Я щойно повернувся додому з двотижневого візиту. Я...

Я щойно повернувся додому з двотижневого візиту. Я залишився на сьомому, а потім на четвертому поверсі, і я дуже вдячний за чудовий медсестринський персонал, у якому вони працюють. Кожна моя потреба була швидко задоволена, і кожна розмова закінчувалась "чи можу я щось ще отримати для вас".

Перекладено
D
2020-7-28 15:50:01

Нещодавно у мого чоловіка сталася раптова серйозна...

Нещодавно у мого чоловіка сталася раптова серйозна проблема зі здоров’ям, тому ми поїхали до SM ER в Prarie Star. Наша медсестра та лікар там були приголомшливі! Вони були інформативними та турботливими. Вони перевели мого чоловіка до головної лікарні в СМ. Догляд там продовжував перевершувати наші очікування. Всі були турботливими, корисними, професійними та доброзичливими. Я настійно рекомендую Shawnee Mission Med Center !!

Перекладено
C
2020-7-27 8:41:19

Якщо ви є пацієнтом тут, особливо в екстрених ситу...

Якщо ви є пацієнтом тут, особливо в екстрених ситуаціях, я не можу наголосити на важливості постійно тримати приналежності при собі. Співробітник тут викрав мій iPhone, коли я був пацієнтом у надзвичайній ситуації після того, як я покинув свою кімнату для рентгенівського тестування.

Перекладено
T
2020-7-27 5:48:40

Я народила в SMMC у 2007 році свою першу дитину. Я...

Я народила в SMMC у 2007 році свою першу дитину. Я мав чудовий досвід народження з турботливою медсестрою, лікарем та дулою. Мій досвід після пологів був меншим. Мені дали суперечливу інформацію щодо грудного вигодовування, я був змушений чекати, поки моя дитина повернеться з ясел, протягом 2 годин після того, як я попросив її повернути (без медичних причин), і мені запропонували годувати сумішшю, оскільки, здавалося, ніхто не встиг сідай зі мною, щоб допомогти.

Після цього я став дулою і мав привілей відвідувати пологи в SMMC з клієнтами близько 7 років. Я працював з лікарями, медсестрами та анестезіологами, які були дбайливими та уважними до своїх пацієнтів. Місія Шоуні - одна з лікарень, в якій я заохочував сім'ї народжувати, хоча мій післяпологовий досвід був менш ніж зоряним. Я відчував, що медперсонал надавав такий вид допомоги в команді, яка співчувала та базувалась на доказах. Я лише переконався, що мої клієнти мають додаткову підтримку грудного вигодовування через групи підтримки грудного вигодовування, приватних консультантів з лактації та додаткові візити, щоб я вирішив будь-які питання, що входять у сферу моєї практики.

Я не був дулою вже кілька років. Нещодавно мене попросили відвідати народження близького члена сім'ї. Я був радий повернутися до SMMC, бо вважав, що це чудовий вибір для них. Не повідомляючи багато приватної інформації про пологи, я розповім, як до мене ставились і як це вплинуло на мене.

Денна медсестра швидко перейшла від плану мами щодо природжених народжень, тоді як медсестра, яка раніше працювала у зміну, повністю підтримувала пересування під час пологів, використовуючи душ з бездротовим монітором, підтримуючи її емоційно та фізично тощо. Денна медсестра швидко сказав їй, що вона не може встати з ліжка, щоб користуватися туалетом, але кожні 2 години; що вона не могла користуватись кулькою для народження, потрапляти під душ і т. д. Ми зробили це, хоча це не підтримувало її бажання і не було призначено лікарем за медичною допомогою.

Одного разу мама лежала в ліжку і їй потрібно було змінити своє положення. Я допомагав їй перейти на бік, коли медсестра зайшла і почала допитувати мене про свої знання. У цей момент я згадав, що раніше працював дулою. Вона кричала на мене про те, що її ліцензія на зв'язку. Я хочу проілюструвати тут, що я ніколи не робив нічого поза рамками, як дула. Я висококваліфікований і зареєстрований. АЛЕ, я був там як близький член родини, а не як найнятий дула.

По-перше, на жодного члена сім'ї не слід так кричати. Я стояв у кутку і трохи роздерся, поки зібрався. По-друге, незалежно від того, був я дулою чи ні, це не мало змінити ситуацію. Мені сказано, що вона мала негативний досвід із дулою (і я розумію, що таке може трапитися, дули, які працюють поза рамками, точно проблематично).

За майже сотню пологів, які я відвідувала як дула в багатьох лікарнях по всьому регіону, з мною ніколи так не говорили. І щоб це сталося як член родини, це було подвійно розчаруванням. Те, що мало бути щасливим днем, було зіпсовано жорстоким поводженням.

Я б настійно рекомендував, щоб ваш медперсонал пройшов навчання у ролі дул та осіб, які доглядають за травмами. Якщо ви хочете побудувати міст між громадою дули та вашим персоналом, зверніться до місцевих організацій дули, щоб організувати панельні дискусії та навчальні сесії для обох. Це повинні бути взаємовигідні відносини, які є взаємовигідними.

Я все ще згадую народження своєї доньки і те, як чудово працювали моя медсестра і Дула. Поводження з членами сім'ї та народженими особами як з неавтономними особами може призвести до травм та вищих показників післяпологових розладів настрою. Можливе олюднене народження. Цій медсестрі або потрібна якась підготовка з чутливості як мінімум, або їй потрібно перейти до іншого відділення. Робота та доставка - це складне місце для роботи, оскільки чудеса відбуваються щодня. Народження - це те, що ми називаємо звичайним дивом. Це звичайний день для персоналу, але диво для родин, які народжують. Було б розумно це пам’ятати.

Перекладено
Z
2020-7-27 3:08:17

У мене тут були обоє своїх дітей, і я дуже вдячний...

У мене тут були обоє своїх дітей, і я дуже вдячний за надані послуги, але виставлення рахунків за оперативну допомогу є жорстоким. За останній рік у мене було 3 поїздки в ER для моїх дітей (за допомогою 2 окремих страховиків), і SMMC або не класифікує товари правильно для вашої страхової компанії, або вони навмисно виставляють вам рахунки неправильно, і сподіваємось, ви просто заплатите різницю. Усі три рази, коли я входив, ми маємо страховку з чіткою доплатою за ER, і SMMC завжди виставляє мені рахунки значно вище. Я годинами працював з ними, щоб це виправити. Повна втрата мого часу. Я думаю, якби всі люди, у яких виникла ця проблема, почали виставляти рахунки SMMC за свій час, витрачений даремно через помилки (навмисні чи інші), ці жахливі практики припиняться.

Перекладено
G
2020-7-25 23:21:49

Нічого собі з 12 років, що я їду сюди через моє та...

Нічого собі з 12 років, що я їду сюди через моє та моє сімейне захворювання чи надзвичайні ситуації. Я повинен сказати це, будь ласка, не будьте медсестер з інших підрозділів, які працюють на прийомі. До того, як вона зробила безлад, намагаючись завести ІВ для мого чоловіка, тоді я допомогла почистити безлад. Потім вона спробувала взяти кров і ткнула пальцем, і якщо я цього не побачив, я запитав її, чи ти ти пальцем ткнув її, і вона сказала, що ні, тоді вона сказала, що я просто використаю іншу голку, зняла рукавичку, ткнула її пальцем. Тоді вона навіть не знала, як тримати прекрасну штучку з голкою, щоб взяти кров, і спалила моєму чоловікові руку. Тоді я хотів сказати, що цього достатньо, коли вона сказала, що я візьму когось іншого. Потім вона повернулася, віддала моєму чоловікові його ліки, і ми запитали її, що це, вона сказала щось зовсім інше, ніж те, що він насправді отримав. Wth Що, якби у нього був алергік, я намагаюся взяти знання, щоб переконатися. Гаразд, це медсестра. будь ласка, лікарю, я знаю вашу втому, але повірте мені, коли ми підемо в е. не тому, що нам це подобається. Ми повинні платити за ваші послуги, але не отримуємо їх безкоштовно. Лікар, як і будь-який інший попрошений лікар, оцініть ваш біль, мій чоловік сказав, як 9 лікар сказав, о, справді, ви не схожі на те, як вас ріжуть бензопилою. Мій чоловік такий розумний, очевидно, добре сказав лікаря, що я б не знав, бо мене ніколи не різали бензопилою. Якщо він так сильно вимовляє своє, чому професіонал поводиться так щодо пацієнта? Я такий божевільний та розчарований. Мій чоловік був виписаний з болем досі, і реальної відповіді на його біль не було. Так невтішно.

Перекладено
S
2020-7-25 7:11:05

Я мав задоволення провести майже тиждень на 6-му п...

Я мав задоволення провести майже тиждень на 6-му поверсі в цій лікарні. У мене була одна дивовижна медсестра на ім’я Дженніфер, вона працює дні, а потім, здається, просто знає, як поводитися зі мною, бо іноді мені може бути трохи важко. Їжа була непоганою, номери були досить чистими, загальний персонал був досить приємним. У мене було кілька нещасних випадків, коли я перебував там, і я не відчуваю, що нас відвідували, мабуть, так, як вони мали бути. Але загалом досвід був не надто поганим.

Перекладено
A
2020-7-22 2:42:01

Я ЛЮБИТИ новий центр народження! Я повинен дотриму...

Я ЛЮБИТИ новий центр народження! Я повинен дотримуватися свого природного плану народження без наркотиків якомога ближче, хоча я, на диво, доставив на 7 тижнів раніше. Джакузі було плюсом, але догляд за собою та сином був вище і не тільки. Медсестри дуже допомогли у грудному вигодовуванні, догляді та пояснили, що / чому робили різні методи лікування, відповідаючи на кожне запитання щодо мого сина, коли він був у NICU. Я б точно рекомендував другові !!!

Перекладено
T
2020-7-19 2:05:05

Мій тато повинен був зробити 4-у операцію протягом...

Мій тато повинен був зробити 4-у операцію протягом місяця. Стівен, який є керівником відділу ACCU, зробив дивовижну роботу з моїм татом, який був бойовим. Він допоміг його заспокоїти, був розуміючим і дуже терплячим. У нас були одні з найкращих медсестер та спеціалісти з лікування.

Перекладено
T
2020-7-17 10:44:40

Я мав численні служби невідкладної допомоги та пре...

Я мав численні служби невідкладної допомоги та превентивні послуги через лікарню, і у мене було мало проблем, якщо взагалі були, і я обрав свого лікаря первинної ланки із штатного лікаря. Це велика лікарня, і ваш пробіг може відрізнятися. Мій досвід був здебільшого хорошим, і я можу їх рекомендувати.

Перекладено
A
2020-7-16 11:56:03

На другому поверсі пологового центру ми зустріли м...

На другому поверсі пологового центру ми зустріли медсестер, яким не вистачало основ міжкультурного спілкування. Якщо ви меншість або неамериканці, удачі !.

Перекладено
N
2020-7-14 10:00:42

З моєю дівчиною поводились не так добре, коли їй д...

З моєю дівчиною поводились не так добре, коли їй доводилося приходити до травмпункту з приводу дуже болючого медичного питання. Раніше вона ніколи не була в лікарні і дуже нервувала (і ВСЕ БОЛО). Інший раз, коли мені доводилося користуватися їх екстреними службами, у мене були ті самі проблеми з грубим персоналом (у кого, схоже, складається враження, що всі там просто намагаються отримати рецепт на наркотики). Я не повернусь, якщо зможу допомогти.

Південний Сент-Лука - НАБАГАТО кращий заклад.

Перекладено
V
2020-7-13 12:54:52

Пішов у суботу вранці 18.05 забирати кров. Прибув ...

Пішов у суботу вранці 18.05 забирати кров. Прибув о 6:58 чекав за дверима, коли лабораторія розламала двері і сказала мені, що я мушу зареєструватися спереду, оскільки вона єдина там. Повернувшись до вогнів реєстру все ще вимкнених і непотрібних, чекаючи 10 хвилин, я поїхав. Якщо місце відкривається о 7 ранку, там повинен бути створений персонал, до якого можна легко піти.

Перекладено
K
2020-7-8 10:22:03

Я не можу дати їм нижчий огляд. Спеціальна лікарня...

Я не можу дати їм нижчий огляд. Спеціальна лікарня була грубою, мені було байдуже, що я трансгендер. Тей відмовилася використовувати мої гендерні маркери.

Перекладено
R
2020-7-8 9:23:38

Просто хотів подякувати всій команді AdventHealth ...

Просто хотів подякувати всій команді AdventHealth за відмінний догляд. З того моменту, як мене перевірили в їх невідкладному стані, аж до мого прийому і, нарешті, виписки, у мене була повна команда лікарів, медсестер, клініцистів, дієтологів, ведення домашнього господарства тощо (я впевнена, що мені не вистачає інших), які були дуже професійний, ретельний та інформативний. Вони швидко поставили діагноз і ще швидше здійснили свій план. В останній день мене виписали близько 4 годин, а ліки доставили додому ще до того, як я навіть приїхав додому, і домашню медсестру додому до 6 годин тієї самої ночі, щоб провести мене через те, що мені потрібно було зробити. Дуже вражений безперебійним спілкуванням та турботою у всіх різних відділах. Ще раз спасибі за відмінний догляд!

Перекладено
T
2020-7-8 6:08:54

Вчора прийшов до лікарні з моїм однорічним сином. ...

Вчора прийшов до лікарні з моїм однорічним сином. Я висловив біль, який він відчував, і запитав, чи не можемо ми залякати допомогу. Приблизно через 2 хв (що, на мою думку, було досить швидко), вийшла жінка, взяла його діаграму і запитала, чому він там. Під час їхньої розмови ще одна сім'я зайшла з літньою жінкою, і жінка ззаду заявила, що хоче почекати і побачити, що їм потрібно. Потім вона продовжила розмову і почекала, поки моя дитина заплаче від свого болю. Літню жінку відвели назад, а таблицю моїх синів повернули на лоток. Я бачив, що його травма була не такою вагомою, як у неї, і він міг зачекати, що не було надто професійним повідомленням. Через 10-15 хвилин очікування ми нарешті повернулися назад, і його побачили. Окрім того, що нам здавалося, що ми недостатньо важливі, персонал ззаду був приємний, однак, ми не повернемося, а знайдемо нову лікарню для нашого новонародженого.

Перекладено
K
2020-7-8 2:45:33

Моя акушерка змінила все, коли я народила нашого п...

Моя акушерка змінила все, коли я народила нашого первістка в SMMC. Медсестри були дивовижними, по-справжньому піклувались і піклувались про мою дитину та про мене. Мій рейтинг, на жаль, збитий на пару зірок через деякий мій досвід роботи з лікарями високого ризику, до якого мені довелося звертатися через стан здоров’я під час вагітності. дуже погане спілкування. Я не знаю, що б я зробив, якби у мене не було своєї акушерки, яка б була моєю захисницею та забезпечувала чітке спілкування між усіма сторонами. Зараз мою акушерку більше не підтримують для пологів у цій лікарні, тому я точно не повернусь. Я вірю в право жінки обирати свій досвід народження та мати сильного захисника, як акушерка, це моє право. Якщо SMMC хоче покращити свою роботу та розродження та стати сильнішою лікарнею, їм потрібно вдосконалити свою гру та підтримати акушерки, що виношують немовлят. # варіантинародження

Перекладено
B
2020-7-7 2:15:24

PSA: Якщо ви хочете отримати якісну медичну допомо...

PSA: Якщо ви хочете отримати якісну медичну допомогу і до вас ставитись з гідністю та повагою, НЕ ВИХОДЯЙТЕ НА ПЕРШИННУ ДОПОМОГУ ЗДОРОВ'Я НА МІСІЇ ШОНІ. Ми зателефонували та домовились, вони не повідомили нас, що практика перенесла будівлі. Ми показали старе місце, щоб знайти його закритим. Довелося передзвонити і запитати, де вони розташовані. Ми повідомили їм, що призначення Tjs було о 9 ранку, і ми вже майже пройшли 10-хвилинне вікно на той час, коли ми покинули стару будівлю. Портьє сказала нам, що це зовсім не проблема, і його все одно побачать, оскільки це була несправність з їхнього боку. Тож ми йдемо до нової будівлі та намагаємось зареєструватись. Портьє каже, що його не побачать, оскільки він запізнився на 7 хвилин. Ми спробували пояснити те, що нам сказали по телефону, і їй було все одно, була НАДІЙНО груба і непрофесійна. Повторюйте, що це наша політика, сер. Сказав нам, що ми можемо спробувати деінде або почекати більше тижня на наступну доступність. Тож нам довелося попросити когось про це побачити і почекати ще 10 хвилин, щоб побачити представника HR. Нарешті вони домовились його побачити. Він пояснює доктору, що відбувається, і вона буквально каже йому розібратися з цим, і ви вже багато років займаєтесь цими проблемами, я впевнений, ви не помрете. Вони відмовлялися виконувати рецепти, які він уже зберігає у їхніх офісах, що йому потрібно якомога швидше, вони не є контрольованою речовиною чи наркотиками, це буквально те, що йому потрібно за станом здоров'я. Потім спробувала призначити йому пеніцилін, на який у нього надзвичайна алергія, бо вона не знає, що не так, але я можу дати вам це зараз. Її відповідь, коли він сказав, що він дуже алергічний, була добре, якщо у вас є реакція, просто зверніться до лікарні. Везти себе до лікарні, перебуваючи в анафілактичному шоці?!? Це не схоже на того, хто взагалі повинен займатися медициною. Ми НІКОЛИ НІКОЛИ не повернемось до місії Шоуні, і ми переконаємось, що всі, кого ми знаємо, знають, як їм подобається лікувати своїх пацієнтів. Якби ми могли дати нуль зірок, ми б.

Перекладено
J
2020-7-6 14:23:16

Найбільш неймовірні люди піклувались про мою дружи...

Найбільш неймовірні люди піклувались про мою дружину під час народження двох наших хлопчиків. Вони були винятковими і невтомно працювали, щоб пережити досвід був якомога приємнішим, незважаючи на очевидний біль. Я не можу сказати достатньо хороших речей про всіх, з ким ми спілкувались. ДЯКУЮ!

Перекладено
J
2020-7-6 9:55:10

Погане спілкування і змусило мене почувати себе не...

Погане спілкування і змусило мене почувати себе незручно. Я знаю, що в лікарні є більше хворих людей, ніж я, але не ставтеся до мене так, ніби я марно витрачаю ваш час. Я ніколи не знав, хто моя медсестра, і відключив власну внутрішньовенну рідину, щоб піти в туалет, бо ніхто не приходив, коли я дзвонив. Опущені руки більше ніколи не повернуться до цієї ER.

Перекладено
K
2020-7-4 9:00:27

При ER протягом більше 5 годин. Зайшов після того,...

При ER протягом більше 5 годин. Зайшов після того, як я почув поп, і моє коліно зігнулось, і я не можу надати йому жодної ваги. Біль був на рівні 7, і я нічого не давав, поки я чекав. Мені слід було обморозити ногу і підняти її, але мене просто штовхнули в зону очікування в інвалідному візку. Після рентгенівських знімків і побачення медичної сестри, я не отримав інформації про те, що може бути не так з моїм коліном. Нарешті отримав рецепт для заповнення. Перший прийом ліків пройшов через 6,5 годин після травми та після виходу з невідкладної допомоги. Я отримав від медсестри наколінник, але ніяких вказівок щодо того, як ним користуватися, як довго до нього. Мене не направляли до іншого лікаря. Я майже впевнений, що мені потрібна операція, але мене відпустили, не знаючи, яким буде наступний крок. Я більше ніколи не бачив NP після того, як вона сказала, що подивиться на рентгенівські промені. Тож я здогадуюсь у понеділок, я спробую зателефонувати і подивитися, чи прийме мене лікар. Я все ще не можу покласти будь-яку вагу на коліно, і ніхто в SMMC ER не піклувався. Наступного разу, коли пробуватимемо нову лікарню Св. Луки просто по вулиці.

Перекладено
Shawnee Mission Medical Center

Shawnee Mission Medical Center

2.9